XXL Nutrition

ecto to eckt groo'

Trots!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
Pfff weekendje heeft er hard ingehakt. Ik laat maxen achterwegen en ga volgende week verder met wendler, op basis van mijn oude maxes -5%. Ik ben het super zwaar gaan iedere dag even zat :P

Deze week vooral herstel en pompen

Ma
Wat pompen op bench, pull ups en leg press

Wo
Squat beltless
3x5x110

Rom deadlift
2x10x120

Leg press
2x12x120

Core werk

Wendler 5/3/1 bedoel je? Denk dat je daar ook nog wel zwaar zult moeten gaan met die rep-outs :D.

• #1.044
Wendler 5/3/1 bedoel je? Denk dat je daar ook nog wel zwaar zult moeten gaan met die rep-outs :D.
Zeker, maar wel minder vaak, maar ik denk er nog wat over na. Ik wil gewoon graag weer wat meer speling hebben in mijn vakantie, en dat heb ik hier toch minder.

het ligt een beetje aan welke variant je dan gaat draaien met wendler, maar dan schakel je toch wel serieus terug hoor

• #1.047
Never mind

Laatst bewerkt:
  • #1.048
Donderdag 20-4

Bench
1x102.5
Nog niet helemaal fit

Dips bw+20
12
12
15

Db row
3x10x30

Press
12x40
10x50
8x50

Pull ups
8xbw+10
8xbw+10
10xbw

• #1.049
Dinsdag
Weer ff inkomen met squatten, maar het gaat weer beter.

Squats belt
5x110
5x125
5x140
5x110
6x110
7x110
8x110
Lekker volume draaien

Rom deadlift
2x10x120

Legpress
2x10x120

• #1.050
Do 27-7

Bench
10x60
10x72.5
8x80
6x82.5

Db rows
10x28
10x28
8x30
6x35

Press
12x40
12x45
10x50
8x52.5

Pull ups
12xbw
12xbw
10xbw+5
8xbw+5

Curls

Facepulls

• #1.051
Vrijdag 28-7

Deadlift belt
5x135
5x155
7x177.5
7x135
7x135
7x135

Squats
3x10x100

Wat core werk

Weer aan de UB/LB zie ik. Wat is precies het idee qua programmering, en neem je het weekend geheel rust?

• #1.053
De ub is van candito zijn schema, de lb is op basis van wendler (dit vond ik te zwaar om door te trekken), vandaag doe ik nog een ub training :P (eerste weken zijn dit er 3)

De ub is van candito zijn schema, de lb is op basis van wendler (dit vond ik te zwaar om door te trekken), vandaag doe ik nog een ub training :P (eerste weken zijn dit er 3)

Lekker 2 programma's combineren! :D
LB volgens Candito was te zwaar, maar je zit wel in de bulk toch als ik mij niet vergis?

Cnh je moet gewoon je eigen schema maken en die op internet zetten. Dan ben ik sws de eerste die hem gebruikt :D

• #1.056
Zaterdag 29-7

Bench repout
9x85

Db row
10, 10, 8, 6

Press
12, 12, 10, 8

Pull ups bw
12, 12, 10, 8

• #1.057
Lekker 2 programma's combineren! :D
LB volgens Candito was te zwaar, maar je zit wel in de bulk toch als ik mij niet vergis?
Ik bulk idd, het ub deel van candito vond ik heel goed te doen. Ikvind veel volume en frequentie ook wel lekker. Voor lb ben je alleen eigenlijk nonstop tegen max effort aan het werken en dat vobd ik niet zo fijn in mijn vakantie waar ik best regelmatig uit ga enzo. Dan is zo'n zware training gewoon kut :P met wendler kun je veel meer inspelen op hoe je je op die dag voelt :) daarnaast bulk ik ook heel licht dus is de progressie erg langzaam.
Cnh je moet gewoon je eigen schema maken en die op internet zetten. Dan ben ik sws de eerste die hem gebruikt :D
Haha naar mijn ervaring kun je zelf het beste beslissen. Ik laat mij graag inspireren door bestaande schema's maar ga er na een tijdje altijd wel wat aan sleutelen

Heeft wendler een mooi excel template?
En wat is wat jou betreft het beste schema met langzame progressie? Als ik straks stall in mijn cyclus die ik nu draai wil ik een ''langzaam'' schema volgen. Nu is het ook al langzaam maar dan moeten er meer waves inzitten denk ik.

• #1.059
Heeft wendler een mooi excel template?
En wat is wat jou betreft het beste schema met langzame progressie? Als ik straks stall in mijn cyclus die ik nu draai wil ik een ''langzaam'' schema volgen. Nu is het ook al langzaam maar dan moeten er meer waves inzitten denk ik.
Dat helaas niet, maar op deze site kun je wel het een en ander laten uitrekenen [Link niet meer beschikbaar]

Ik heb veel dingen geprobeerd en ik vind texas method en wendler erg fijn voor langzame progressie, wendler is nog een stuk trager (cycles van 3 weken) en erg flexibel.
Candito's intermediate programma gaat ook erg langzaam (cycles van 5-6 weken) maar is wel rammend pittig, voor een of twee keer vind ik he tleuk maar ik moet er niet aan denken dat een jaar lang te doen :P

TM bevallen die singles me niet zo op de bench, zeker niet gezien ik vaak alleen train. En ik wil graag heel traag progressie boeken. Ik ben wel fan van de manier van Huggybear hier.

Terug
Naar boven