- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Pff 30 reps met 83 moet er niet aan denken deze woensdag eens kijken hoeveel ik er mee kan denk 20 ofz

) maar anonimiteit enzo
, calibrated plates+stang en goed gebulkt met kerstdagen. 80 kg in de nek en 35 reps. Dit wel na mijn werksetjes uitgevoerd, die best zwaar aanvoelde. Volgende week maar richting de 40 gaan. Laatste halve minuut wel uitgekiend om op 35 uit te komen dus nog steeds ruimte. 
Vandaag ingewogen met kleding 76,5 kg bw. Ging vandaag, iets beter. Zon scheen niet in mijn ogen, calibrated plates+stang en goed gebulkt met kerstdagen. 80 kg in de nek en 35 reps. Dit wel na mijn werksetjes uitgevoerd, die best zwaar aanvoelde. Volgende week maar richting de 40 gaan. Laatste halve minuut wel uitgekiend om op 35 uit te komen dus nog steeds ruimte.
Fijne jaarwisseling![]()
Vandaag ingewogen met kleding 76,5 kg bw. Ging vandaag, iets beter. Zon scheen niet in mijn ogen, calibrated plates+stang en goed gebulkt met kerstdagen. 80 kg in de nek en 35 reps. Dit wel na mijn werksetjes uitgevoerd, die best zwaar aanvoelde. Volgende week maar richting de 40 gaan. Laatste halve minuut wel uitgekiend om op 35 uit te komen dus nog steeds ruimte.
Fijne jaarwisseling![]()

stand tot nu toe: 32x90 kg na mijn werksetjes, vanavond weer een poging.

sick
Ladies en gentleman, we have a winner

. 40+ reps, do it!Krijg het wegen en het squatten niet in 1 filmpje. Ik heb geen pauze functie op mijn telefoon, dan stopt het filmpje gewoon.

Ja ja schuif jezelf maar in de underdog positie. 40+ reps, do it!
Benieuwd wat je haalt, wel nice als je meer hebt dan heb ik een mooi target.
Had je hem na je werksetjes gedaan of na het opwarmen?