AndroidHealthClinic

Forum Competitie 2019, Challenge n°2: Zercher squat

Ja gvd jij weegt al minder dan het gewicht waar ik mee moet gaan squatten :roflol:
Ik zeg bonuspunten voor degene die @Vissertje1980 optilt en squat. Dan krijg je de punten van @Vissertje1980 er bij. :P
Zware mensen zijn altijd sterker dan mij, dus laat het nu maar zien... Dus ook met 70 Kg verwacht ik gewoon minimaal 20 reps van jullie :trollface:
"Dan ik"; sorry, maar deze kon ik echt niet laten. ;)
Nu wordt er trouwens vanuit gegaan dat de verhouding tussen kracht en BW constant is, maar in de praktijk is dit toch niet zo? :thinking: Ik komt niet meer op de term, maar er is een methode waarmee BW verrekend kan worden.

Ik zeg bonuspunten voor degene die @Vissertje1980 optilt en squat. Dan krijg je de punten van @Vissertje1980 er bij. :P

"Dan ik"; sorry, maar deze kon ik echt niet laten. ;)
Nu wordt er trouwens vanuit gegaan dat de verhouding tussen kracht en BW constant is, maar in de praktijk is dit toch niet zo? :thinking: Ik komt niet meer op de term, maar er is een methode waarmee BW verrekend kan worden.
Ssstttt.... je begeeft je naar de "darkside"
wilks of ipf points

• Like
Waarderingen: BB_
Ssstttt.... je begeeft je naar de "darkside"
wilks of ipf points

Zie spoiler want is off topic
KTVyvIO.png

Kan nergens vinden wat de scores betekenen. Wat houdt dit in?

Idk of de 35ste binnen de tijd is, maar denk wel dat dit de enige en laatste keer is dat ik een poging doe.

70x35 at 92kg bw.

Armen beginnen aardig pijn te doen en heb 20 minuten rust gehad na dit.

Wat zat je nou te zeuren dan op voorhand toen ik met 21 reps @ 50Kg kwam.... Zie je nou wel dat met je 35X 70Kg zwaardere mensen (bijna) altijd sterker zijn dan mij ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Wat zat je nou te zeuren dan op voorhand toen ik met 21 reps @ 50Kg kwam.... Zie je nou wel dat met je 35X 70Kg zwaardere mensen (bijna) altijd sterker zijn dan mij ;)
Met alle respect maar bascma is dan ook wel 3x zo sterk als (haha grapje @Bert *dan) jij dus dat zou ook wel moeten.

Met alle respect maar bascma is dan ook wel 3x zo sterk als (haha grapje @Bert *dan) jij dus dat zou ook wel moeten.

Hij weegt ook 30Kg meer dan mij en heeft een bak meer ervaring dus is dan toch ook wel een beetje in de lijn der verwachting :p

Laat de rest van de zware mensen maar komen :roflol:, deze kleine lichte ecto is trots op z'n prestatie :haha:

Terug
Naar boven