040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt mij juist tegenovergestelde, meer knieflexie bij front squat. Correct me if I'm wrong.
Plaats je niet te veel stress op je knieën qua techniek, aangezien je blessures? Met box squats kan je jezelf aanleren om meer met je heupen te doen.
Weet niet of dit overeenkomt met jouw probleem, maar klinkt hetzelfde.
Of misschien als je het beter opwarmt
Net filmpje van Mn topsetjes terug gekeken en maak lichte goodmorningsquat. De barbell komt bij het omhoog gaan verder voorbij midden van Mn voet. Techniek moet dus eerst gefixt worden. filmpjes zijn te zien op insta: floris.sp
Heb je filmpjes even bekeken op IG. Wat me vooral opvalt bij de singles is dat je walk out vrij onrustig en instabiel is waardoor je imho veel energie verliest. Het is niet goed te zien maar het lijkt alsof je je voetpositie aan het corrigeren bent oid. Wat mij helpt is al je stance width aannemen voordat je de halter unracked en dan rustig 1 a 2 stappen naar achteren zet waardoor je meteen goed staat op te squatten. Ander aandachtspuntje zijn je ellebogen welke wat rechter onder de bar kunnen waardoor je je borst beter omhoog kunt houden en minder gaat hip shiften. Minder hip shift (good morning squat) betekent dat je meer vanuit je quads kunt squatten.
Volhouden die aanpassingen aan techniek, je lichaam past zich wel aan..is gewenning. Wat is je issue met de ellebogen, pijn of ander ongemak? Mischien spelen met grip wijdte..
Goed bezig, idd focus op techniek is belangrijker dan het gewicht..vooral nu je je oude gewoontes moet afleren.
Wil boxsquats gaan opnemen in Mn schema. Squat 3x pw 1x volume 1x dynamic en 1x keer heavy 3/5 hoe kan ik ze het beste programmeren. I.p.v. de volume en heavy dag?