Calibuilder
Cool Novice
- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 47kg
Voor die gedachte wacht ik wel tot ik 16 ben en doe de challenge dan welHet is tegen de algemeen heersende fitnessgedachte om voor je 18e te squaten!!!
![]()
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor die gedachte wacht ik wel tot ik 16 ben en doe de challenge dan welHet is tegen de algemeen heersende fitnessgedachte om voor je 18e te squaten!!!
![]()
![]()

aangezien ik de eerdere challenges best wel goed gedaan zou hebben.
Lijkt me dat het echt om backsquat gaat. Front squat is toch een wat andere beweging imo.Moet dit trouwens een backsquat zijn? Of is een frontsquat ook toegestaan? Scheelt bij mij namelijk niet in gewicht bovendien voelen backsquats awkward aan.
Wat @marina1975 zegt...Moet dit trouwens een backsquat zijn? Of is een frontsquat ook toegestaan? Scheelt bij mij namelijk niet in gewicht bovendien voelen backsquats awkward aan.
Moet dit trouwens een backsquat zijn? Of is een frontsquat ook toegestaan? Scheelt bij mij namelijk niet in gewicht bovendien voelen backsquats awkward aan.
Zou ik niet doen. Het mag maar niet zo goed voor je....Ik zit al op 4 reps. Moet nog wel een video maken, afgezonderd dat het slecht is voor je rug, telt een rep met gebogen rug ook?
Hahah gaat helaas vanzelf als ik ver push.Zou ik niet doen. Het mag maar niet zo goed voor je....
Moet misschien zo een ding kopen (ga ervan uit dat je begrijpt wat ik bedoel)
Nee joh, smeer er wat pindakaas op en het gebeurd vanzelfJawel joh gewoon zo erg je rug bollen dat je jezelf kan pijpen

Haha rotzak. Op de één of andere manier is de backsquat gewoon echt mijn ding niet. Ik heb ze ook jaren niet meer gedaan waardoor mijn frontsquat legit sterker is dan mijn backsquat.
Maar oké, we gaan een poging wagen.
mijn patella dislikes this postAch Sanca zal volgende en anders die daarop wel weer met een andere squat variant komen, komt front toch weer aan de beurt.