Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gedurft wel om dit 8 days out te doen.
Ik had er 5 dagen last van.

BW=72.1 kg vanmorgen, dus 90 kg op de rug
18 reps, waarvan mijn inziens 15 tellen voor de bonus (of moet dit in afzonderlijke sets zijn?).
Zitten zeker wel meer reps in als ik hem aan het begin doe en wat verder mezelf push.
Onderrug en kuiten liepen wel vol en moest flink op adem komen
Hiervoor ook al een blok 4x4 squats gedaan.

Hele mooie prestatie en hopelijk ben je voldoende hersteld voor de deadlift clinic morgenVerwacht dr niet gek veel spierpijn van te hebben. Tot niet zo lang geleden op 8-10 reps gesquat zonder enige spierpijn en qua quads viel het me ook mee.
Maar we gaan het zien![]()

Hoppaaaaaa. Lekker! Eens kijken wanneer ik een poging ga doen.

Hele mooie prestatie en hopelijk ben je voldoende hersteld voor de deadlift clinic morgen![]()

BW=72.1 kg vanmorgen, dus 90 kg op de rug
18 reps, waarvan mijn inziens 15 tellen voor de bonus (of moet dit in afzonderlijke sets zijn?).
Zitten zeker wel meer reps in als ik hem aan het begin doe en wat verder mezelf push.
Onderrug en kuiten liepen wel vol en moest flink op adem komen
Hiervoor ook al een blok 4x4 squats gedaan.
Geblesseerd geweest aan ondderug/glute. Vandaag weer eerste training, ik hoop dat het goed gaat en i kzoiezo nog een poging kan wagenBijna halverwege de maand al, waar zijn die pogingen.
Ik moet iemand vinden die mij wil filmen.Bijna halverwege de maand al, waar zijn die pogingen.
mobiel tegen waterflesje, klaar.
Bijna halverwege de maand al, waar zijn die pogingen.
...Ik ben gelukkig nog heel en ben dus nog steeds in, maar poging komt volgende week. Op de mock meet van afgelopen zaterdag rustig aan gedaan, aangezien ik die dag erg druk was behalve met mijn eigen lifts.In onder voorbehoud, als ik nog heel ben na de fox gym mockmeet gooi ik een poging tegenaan.
Is dat rustig aan doen? Je Squat mij de moederIk ben gelukkig nog heel en ben dus nog steeds in, maar poging komt volgende week. Op de mock meet van afgelopen zaterdag rustig aan gedaan, aangezien ik die dag erg druk was behalve met mijn eigen lifts.
Ik ga eind deze week nog een training doen waarin ik all out ga op de grote drie, en pak dan paar dagen herstel.

sorry not sorry