BeUrt
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 335
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dude, ziet er goed uit!
Maar als ik eerlijk moet zijn geloof ik niet dat dit (als het 18 kg is) zonder aas is tot stand is gekomen! Ik bedoel er verder niks mee, ieder zn eigen ding!!!
veel sccs nog!
Echt wel mooi wat je hebt bereikt. En dan niet die 18 kg, want dat is vrij normaal als je begint te trainen, maar dat je het v% vrij constant hebt kunnen houden. Je traps, pecs, delts etc zijn vooruit gegaan. Nice bulk denk ik dan.
@ Ronniej en The unknownknown
De foto's heb ik inmiddels al verkleind..
!ga je ze nog posten gast? kan niet geloven dat je dit hebt bereikt zonder enige planning.Bizarre progressie voor 3 maanden tijd. Zoveel kg gainen bij een lengte van 1.77cm zonder heel erg omhoog te gaan in % is wel zeer behoorlijke aanleg denk ik dan! Ben erg benieuwd met welk voedingsschema je dit hebt bereikt?

Kom op man. Wie denk je voor de gek te houden?
Als dit in 3 maanden tijd is gedaan heb je AAS gebruikt en anders heb je dit in een veel langere tijd opgebouwd dan 3 maanden. Zelfs wanneer je kuurt is dit al echt een super goed resultaat dus ga mij nou niet vertellen dat je dit in 3 maandjes natural heb opgebouwd.
Als dit echt drie maanden is en je hebt het zonder anabooltjes gedaan dan diep respect. Alleen ik heb me twijfels...
20 kg in 3 maanden dat is ongeveer 7 kilo per maand.
Dus ongeveer 1.3 kilo per week aan spier....
klinkt onmogelijk![]()