MuscleMeat

ecto to eckt groo'

Pittig die squats

• Topic Starter Topic Starter
Maandag 23-5 Squats/Volume

Low Bar Squats (beltless)
3x5x120
Eerste twee sets waren erg mooi, de derde begon een beetje goodmornings te worden. Volgende keer op 125 toch weer eens een belt, wel erg tevreden met hoe ver ik beltless kan komen ^^

Benchpress
15x60
10x65
9x70
Beetje aan het spelen met gripwijdte, narrow heeft duidelijk voorkeur, zowel qua kracht als gevoel

Pull ups
9xbw
8xbw
7xbw
6xbw

Face Pulls
Hele zooi

Mijn rechter voorkant schouder voelt wat pijnlijk/geirriteerd aan dus even geen extra presses gedaan, ook bij chin ups voel ik hem een beetje. Geen zin in weer een blessure dus we pakken maar even wat rust. Mooi moment om de bovenrug wat recht te trekken met borst/schoudets, gezien ik deze laatste aanzienlijk meer volume heb laten doen de afgelopen tijd.

nice :O

Beetje aan het spelen met gripwijdte, narrow heeft duidelijk voorkeur, zowel qua kracht als gevoel
Maakt het niet uit hoe je het vastpak? Ik lees overal dat je armen een hoek van rond de 90 graden moeten maken. Vind het zelf ook fijner als mijn handen iets dichterbij elkaar zitten.

• Like
Waarderingen: cnh
nice :O

Maakt het niet uit hoe je het vastpak? Ik lees overal dat je armen een hoek van rond de 90 graden moeten maken. Vind het zelf ook fijner als mijn handen iets dichterbij elkaar zitten.
Een bredere grip verkleint je range of motion, waardoor je in theorie dus meer zou moeten kunnen liften, ook zou het meer nadruk op de borst ipv de triceos leggen, en je borst is een grotere en dus sterkere spier. Bij mij lijkt dit niet lekker te werken dus ik houd nu op mijn pink op de ringen. Don't fix it if it ain't broken.
De hoek van mijn elleboog let ik niet echt op, ik zorg er voor dat ik mijn plexus aan de onderkant aantik met de bar en mijn ellebogen niet naar buiten flaren.

Woensdag 25-5 Bench & Deadlift

Geen beste dag helaas bijna de hele training flink misselijk geweest :(

Benchpress
3x62.5
3x70
8x77.5
Net geen pr, maar wel aardig

Deadlift
3x130
3x150
4x170
Hier begon ik flink misselijk te worden, weet niet echt wat ik had, ik had er waarschijnlijk wel meer uit kunnen persen maar de wilskracht ontbrak gewoon, baal hier wel een beetje van want ik lijk iedere keer slapper te worden terwijl ik juist veel op mijn techniek probeer te letten.

Dips
10xbw
10xbw
20xbw pr
had misschien nog wel meer in gezeten, maar werd weer misselijk

Chin ups
10xbw
10xbw
6xbw
6xbw
weer hetzelfde gedonder

Low Bar Squats (beltless)
3x5x100
voelde lekker, wel een gare rug van deadliften

Niet om over naar huis te schrijven, ik heb boksen ook maar laten zitten want ik voelde mij flink verrot. Nu ik thuis gegeten heb is het ineens wel een stuk beter O.o
We houden maar even twee dagen rust en gaan er zaterdag weer vol tegenaan, hopelijk met een iets fitter gevoel.

Balen van je training! Toevallig last van stress de laatste tijd? Dit is voor mij vaak de reden dat mn trainingen minder lekker gaan.

Een aantal slechte nachten gehad de laatste dagen, maar stress zou ook goed kunnen. Nu twee dagen goede rust pakken en dan zien we het weer :)

Zaterdag 28-5 Press

Press
3x45
3x50
8x55 pr

LB Squats (belt)
3x5x125
easy piecy, ga gewoon nog ff door met lineaire progressie denk ik ^^

Benchpress (volume)
15x60
12x62.5
10x65

Lat Pull ups
8xbw
8xbw
8xbw
8xbw

Chin ups
8xbw
8xbw

Maandag 30-5 Squats

LB Squats (belt)
3x5x127.5 pr
nog een keer +2.5 en dan gaan deze ook volgens het 5,3,1 protocol

Press
8x50
8x50
6x50

Benchpress
12x60
10x65
10x65

Lat pull ups
10xbw
8xbw

Chin ups
10xbw
8xbw

Laatst bewerkt:
Squats yeah

Woensdag 1-6 deadlift

5x140
3x160
2x180 "repout"
1x180
1x180
Mijn deadlift is wat afgezakt, en ik ben een beetje aan het klungelen met de fijnste vorm vinden :/ gewoon stug doorbeuken, en misschien wat lichte reps voor de vorm gaan inplannen oid

Uurtje boksen

Allicht wat meer warm-ups zet doen? :)

• Like
Ja zou wel een idee zijn, eerst squatte ik gewoon voor deadlifts en toen liftte ik toch wel wat meer [emoji14] ik ga het volgende week proberen!

Ja zou wel een idee zijn, eerst squatte ik gewoon voor deadlifts en toen liftte ik toch wel wat meer [emoji14] ik ga het volgende week proberen!

Het is het proberen waard. Het is in ieder geval alvast een goed prikkel voor je CNS :P!

• Like
Donderdag 2-6 benchpress
Omdat ik gister aan niet alles toe kwam vandaag de andere helft ff tussen mijn stage door. #stresswegpompen

LB Squats (licht)
5x80
5x90
5x100

Benchpress
5x67.5
3x75
5x82.5 repout, geen pr :(
2x82.5 erachteraan
10x70 pomp sets
8x70
8x70

Dips
10xbw
10xbw
24xbw pr!

Jammer, geen progressie op de bench gemaakt, bw gaat wel omhoog, zit nu rond de 82 kilo, merk wel dat ik minder droog wordt >.< maar ik wil eigenlijk wel door tot de 85 voor ik ga cutten

Zaterdag 4-6 Press & Squats

Press
5x45
3x52.5
6x57.5 repout
10x45
10x45

LB Squats (belt)
3x5x130 pr

Benchpress
10x70
8x70
8x70

Pull ups
10xbw
8xbw
8xbw
7xbw

Nice die squats

Squats is love, squats is life <3

Na een beetje twijfel toch maar besloten om een korte cut van 2/3 weken in te lassen. Ik heb over twee en drie weken twee festivals en wil er dan wat droger bij staan :D daarnaast ben ik het stouwen met eten redelijk zat en wil ik graag een break. Ik houd 3000 kcal aan en voeg misschien nog wat extra cardio in. Macro's mik ik op 100+ gram vet, 200 gram eiwit, rest opvullen met carbs.

Als schema houd ik waarschijnlijk hetzelfde als nu aan, behalve dat ik mijn deadlift weer 1x5 op woensdag/donderdag ga doen en opnieuw ga opbouwen vanaf 160 kilo met meer focus op vorm. Heavy squats blijven op maandag en zaterdag :)

Gewicht: 82 kilo
VP: ~13% (3 punts meting)

Hoe weet je die 3 punts meting?

Terug
Naar boven