Ruurt
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 15%
dat tweede gedeelte versta ik geen zak van.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar post eens een voedingsschema!
Maakt het allemaal wat geloof waardiger...
niemand zegt dat je geen natural bent maar je hebt een behoorlijke prestatie geleverd, waarom zou je niet willen laten zien hoe je het precies hebt aangepakt?Ik hoef niet te bewijzen aan jouw dat ik dit natural heb bereikt, zoals ik al zei blijf vooral geloven wat je zelf wilt geloven.. Van mij apart geloof je me niet, ik zit er niet mee hoor.
Ik hoef niet te bewijzen aan jouw dat ik dit natural heb bereikt, zoals ik al zei blijf vooral geloven wat je zelf wilt geloven.. Van mij apart geloof je me niet, ik zit er niet mee hoor.

niemand zegt dat je geen natural bent maar je hebt een behoorlijke prestatie geleverd, waarom zou je niet willen laten zien hoe je het precies hebt aangepakt?
Wat een onzin weer, iemand die zich een beetje bezig houd met bb weet hoeveel 20 kg pure spiermassa is. Zelfs 10 kg is absurd veel.
Mooie progressie op je fotos, maar je hebt jezelf niet goed gemeten. Op basis van je fotos zou ik je niet meer dan 5 a 8 kg pure spiermassa aan winst hebben gegeven.
Als je dat post ben je je niet aan het verdedigen tegen de 'AAS schreeuwers', maar lever je gewoon een mooie bijdrage aan het forum