Fitness Seller

Eerste foto's na 3 maanden HARDCORE bulken

Netjes vooral de borst, schouder en oblique zijn erg vooruitgegaan, judging by the pics that is.

3 maand 18kg... Ben benieuwd wat je presteerd in 3 jaar :D

Nice work bro.

• Topic Starter Topic Starter
@ Dako, Ace, RobbertB en Gnb
Ook bedank ik jullie voor jullie complimenten, toppers!

Ziet er goed uit jongen, zeker door gaan zo en nog niet aan cutten denken.

Zozo erg nice man. Zeker nog niet denken aan cutten.

Bedankt collega's :)

Maar post eens een voedingsschema!
Maakt het allemaal wat geloof waardiger...

Maar post eens een voedingsschema!
Maakt het allemaal wat geloof waardiger...

Ik hoef niet te bewijzen aan jouw dat ik dit natural heb bereikt, zoals ik al zei blijf vooral geloven wat je zelf wilt geloven.. Van mij apart geloof je me niet, ik zit er niet mee hoor.

nou ik ben toch ook weleens benieuwd naar je voeding want die moet wel heel goed in elkaar steken .

super progressie zelfs MET aas zou dit een goede progressie zijn

nice man over 3 jaar Mr. O :)

Ik hoef niet te bewijzen aan jouw dat ik dit natural heb bereikt, zoals ik al zei blijf vooral geloven wat je zelf wilt geloven.. Van mij apart geloof je me niet, ik zit er niet mee hoor.
niemand zegt dat je geen natural bent maar je hebt een behoorlijke prestatie geleverd, waarom zou je niet willen laten zien hoe je het precies hebt aangepakt?

Ben blij dat we weer is z'n born berg :dance: onderbroek zien ...

Wat een onzin weer, iemand die zich een beetje bezig houd met bb weet hoeveel 20 kg pure spiermassa is. Zelfs 10 kg is absurd veel.

Mooie progressie op je fotos, maar je hebt jezelf niet goed gemeten. Op basis van je fotos zou ik je niet meer dan 5 a 8 kg pure spiermassa aan winst hebben gegeven.

Zegt hij hier ergens dan dat het puur spier is wat hij aangekomen is? Vocht+vet+spier

Dude je snapt toch wel dat ik het niet lullig bedoel het is enkel goed om te zien hoe je voeding in elkaar steekt?!?!
Daar kan menigeen nog wat van leren!

LoL:D

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

niemand zegt dat je geen natural bent maar je hebt een behoorlijke prestatie geleverd, waarom zou je niet willen laten zien hoe je het precies hebt aangepakt?

Goed eten, Goed trainen..

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Wat een onzin weer, iemand die zich een beetje bezig houd met bb weet hoeveel 20 kg pure spiermassa is. Zelfs 10 kg is absurd veel.

Mooie progressie op je fotos, maar je hebt jezelf niet goed gemeten. Op basis van je fotos zou ik je niet meer dan 5 a 8 kg pure spiermassa aan winst hebben gegeven.

Heb ik of enkel ander iemand beweerd dat ik 20 kg puur aan spiermassa heb gewonnen? Blijf bij de les he, mistery..

Veel mensen zijn oprecht geïnteresseerd in je voedings- en trainingsschema die voor deze flinke progressie hebben gezorgd, zie dat niet als aanval:) Als je dat post ben je je niet aan het verdedigen tegen de 'AAS schreeuwers', maar lever je gewoon een mooie bijdrage aan het forum;)

Blijf zo doorgaan!

Ben het met BoerK eens, ik zie dit forum ook als een plaats om kennis te delen. Aangezien jij zo'n progressie hebt gemaakt zal je voeding en trainingsschema zwaar in orde zijn lijkt me. Daarom ben ik er benieuwd naar, kan ik misschien van leren:)

Terug
Naar boven