AndroidHealthClinic

Forum Competitie 2019, Challenge n°4: Squat

Whoooo lekker @ :pizza: !

BW=72.1 kg vanmorgen, dus 90 kg op de rug

18 reps, waarvan mijn inziens 15 tellen voor de bonus (of moet dit in afzonderlijke sets zijn?).
Zitten zeker wel meer reps in als ik hem aan het begin doe en wat verder mezelf push.

Onderrug en kuiten liepen wel vol en moest flink op adem komen :roflol:
Hiervoor ook al een blok 4x4 squats gedaan.

:bow:

Hopaa. Mooi hoor!!

Hoppaaaaaa. Lekker! Eens kijken wanneer ik een poging ga doen :).

Verwacht dr niet gek veel spierpijn van te hebben. Tot niet zo lang geleden op 8-10 reps gesquat zonder enige spierpijn en qua quads viel het me ook mee.
Maar we gaan het zien :P
Hele mooie prestatie en hopelijk ben je voldoende hersteld voor de deadlift clinic morgen :p

Dank! :)

Hoppaaaaaa. Lekker! Eens kijken wanneer ik een poging ga doen :).

Ben benieuwd naar jouw poging :D
Zal weer een leuke strijd worden, mits ik nog een poging ga doen (even afwachten of dit m'n herstel in de weg gaat zitten).

Hele mooie prestatie en hopelijk ben je voldoende hersteld voor de deadlift clinic morgen :p

Ik zal zo min mogelijk lopen en vroeg m'n bed induiken :engel:

BW=72.1 kg vanmorgen, dus 90 kg op de rug

18 reps, waarvan mijn inziens 15 tellen voor de bonus (of moet dit in afzonderlijke sets zijn?).
Zitten zeker wel meer reps in als ik hem aan het begin doe en wat verder mezelf push.

Onderrug en kuiten liepen wel vol en moest flink op adem komen :roflol:
Hiervoor ook al een blok 4x4 squats gedaan.

Lekkuurr

Bijna halverwege de maand al, waar zijn die pogingen.

Bijna halverwege de maand al, waar zijn die pogingen.

Hier helaas begin van de maand geblesseerd geraakt aan mijn rechter quad met, jawel, voetballen:rolleyes:...
Ik hoop voor de eind van de maand nog een poging te kunnen doen. Maar met 150 kg ben ik dan al blij met 1 rep.
Respect voor je poging, erg sterk!

De 20ste of 27ste ga ik een poging doen... mijn rug lijkt het te houden, en op deze dagen heb ik op het laatste van men trainen 3×10 pin squats. Kan dus wel eens vervangen worden voor een amrapje normale squats. Verwacht er noet teveel van maar we moeten wel op het scorebord komen he :)

In onder voorbehoud, als ik nog heel ben na de fox gym mockmeet gooi ik een poging tegenaan.
Ik ben gelukkig nog heel en ben dus nog steeds in, maar poging komt volgende week. Op de mock meet van afgelopen zaterdag rustig aan gedaan, aangezien ik die dag erg druk was behalve met mijn eigen lifts.
Ik ga eind deze week nog een training doen waarin ik all out ga op de grote drie, en pak dan paar dagen herstel.

Ik ben gelukkig nog heel en ben dus nog steeds in, maar poging komt volgende week. Op de mock meet van afgelopen zaterdag rustig aan gedaan, aangezien ik die dag erg druk was behalve met mijn eigen lifts.
Ik ga eind deze week nog een training doen waarin ik all out ga op de grote drie, en pak dan paar dagen herstel.
Is dat rustig aan doen? Je Squat mij de moeder:headbang:

Ik heb hem nog geprobeerd, maar haal het gewicht niet :( en ga vrijdag op vakantie, dus helaas

Ik doe maandag mijn poging maar als ik 5 reps haal dan teken ik er al voor.
Deze challenge heeft me wel weer gemotiveerd om mijn squat serieus op te gaan pakken want dit is best wel beschamend.

Terug
Naar boven