AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°1 max reps Squats met bodyweight

Telt die van woopy? Zag geen weegschaal.

Er komt nog een poging en dan weeg ik me ook wel es op film :)

Pff 30 reps met 83 moet er niet aan denken deze woensdag eens kijken hoeveel ik er mee kan denk 20 ofz

Pff 30 reps met 83 moet er niet aan denken deze woensdag eens kijken hoeveel ik er mee kan denk 20 ofz

ik zou niet eens meedoen met bodyweight only :roflol:

zou volgens mij wel vrij hoog scoren vanwege crossfitachtergrond (:trollface:) maar anonimiteit enzo

Vandaag ingewogen met kleding 76,5 kg bw. Ging vandaag, iets beter. Zon scheen niet in mijn ogen :cool: , calibrated plates+stang en goed gebulkt met kerstdagen. 80 kg in de nek en 35 reps. Dit wel na mijn werksetjes uitgevoerd, die best zwaar aanvoelde. Volgende week maar richting de 40 gaan. Laatste halve minuut wel uitgekiend om op 35 uit te komen dus nog steeds ruimte.
Fijne jaarwisseling :emo:

Vandaag ingewogen met kleding 76,5 kg bw. Ging vandaag, iets beter. Zon scheen niet in mijn ogen :cool: , calibrated plates+stang en goed gebulkt met kerstdagen. 80 kg in de nek en 35 reps. Dit wel na mijn werksetjes uitgevoerd, die best zwaar aanvoelde. Volgende week maar richting de 40 gaan. Laatste halve minuut wel uitgekiend om op 35 uit te komen dus nog steeds ruimte.

Godver, dat is hard :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter

Netjes ! Had je het ook al maar even gefilmd, dan had ik al een filmpje voor in de beginpost :P

stand tot nu toe: 32x90 kg na mijn werksetjes, vanavond weer een poging.

Krijg het wegen en het squatten niet in 1 filmpje. Ik heb geen pauze functie op mijn telefoon, dan stopt het filmpje gewoon.

Op m'n oude phone kon ik pauzeren maar op mijn nieuwe ook niet, ik laat het toe om apart de weging in te zenden, met een lepel in de kous :D

Terug
Naar boven