MuscleMeat

Eerste foto's na 3 maanden HARDCORE bulken

Luister beste vriend wees niet zo respectloos en stfu..
Ik heb dit puur natural opgebouwd, NOGMAALS blijf vooral geloven wat je wilt geloven..
Trouwens niet eens 3 maanden vanaf midden september; je leest het goed midden september.

Ja hoor, ik moet mijn bek houden terwijl jij de boel bij elkaar lult. Is goed kerel ;) Bevestigt voor mij wel weer hoe jullie zijn.

nette progressie man, respect
tja, zoon resultaten roepen altijd wel een beetje envy op :rolleyes:

Doe eens voeding en trainingschema posten! Verklaart een hoop!

Rug foto is ook altijd welkom

Laatst bewerkt:
1. Je hebt er langer over gedaan dan 3 maanden.
2. Je hebt aas gebruikt.
3. Je moet zó goed eetschema hebben + genen dat het wel lukt.

Dus post dat eetschema nou eens anders geloof ik en ook andere er geen zak van dat dit binnen zo korte tijd is gebeurd.
En trouwens, die 18 kilo zie ik op de foto's ook niet vanaf hoor? Hooguit 8-10 kilo.

• Topic Starter Topic Starter
1. Je hebt er langer over gedaan dan 3 maanden.
2. Je hebt aas gebruikt.
3. Je moet zó goed eetschema hebben + genen dat het wel lukt.

Dus post dat eetschema nou eens anders geloof ik en ook andere er geen zak van dat dit binnen zo korte tijd is gebeurd.
En trouwens, die 18 kilo zie ik op de foto's ook niet vanaf hoor? Hooguit 8-10 kilo.

1. Ik ben midden september begonnen met Fitnessen.
2. Ik heb geen aas gebruikt.
3. Ik heb een goed voedingsschema en waarschijnlijk ook de genen (dus de aanleg) dat het wel is gelukt.

En nee sorry ik post mijn persoonlijke voedingsschema niet en dat jij en enkel anderen hier niet in geloofd is niet mijn probleem. En trouwens heb ik nergens beweerd dat ik 18 kilo puur aan spiermassa ben aangekomen. 18 Kilo (Spier + Vocht + Vet). ;)

3. Ik heb een goed voedingsschema en waarschijnlijk ook de genen (dus de aanleg) dat het wel is gelukt.

En nee sorry ik post mijn persoonlijke voedingsschema niet en dat jij en enkel anderen hier niet in geloofd is niet mijn probleem. En trouwens heb ik nergens beweerd dat ik 18 kilo puur aan spiermassa ben aangekomen. 18 Kilo (Spier + Vocht + Vet). ;)

Ik zeg toch ook nergens dat het 18 kilo spieren zijn? Ik zei gewoon 18 kilo.
Mag ik wel weten waarom je hem niet post? Is wel interessant om zo'n goed schema te zien, of mag ik dat ook al niet vragen.

Ik zeg toch ook nergens dat het 18 kilo spieren zijn? Ik zei gewoon 18 kilo.
Mag ik wel weten waarom je hem niet post? Is wel interessant om zo'n goed schema te zien, of mag ik dat ook al niet vragen.

Maar natuurlijk mag je dat vragen alleen jammer genoeg wil ik er niet op ingaan.

haha, wat een enorme egoïst.

Maar waarom maak je dit topic dan aan?
Toch enkel om je ego te strelen.

Je hebt duidelijk totaal geen intentie andere mensen te helpen.

• Like
Waarderingen: gmt
Maar waarom maak je dit topic dan aan?
Toch enkel om je ego te strelen.

Je hebt duidelijk totaal geen intentie andere mensen te helpen.

Toch enkel mijn ego te strelen?
Dat maak jij dervan beste, ik heb namelijk wel het intentie om andere mensen te helpen. Wat doe ik anders op zo een forum? Helpen doe je namelijk niet met alleen het posten van een eigen voedingsschema. Deze topic openen zal ook wel leerzaam en inhoudelijk hulpbaar zijn vanwege de motivatie en passie die erin is te vinden die dus voor andere beginnende bbers als zeer goed voorbeeld kan dienen. Dit betekent dus ook dat het dus WEL mogelijk is om een goede BULK progressie neer te zetten in 2,5 maanden met een sterke voedingsschema en krachtige training en ritme in je rust. Een voedingsschema is trouwens gebaseerd op een lichaam waar verschillende factoren bij komt kijken. Ik zou het juist geweldig vinden om ook als beginner andere collega's te helpen maar nogmaals die hulp hangt niet alleen af van mijn voedingsschema.

Toch enkel mijn ego te strelen?
Dat maak jij dervan beste, ik heb namelijk wel het intentie om andere mensen te helpen. Wat doe ik anders op zo een forum? Helpen doe je namelijk niet met alleen het posten van een eigen voedingsschema. Deze topic openen zal ook wel leerzaam en inhoudelijk hulpbaar zijn vanwege de motivatie en passie die erin is te vinden die dus voor andere beginnende bbers als zeer goed voorbeeld kan dienen. Dit betekent dus ook dat het dus WEL mogelijk is om een goede BULK progressie neer te zetten in 2,5 maanden met een sterke voedingsschema en krachtige training en ritme in je rust. Een voedingsschema is trouwens gebaseerd op een lichaam waar verschillende factoren bij komt kijken. Ik zou het juist geweldig vinden om ook als beginner andere collega's te helpen maar nogmaals die hulp hangt niet alleen af van mijn voedingsschema.

Oké kun je me dan wel vertellen op hoeveel kcal per dag je gebulkt hebt, en was het voedsel clean of pakte je ook veel 'dirty bulk' voedsel?

Als ik de TS mag geloven, niks meer dan respect

Als je geen wedstrijden draait dan boeit het toch niet om je 'geheime' voedingsschema te posten? :rolleyes:

nou iedereen hier die dit behaald zou zijn voedingsschema willen posten hoor . vind het raar dat jij dat niet wilt . wat is daar de rede voor?? volgens mij is dit allemaal lulkoek . dit in 3 maanden zonder aas.

Dit betekent dus ook dat het dus WEL mogelijk is om een goede BULK progressie neer te zetten in 2,5 maanden met een sterke voedingsschema en krachtige training en ritme in je rust.

Aangezien jij ''WEL'' in hoofdletters hebt, neem ik aan dat het volgens jou normaal gesproken NIET lukt om een goede bulk te doen. Laat ons dan eens zien hoe het wel moet door jouw voedingsschema te plaatsen? Je hebt er toch namelijk zóveel verstand van.

Jammer man, k snap niet waarom je jou voedingsschemaniet wil posten. 18 kilo is een mega prestatie en als je uitleg en zo geeft bij je voeding zou het waardevolle info zijn!

echter kan ik uit het voorgaande opmaken dat dit niet gaat gebeuren. En sorry, dan ben je toch echt een ego.

eerlijk gezegd geloof ik nu al helemaal niks meer van wat jij hier heb neergezet (3maanden/GEEN aas/18 kilo)! hahahaha

veel sccs nog kerel! ur tha man hahahaha (dit wou je toch horen?!?!)

Laatst bewerkt:
Jammer man, k snap niet waarom je jou voedingsschemaniet wil posten. 18 kilo is een mega prestatie en als je uitleg en zo geeft bij je voeding zou het waardevolle info zijn!

echter kan ik uit het voorgaande opmaken dat dit niet gaat gebeuren. En sorry, dan ben je toch echt een ego.

eerlijk gezegd geloof ik nu al helemaal niks meer van wat jij hier heb neergezet (3maanden/GEEN aas/18 kilo)! hahahaha

veel sccs nog kerel!

Of beter gezegt, hij heeft geen fatsoenlijk voedingsschemaen het is geen 18 kilo;)

Terug
Naar boven