naturell
Huge Freak
- Waardering
- 540
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Het is nog niet gedaan!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee het word nog 10x erger.

sad but trueVolgens mij heeft Stekelenburg vandaag drie keer de bal aangeraakt. Feyenoord was echt ongekend slecht. Feyenoord heeft 0,0 scorend vermogen. Het is bijna zielig om te zien. Ik snap niet hoe je kunt zeggen dat Feyenoord wel eventjes twee doelpunten maakt tegen de beste defensie van Nederland. Feyenoord heeft de hele competitie al moeite met scoren en vandaag bleek maar weer eens dat ze er helemaal niks van bakken. Steekpasses en lange ballen vanuit het middenveld van een niveau wat ik in de E'tjes al ontstegen was.
Ajax gaat in de Kuip ook gewoon met 2-0 winnen, als het niet meer wordt.
Wat een pak rammel zeg, in de eigen kuip gaan we er gewoon over heen, 2-0, dan verlengen en winnen na strafschoppen.
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!
Het was natuurlijk een k*twedstrijd..Als Feyenoord over twee weken de wil toont om te voetballen, gaat de beker gewoon naar Rotterdam.

Wat een pak rammel zeg, in de eigen kuip gaan we er gewoon over heen, 2-0, dan verlengen en winnen na strafschoppen.
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!

Ajax heeft Feyenoord gespaard in de kuip maken ze het genadeloos af!Slechte pollze speelden beiden dramatisch, ajax had zeker geen grotere uitslag verdient.
mario been moeten ze echt ontslaan want geen speler wil volgend seizoen nog door die lutser getraind worden!
Ok. Bij Mario heeft anders Ron Vlaar een topseizoen gedraait en zijn Schenkeveld en vooral Stefan de Vrij doorgebroken, verder is de sfeer in de groep goed en zijn er veel minder blessures dan vorig jaar.
Niet lullig bedoeld, maar bij elke trainer waren die jongens doorgebroken. Ze hebben namelijk niemand anders en ook geen geld om anderen te halen.
Kevin Hofland en Kelvin Leerdam, verder heeft hij Luc Castaignos wat minuten geven wat die jongen zeker goed zou doen.
El Ahmadi is een bijzonder goede voetballer..Ontstijgt Feyenoord en de eredivisie op alle fronten.
.