Fitness Seller

Eerste foto's na 3 maanden HARDCORE bulken

Azad187

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,
Ik ben midden september begonnen met bulken tot nu toe aan ben ik van 68 kg naar 86 kg aangekomen..
Mijn doel is om in begin Januari om op gewicht te zijn van minimaal 92 kg en vervolgens te beginnen met cutten..
Mijn benen heb ik ook altijd meegetraind alleen heb ik daarvan op dit moment geen foto's..
Dit zijn de enigste 2 foto's wat ik op dit moment voor de hand heb liggen en die zou ik graag met jullie willen delen om zo van gevorderde of beginner collega's positief of negatief kritiek te ontvangen..

Before:

After:

Laatst bewerkt:
3 maanden 20 kilo aankomen... wat zijn dat allemaal voor onmenselijke vorderingen :P

• Topic Starter Topic Starter
Goed he? XD

Als dit echt drie maanden is en je hebt het zonder anabooltjes gedaan dan diep respect. Alleen ik heb me twijfels...
20 kg in 3 maanden dat is ongeveer 7 kilo per maand.
Dus ongeveer 1.3 kilo per week aan spier....
klinkt onmogelijk:D

Hallo allemaal,
Ik ben Azad, 21 jaar oud en ben 1,76 m lang en weeg 70 kg..
Mijn doel is om echt droog en strak te worden, hiervoor heb ik zo de afgelopen dagen op het internet onderzocht hoe ik mijn doel kan bereiken.. Alleen kom ik er echt niet uit wanneer ik al die cijfers en verschillende eetpatronen zie op het internet.. Ik kom er gewoon niet uit.. Ik ben net begonnen met cardioen en ben van plan dat 30 tot 45 min per dag dat te gaan doen wegens gebrek aan conditie door het roken en dat zo langzamer hand op te bouwen en vervolgens na het cardioen droog gaan trainen daarmee bedoel ik licht trainen maar meerdere herhalingen.. Ik heb echt hulp nodig met mijn voedingspatroon want ik eet nu bijna niks.. Ik hoop dat ik jullie beste collega's duidelijk heb kunnen omschrijven waar ik naar toe streef..

Alvast bedankt,

Azad

Sorry ik moest het ff posten...

Maar als je echt 20 kilo aan bent gekomen, is het ook veel vet.
Vordering is echt goed als je niet lult, en dan zou ik zeggen komend jaar nog 50 kilo eraan knallen en dan cutten en een wedstrijd draaien:D

Ik heb het zonder anabooltjes gedaan en dit is mij gelukt vanaf midden september dus bedank ik je voor je diep respect, beste. Ik vind het wel jammer dat je het onderwerp opent majah zo weet je misschien ook dat het best mogelijk is. ;)

wat is je trainings/voedingsschema? :D

Sorry ik moest het ff posten...

Maar als je echt 20 kilo aan bent gekomen, is het ook veel vet.
Vordering is echt goed als je niet lult, en dan zou ik zeggen komend jaar nog 50 kilo eraan knallen en dan cutten en een wedstrijd draaien:D

Ik weet niet of jij de fotos kan zien maar ik weet wel heel erg zeker dat ik lekker massa heb gepakt. Maar natuurlijk komt je vetpercentage lichtjes bij maar ik kan je zeggen dat ik veel meer massa heb gewonnen dan vet.
En dit kan ik ook zien, voelen en meten aan mijn lichaam. Majah, blijf vooral geloven wat je wilt geloven zou ik zeggen. Toch bedank ik je voor je reactie.

Laatst bewerkt:
Haast onmogelijk dit, je hebt in ieder geval goede progressie gemaakt hoe je het ook wendt of keert...

Ik weet niet of jij de fotos kan zien maar ik weet wel heel erg zeker dat ik lekker massa heb gepakt. Maar natuurlijk komt je vetpercentage lichtjes bij maar ik kan je zeggen dat ik veel meer massa heb gewonnen dan vet.
En dit kan ik ook zien, voelen en meten aan mijn lichaam. Majah, blijf vooral geloven wat je wilt geloven zou ik zeggen. Toch bedank ik je voor je reactie.

Wat is je lengte?
Zo op het eerste oog zie ik geen 18 kilo verschil tussen before en after. Maar je hebt wel vorderingen gemaakt dus ga zo door !

Haast onmogelijk dit, je hebt in ieder geval goede progressie gemaakt hoe je het ook wendt of keert...

Thx mate..

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

Wat is je lengte?
Zo op het eerste oog zie ik geen 18 kilo verschil tussen before en after. Maar je hebt wel vorderingen gemaakt dus ga zo door !

Lengte is 1.77
Thx man..

Goeie progressie op de cijfers afgaand, maar ik zie zelf ook niet echt 18 kg verschil, maarjah ..

Om toch maar iets van negatieve commentaar te hebben:
:superdude: => trek je broek op en zet je fancy tas maar weg :D

Goeie progressie op de cijfers afgaand, maar ik zie zelf ook niet echt 18 kg verschil, maarjah ..

Om toch maar iets van negatieve commentaar te hebben:
:superdude: => trek je broek op en zet je fancy tas maar weg :D

Hehehe ik weeg echt 86 nu man, majah zoals ik zal zei blijf geloven wat je zelf wilt geloven, Ik heb er geen moeite mee..

Die tas is trouwens niet van mij :D

20 kilo in 3 maanden met keihard bulken is toch niet onrealistisch ? Geen clean bulk he ? Met vies bulken heb ik er in 3 maanden zeker 20 kilo aanzitten maar dat vet schrikt me af om zo'n bulk te houden.

Jammer van die grote foto's beetje onoverzichtelijk verder lekker door trainen+eten.

kan die foto wat kleiner aub, ik heb geen 40'' computer scherm :(

@ Ronniej en The unknownknown
De foto's heb ik inmiddels al verkleind..

deze man is zo "hardcore", dan is alles mogelijk

Als het waar is wat je zegt . diep respect! en ook wel jaloezie :P

Ga zo door en wie weet word je een beest!

Terug
Naar boven