Sjaak47
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zeker, maar wel minder vaak, maar ik denk er nog wat over na. Ik wil gewoon graag weer wat meer speling hebben in mijn vakantie, en dat heb ik hier toch minder.Wendler 5/3/1 bedoel je? Denk dat je daar ook nog wel zwaar zult moeten gaan met die rep-outs.
Zeker, maar wel minder vaak, maar ik denk er nog wat over na. Ik wil gewoon graag weer wat meer speling hebben in mijn vakantie, en dat heb ik hier toch minder.
!De ub is van candito zijn schema, de lb is op basis van wendler (dit vond ik te zwaar om door te trekken), vandaag doe ik nog een ub training(eerste weken zijn dit er 3)
Ik bulk idd, het ub deel van candito vond ik heel goed te doen. Ikvind veel volume en frequentie ook wel lekker. Voor lb ben je alleen eigenlijk nonstop tegen max effort aan het werken en dat vobd ik niet zo fijn in mijn vakantie waar ik best regelmatig uit ga enzo. Dan is zo'n zware training gewoon kutLekker 2 programma's combineren!
LB volgens Candito was te zwaar, maar je zit wel in de bulk toch als ik mij niet vergis?
met wendler kun je veel meer inspelen op hoe je je op die dag voelt
daarnaast bulk ik ook heel licht dus is de progressie erg langzaam.Haha naar mijn ervaring kun je zelf het beste beslissen. Ik laat mij graag inspireren door bestaande schema's maar ga er na een tijdje altijd wel wat aan sleutelenCnh je moet gewoon je eigen schema maken en die op internet zetten. Dan ben ik sws de eerste die hem gebruikt![]()
Dat helaas niet, maar op deze site kun je wel het een en ander laten uitrekenen [Link niet meer beschikbaar]Heeft wendler een mooi excel template?
En wat is wat jou betreft het beste schema met langzame progressie? Als ik straks stall in mijn cyclus die ik nu draai wil ik een ''langzaam'' schema volgen. Nu is het ook al langzaam maar dan moeten er meer waves inzitten denk ik.