erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand een idee wat iemand als ik kan doen om wat "sterker" te worden? Dan heb ik het niet echt over krachttraining maar sterker in de zin van een straatgevecht waar je bijvoorbeeld wordt aangevallen door een ongewapende man. zou ik terug wat gaan boksen?
Zou goed zijn voor je zelfvertrouwen, niet gek eigenlijk. Als je je daar zo belachelijk maakt(lees: kata's) schaam je je echt nergens meer voor.
VoetbalCalyptus welke sport vond jij de leukste/beste sport?
+1Kata's zijn toch niet belachelijkEr vette kata is echt baas vind ik (kyokushin)

Waarschijnlijk kon hij die kata's niet en vind hij ze daarom belachelijk

Eerste trainingen zal je afzien, maar je conditie komt wel terug. No worriesEr is een muy thai club, niet zo ver van mijn huis. Even gaan luisteren. Ik vraag me wel af in welke mate ik die conditietrainingen zal kunnen volgen. HEt is toch al een jaar of 3 dat ik, vooral door mijn gebroken ruggenwervel, nog aan cardio heb gedaan. Vroeger was ik het type die ik nu zo een beetje terug zie bij crossfitters. Ik kon 90 min aan krachttraining doen, en diep gaan, en daarna nog 90 min cardio (30 min crosstrainer, 30 min lopen, 30 min fietsen) Een beetje hallucinant als ik er aan terugdenk.
kwil niet stoefen, dus ga dat ook niet doenWaarschijnlijk kon hij die kata's niet en vind hij ze daarom belachelijk
Eerste trainingen zal je afzien, maar je conditie komt wel terug. No worries
maar laat ik het erbij houden dat ik niet slecht was in kata's of welk ander aspect van deze sport ook.Zou goed zijn voor je zelfvertrouwen, niet gek eigenlijk. Als je je daar zo belachelijk maakt(lees: kata's) schaam je je echt nergens meer voor.
---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 12:59 ----------
Voetbal

wat is voor jou sterker......rakere klappen geven dan een ander sinds wanneer is dat een teken van sterker zijn.. it's all about the bench!