broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whahaa nou echt nietCleanen en dan in je elboog laten vallen? Misschien dat Sanca ons wat duidelijkheid kan geven. @Sanca Magni
RIPVond m nog vrij easy gaan na m'n trainingmaar zal m vast voelen bij mee reps.
Ik zeg bonuspunten voor degene die @Vissertje1980 optilt en squat. Dan krijg je de punten van @Vissertje1980 er bij.Ja gvd jij weegt al minder dan het gewicht waar ik mee moet gaan squatten![]()

"Dan ik"; sorry, maar deze kon ik echt niet laten.Zware mensen zijn altijd sterker dan mij, dus laat het nu maar zien... Dus ook met 70 Kg verwacht ik gewoon minimaal 20 reps van jullie![]()

Ik komt niet meer op de term, maar er is een methode waarmee BW verrekend kan worden.Ssstttt.... je begeeft je naar de "darkside"Ik zeg bonuspunten voor degene die @Vissertje1980 optilt en squat. Dan krijg je de punten van @Vissertje1980 er bij.
"Dan ik"; sorry, maar deze kon ik echt niet laten.
Nu wordt er trouwens vanuit gegaan dat de verhouding tussen kracht en BW constant is, maar in de praktijk is dit toch niet zo?Ik komt niet meer op de term, maar er is een methode waarmee BW verrekend kan worden.
Ssstttt.... je begeeft je naar de "darkside"
wilks of ipf points
Daar moet ik mee reppen.
Z presses deed ik ook al met 65Mirin die bulk wel dan.
Sterkte verder, 30+ reps met 100kg... nope.jpg.
Idk of de 35ste binnen de tijd is, maar denk wel dat dit de enige en laatste keer is dat ik een poging doe.
70x35 at 92kg bw.
Armen beginnen aardig pijn te doen en heb 20 minuten rust gehad na dit.

Met alle respect maar bascma is dan ook wel 3x zo sterk als (haha grapje @Bert *dan) jij dus dat zou ook wel moeten.Wat zat je nou te zeuren dan op voorhand toen ik met 21 reps @ 50Kg kwam.... Zie je nou wel dat met je 35X 70Kg zwaardere mensen (bijna) altijd sterker zijn dan mij![]()
Met alle respect maar bascma is dan ook wel 3x zo sterk als (haha grapje @Bert *dan) jij dus dat zou ook wel moeten.
, deze kleine lichte ecto is trots op z'n prestatie 
.. Zie je nou wel dat met je 35X 70Kg zwaardere mensen (bijna) altijd sterker zijn dan mij![]()