Sjaak47
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakt het niet uit hoe je het vastpak? Ik lees overal dat je armen een hoek van rond de 90 graden moeten maken. Vind het zelf ook fijner als mijn handen iets dichterbij elkaar zitten.Beetje aan het spelen met gripwijdte, narrow heeft duidelijk voorkeur, zowel qua kracht als gevoel
Een bredere grip verkleint je range of motion, waardoor je in theorie dus meer zou moeten kunnen liften, ook zou het meer nadruk op de borst ipv de triceos leggen, en je borst is een grotere en dus sterkere spier. Bij mij lijkt dit niet lekker te werken dus ik houd nu op mijn pink op de ringen. Don't fix it if it ain't broken.nice :O
Maakt het niet uit hoe je het vastpak? Ik lees overal dat je armen een hoek van rond de 90 graden moeten maken. Vind het zelf ook fijner als mijn handen iets dichterbij elkaar zitten.

Ja zou wel een idee zijn, eerst squatte ik gewoon voor deadlifts en toen liftte ik toch wel wat meer [emoji14] ik ga het volgende week proberen!
!
daarnaast ben ik het stouwen met eten redelijk zat en wil ik graag een break. Ik houd 3000 kcal aan en voeg misschien nog wat extra cardio in. Macro's mik ik op 100+ gram vet, 200 gram eiwit, rest opvullen met carbs.