- Waardering
- 2.690
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik squat lowbar. Was van plan boxsquat te doen nav Filmpje van athlean X waarin werd aangeraden bij quad tendon problemen boxsquat te doen. Maar focus me naast Mn lowbar Squats dan gewoon op frontsquats
Ah ok,wist niet dat je knie problemen hebt, dan is box squat idd een optie als work around omdat het die knieeen minder belast. Sled pulling/drags (naar achter lopen/pullen) is ook een zeer goede optie en quad builder die de stabiliteit van je knieen verbetert. Voordeel van sled pulling is dat het er geen eccentrische load is en safe is voor de knieeen. Ik heb dit afgelopen jaar heel veel gedaan ivm een langlopende liesblessure en m'n benen zijn dikker dan voorheen vooral bij de vmo.
Ik kwam zojuist toevallig een topic tegen over knie tendinitis op barbell medicine forum. Waarin Austin Baraki topical voltaren gel adviseert wat eventueel ook kan helpen (https://forum.barbellmedicine.com/f...ki/12552-knee-tendinitis-from-high-bar-squats). Maar oorzaak aanpakken is beter als symptomen bestrijden natuurlijk.
Wat ook zowieso goed is, is je quads regelmatig stretchen en TKE’s (terminal knee extenstions) gaan doen met opwarmen en als rehab/prehab.
En merk je verschil al met je knie nu je TKE's doet?
Poeh die deadlift, knap dat je nog zo zwaar kan gaan!