MuscleMeat

ecto to eckt groo'

Fair enough. Ik loop er zelf ook regelmatig tegenaan dat ik niet helemaal fris ben. Het is dan inderdaad lastig om alles te geven! :P

• Like
Waarderingen: cnh
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
TM bevallen die singles me niet zo op de bench, zeker niet gezien ik vaak alleen train. En ik wil graag heel traag progressie boeken. Ik ben wel fan van de manier van Huggybear hier.
Ik heb in texas method nog nooit singles gedaan ??? waar zou je die dan doen?

Ik heb in texas method nog nooit singles gedaan ??? waar zou je die dan doen?

Als je vastloopt op de 1x5 ga je telkens meer omlaag met progressies als dit op heavy day:
1x5 --> 1x3 --> 1x2 --> 5x1 (zo iets in ieder geval :D)

edit: Waarom ben jij eigenlijk gestopt met the texas method? Zolang volgde je het programma toch nog niet of wel?

• #1.064
Ik had het gevoel dat het te weinig volume had, ik groei niet zo makkelijk dus een aanpak met meer volume leek mij wel prettig. Ook vond ik het ietwat saai :P

Voor mijn squat werkte het prima maar mijn ub lifts gaan niet zo goed op een dergelijke aanpak. De progressie is daarvoor te traag. Als laatste merk ik nu dat ik door een ub/lb aanpak wat meer kan aandacht kan geven aan alles :)

Ik had het gevoel dat het te weinig volume had, ik groei niet zo makkelijk dus een aanpak met meer volume leek mij wel prettig. Ook vond ik het ietwat saai :P

Voor mijn squat werkte het prima maar mijn ub lifts gaan niet zo goed op een dergelijke aanpak. De progressie is daarvoor te traag. Als laatste merk ik nu dat ik door een ub/lb aanpak wat meer kan aandacht kan geven aan alles :)

Valt te begrijpen, je hebt met ub/lb inderdaad wel wat meer focus op een bepaalde lift in plaats van een fullbody dag.

Ik heb een sheet van TM waar alleen op de bench zware singles voorkomen. Misschien heb ik scheel gekeken of is het gemaakt door een beunhaas.

• #1.067
Ik heb een sheet van TM waar alleen op de bench zware singles voorkomen. Misschien heb ik scheel gekeken of is het gemaakt door een beunhaas.
Wat ik begreep is het op maandag 1x5 op alles, woensdag lichte 5jes op de andere compounds, en vrijdag 5x5/3x5 voor volume

Ik heb net een nieuwe sheet gedownload en ook daar staat bij TM in cycle 1a eindigen met een single.

• #1.069
Ik heb net een nieuwe sheet gedownload en ook daar staat bij TM in cycle 1a eindigen met een single.
Oh dan heb ik het blijkbaar altijd verkeerd gedaan :P ik resette altijd om de zoveel tijd en deed repouts als het te makkelijk ging op 5 reps

• #1.070
Maandag 31-7

Bench
10x77.5
8x82.5
7x87.5

Db rows
10x28
8x30
6x35

Press
10x50
8x55
6x60

Pull ups
10xbw+5
8xbw+10
6xbw+15

facepulls
2x12

Laatst bewerkt:
  • #1.074
Dinsdag 1-8

Squats belt
3x115
3x135
3x150
6x115
6x115
6x115

Rom Deadlift
3x10x120

Heel gaar gevoel vandaag dus rustig aan gedaan

Volgens mij klopt de stap van 3 x 115 naar 3 x 135 niet

Feestje gehad zeker?

• #1.079
nee, was het maar zo, helaas was dit na een weekend alleen maar slapen en chillen, snap er ook weinig van :(

Terug
Naar boven