Fitness Seller

Forum Competitie 2019, Challenge n°3: Single arm landmine row (1 bezoeker)

De filmpjes van Natty en Vissertje tellen nog


  • Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Misschien probeer ik het morgen dan staat rug toch op de planning
 
Ik heb een poging ondernomen. Er zit 41.25 kg aan het uiteinde. Ik kom op 16 reps, maar ik weet niet zeker of mijn uitvoering OK is.
P.s. zet je geluid zacht voor de oerwoudgeluiden :cool:
 
Ik heb een poging ondernomen. Er zit 41.25 kg aan het uiteinde. Ik kom op 16 reps, maar ik weet niet zeker of mijn uitvoering OK is.
P.s. zet je geluid zacht voor de oerwoudgeluiden :cool:
Wat mij betreft goed.

3XL ?
 
Dat vroeg ik me nog af inderdaad, of je hem mocht laten rusten tussen de reps of dat grond raken einde set is. Anders is het one arm pendlay rows.
 
Dat vroeg ik me nog af inderdaad, of je hem mocht laten rusten tussen de reps of dat grond raken einde set is. Anders is het one arm pendlay rows.
Dat maakt de oefening dan wel een stuk lastiger als je hem niet mag laten rusten. Dan moet ik eigenlijk andere (kleinere) gewichten eraan hangen.
Ben benieuwd.
 
Dat vroeg ik me nog af inderdaad, of je hem mocht laten rusten tussen de reps of dat grond raken einde set is. Anders is het one arm pendlay rows.
Ja, dat mag.
 
Dat maakt de oefening dan wel een stuk lastiger als je hem niet mag laten rusten. Dan moet ik eigenlijk andere (kleinere) gewichten eraan hangen.
Ben benieuwd.
Hoeft niet ;)
 
Ik heb eens snel getest hoe zwaar dit is en fuck is echt wel zwaar xD snap niet hoe je 16 reps haalt lol
 
Heb vandaag tijdens de training geoefend op deze oefening, heb nu 6 reps gedaan met 32.5 Kg aan de stang. Als ik er ff voor ga zit er wel meer in dus ben benieuwd waar ik op uit ga komen. Zonder straps is het trouwens geen doen vond ik met dit gewicht, met mijn kleine handen rolt de stang dan al snel uit mijn handen (uuuu....handjes :roflol:)
 
Het is een zware oefening ja, maar vooral ook een onhandige. Niemand doet deze oefening op deze manier, je moet helemaal opzij gaan staan zodat de schijven niet tegen je aan komen en de grip is ook klote vooral met kleine handen.
 
Besef me nu pas hoeveel gewicht dit eigenlijk wel niet moet zijn :o
Had het wel goed gelezen, voordat ik te horen krijg dat ik een bril nodig heb.
Zal straks eens kijken of ik 1 (of meerdere) reps eruit kan krijgen.
 
Voor vrouwen is dit wat te zwaar denk ik. Half bw min 10kg zou het al wat beter maken.
De bar ook nog meetellen en je kan het vergelijken met rows van 40-50kg en dan ook nog in een onnatuurlijke beweging en leunt al het gewicht aan één kant wat voor je rug wel link kan zijn.
 
Nou ben benieuwd, heb hem nog niet geprobeerd. ProudPizza als je moet huilen, troost ik je wel :heart:

Jaaa lief :heart:

Ik citeer even een stukje van mijn log:

One arm landmine row
1x4 20 kg
1x2 25 kg
Looool deze challenge ga ik niet doen. Leek wel een soort van snake te spelen zo scheef ging m'n rug geloof ik. Laat staan met 36 kg.
Gewicht viel nog mee, maar dit wordt hem in ieder geval niet :o
 
Ja ik ben ook bang hoe deze op mijn rug gaat voelen.

Die vage squats van de vorige keer vond ie al niet zo leuk.
 
:(
 
Ik loop nu ook scheef haha. Vind het ergens wel een lekkere oefening. Zonder straps niet te doen, kwam toen maar tot 4 reps.
Moest idd wel eerst ff proberen wat een goede positie was om te staan.
Denk dat er zeker nog wel een paar reps meer in zitten, ga nog wel oefenen deze maand :D
 
Back
Naar boven