Fitness Seller

Eerste foto's na 3 maanden HARDCORE bulken

blijf vooral geloven wat je wilt geloven zou ik zeggen

Damn het ruikt arrogant hier..
Ik vind het wel apart dat je hier bent om mensen te helpen, maar niet de moeite neemt om je voedingsschemate posten. Ik geloof best dat je het allemaal naturel hebt gedaan, betekent nog niet dat je zo arrogant hoeft te gedragen.

ik denk dat dit wel mogelijk is...
wel jammer dat training en eetschema niet wordt gegeven...ik zal er wel wat aan hebben!

Ik snap niet dat mensen dit nou zo bijzonder vinden? Is toch duidelijk te zien dat een groot gedeelte van die 20kg vet is...

Wat doet die kerel hier eigenlijk? Lekker egocentrisch ventje hoor :D
Post ff je voedingsschema en dan ben je val al dat gezeik hier af, tenzij je graag van de aandacht houdt natuurlijk :cool:

geloof er geen balle van,je kunt zoveel lulle en stoer doen als je wilt op dit forum

Je kan wel in 3 maanden 20 kilo aankomen. Het hoeft bij hem niet alleen spiermassa te zijn. Als je naar zijn before/after fotos kijkt zie ik betere nek/rug/arm/borst spieren enz. misschien heeft hij ook wel meer vet dan de eerste foto.

lol als je nog bjurn borg onderbroeken past squat je niet zwaar genoeg.

Je kan wel in 3 maanden 20 kilo aankomen. Het hoeft bij hem niet alleen spiermassa te zijn. Als je naar zijn before/after fotos kijkt zie ik betere nek/rug/arm/borst spieren enz. misschien heeft hij ook wel meer vet dan de eerste foto.

heb je gelijk in
maar stel het is 50/50 dus 10kg vet en 10 spier dan nog zou het een heel goed resultaat zijn. dat zou betekenen gemiddeld 800gram spiermassa per week wat in totaal 1,5 kilo massa per week is. dat red je echt niet zomaar in 3 maanden hoor

Ik wil ook wel dat voedingsschema zien! Ik wil ook 20kg gainen in 3 maand :(

Terug
Naar boven