AndroidHealthClinic

Forum Competitie 2019, Challenge n°3: Single arm landmine row

Peiling Peiling De filmpjes van Natty en Vissertje tellen nog

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Een one arm row met 46 kg?????? Dat is de bar van 20 kg + helft BW min 10. Is het soms gemakkelijker als je het met een bar doet vergeleken met DBs? Ik kan een DB van 46 kg nl niet eens in een hand vasthouden, :(

Gewicht stang speelt bij deze oefening nauwlijks een rol. Wat je doet is hooguit verglijkbaar met een dumbbel van 30kg en straps zijn toegestaan.

:haha:

Die kan ik ook niet met 1 hand optillen en vasthouden, laat staan er ook nog mee rowen :roflol:

• Like
Waarderingen: Vonk
Ok, het blijft tamelijk zwaar maar ik zal het eens proberen. Heb al een eeuwigheid niet dit soort rows gedaan.

Ok, het blijft tamelijk zwaar maar ik zal het eens proberen. Heb al een eeuwigheid niet dit soort rows gedaan.
Lijkt mij ook nogal veel. De laatste x dat ik tbarrows heb gedaan was 10x55 kg en dat was inclusief bar met 2 armen! Maar goed, ik wil het best proberen:p

• Like
Waarderingen: Vonk
Net eens snel na mijn werk getest. Al even niet meer getraind door heel zwaar werk voorlopig. Maar nu eens met straps gedaan en das een enorm verschil voor de kleine handen crew. Van moeilijk 2 reps naar 9 reps. Zonder trainen of warm up.

Dus aan alle kleine handen hier, straps aan doen en gaan

Ik deed net 24 reps, 12 per arm, geen straps en met nog wat tijd over.

Cardio pirate!

Warmup weights!

Nou ik heb aan het einde van mijn training weliswaar 1 rep gedaan met 25 kg excl stang. Echt veel meer zit er ook niet in, maar ik doe nog 1 nieuwe poging. Ik krijg mijn hand niet goed om de stang en met straps ging ook niet..

Voorlopig krijg je voor 1 rep nog een bronze medialle l.

Terug
Naar boven