XXL Nutrition

Een legendarisch pak rammel voor Feyenoord?

Peiling Peiling nou?

• Totaal stemmers
    46
Wat een pak rammel zeg, in de eigen kuip gaan we er gewoon over heen, 2-0, dan verlengen en winnen na strafschoppen.
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!

El Ahmadi is een bijzonder goede voetballer..Ontstijgt Feyenoord en de eredivisie op alle fronten.

Het was natuurlijk een k*twedstrijd..Als Feyenoord over twee weken de wil toont om te voetballen, gaat de beker gewoon naar Rotterdam.

Volgens mij heeft Stekelenburg vandaag drie keer de bal aangeraakt. Feyenoord was echt ongekend slecht. Feyenoord heeft 0,0 scorend vermogen. Het is bijna zielig om te zien. Ik snap niet hoe je kunt zeggen dat Feyenoord wel eventjes twee doelpunten maakt tegen de beste defensie van Nederland. Feyenoord heeft de hele competitie al moeite met scoren en vandaag bleek maar weer eens dat ze er helemaal niks van bakken. Steekpasses en lange ballen vanuit het middenveld van een niveau wat ik in de E'tjes al ontstegen was. Daarnaast is er niemand bij Feyenoord die een individuele actie kan maken. Wijnaldum misschien, maar die kon het vandaag de zwakke Anita niet eens moeilijk maken.

Ajax gaat in de Kuip ook gewoon met 2-0 winnen, als het niet meer wordt.

Ik vond Vertonghen trouwens echt fantastische. Goede verdediger en wat een lange pass heeft die in de benen, ongekend.

Laatst bewerkt:
Volgens mij heeft Stekelenburg vandaag drie keer de bal aangeraakt. Feyenoord was echt ongekend slecht. Feyenoord heeft 0,0 scorend vermogen. Het is bijna zielig om te zien. Ik snap niet hoe je kunt zeggen dat Feyenoord wel eventjes twee doelpunten maakt tegen de beste defensie van Nederland. Feyenoord heeft de hele competitie al moeite met scoren en vandaag bleek maar weer eens dat ze er helemaal niks van bakken. Steekpasses en lange ballen vanuit het middenveld van een niveau wat ik in de E'tjes al ontstegen was.

Ajax gaat in de Kuip ook gewoon met 2-0 winnen, als het niet meer wordt.
sad but true

Wat een pak rammel zeg, in de eigen kuip gaan we er gewoon over heen, 2-0, dan verlengen en winnen na strafschoppen.
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!

Het was natuurlijk een k*twedstrijd..Als Feyenoord over twee weken de wil toont om te voetballen, gaat de beker gewoon naar Rotterdam.

Eens dat t een k*twedstrijd was maar komop, steek heeft geen bal hoeven raken :roflol:

Slim gespeeld van Ajax, nu komt die kuip iig vol te zitten en is het des te mooier om die beker mee te nemen :)

Slechte poll ;) ze speelden beiden dramatisch, ajax had zeker geen grotere uitslag verdient.

mario been moeten ze echt ontslaan want geen speler wil volgend seizoen nog door die lutser getraind worden!
Slechte poll ;) ze speelden beiden dramatisch, ajax had zeker geen grotere uitslag verdient.
Ajax heeft Feyenoord gespaard in de kuip maken ze het genadeloos af!

mario been moeten ze echt ontslaan want geen speler wil volgend seizoen nog door die lutser getraind worden!

Ok. Bij Mario heeft anders Ron Vlaar een topseizoen gedraait en zijn Schenkeveld en vooral Stefan de Vrij doorgebroken, verder is de sfeer in de groep goed en zijn er veel minder blessures dan vorig jaar.

Ok. Bij Mario heeft anders Ron Vlaar een topseizoen gedraait en zijn Schenkeveld en vooral Stefan de Vrij doorgebroken, verder is de sfeer in de groep goed en zijn er veel minder blessures dan vorig jaar.

Niet lullig bedoeld, maar bij elke trainer waren die jongens doorgebroken. Ze hebben namelijk niemand anders en ook geen geld om anderen te halen.

Niet lullig bedoeld, maar bij elke trainer waren die jongens doorgebroken. Ze hebben namelijk niemand anders en ook geen geld om anderen te halen.

Kevin Hofland en Kelvin Leerdam, verder heeft hij Luc Castaignos wat minuten geven wat die jongen zeker goed zou doen.

Kevin Hofland en Kelvin Leerdam, verder heeft hij Luc Castaignos wat minuten geven wat die jongen zeker goed zou doen.

Dat zeg ik. Leerdam brak vorig seizoen door uit nood, maar heeft er nooit wat van gebakken. Het is logisch dat die op de bank zit. Hofland is natuurlijk dramatisch en daarnaast nog eens blessuregevoelig. Iedere normaaldenkende coach geeft dan liever talent de kans. Zeker die Schenkeveld is zeker een talent voor de toekomst.

Ik zou Castaignos nog veel meer minuten geven, want wat er nu zit bakt er helemaal niks van.

2-0 bots.
1 goal in de kuip is al genoeg eigenlijk.
dan zou 010 er 4 moeten maken..

en met de topspitsen die ze nu rond hebben lopen zie ik dat niet gebeuren xD

Als die keeper die fout niet maakte, had ik het nog wel willen zien. Maar wel knap zo snel weer de 2-0. Echter niet erg overtuigend. Volgende week moet Ajax maar zien te winnen in Nijmegen.

Ik als Feyenoorder vind Been ook gewoon een slechte trainer en bovenal een ongelooflijke lafbek, maar dat is niet zo vreemd he, hij is niet voor niets jarenlang assistent geweest van Bert van Lafwijk.:D

Terug
Naar boven