Fitness Seller

Forum records beginnende en c-atleten(strongman&powerlifting)

haha wat een grap dit...beter minder chillen op forums en meer beulen ( al moet ik toegeven dat ik ook een zwakke internet noob aant worden ben:P)

als je hele dag door strongman aan het trainen bent dan is het ook zo afgelopen he met het plezier

Kunnen we ook een lijstje maken voor 24-jarigen tussen de 105 en 110 kg???

Ff zonder gekheid, deze lijst voegt niets toe.
Zorg gewoon dat je écht de sterkste gaat worden, dat telt. Als je dat frustreert, dan moet je maar denken:
"Het houd me van de straat".

• Topic Starter Topic Starter
in het PL records topic staan trouwens ook stm events
ja maar enkel de top 30 ofzo,en daar zal er bijna niemand in staan van de beginners;)

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Vooruit dan maar :p

Yoke 280kg 7m
Farmers 115kg 10m
Loglift 100kg
Tire flip 380kg 4 flips
Stones 125kg 1m40

Powerlifting stats zou ik er vantussen laten aangezien er al een recordstopic is daarvoor.

Push Press 95kg
Militairy Press 75kg

Momenteel BW van 86kg
mss wel,ik weet het nog niet

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

haha wat een grap dit...beter minder chillen op forums en meer beulen ( al moet ik toegeven dat ik ook een zwakke internet noob aant worden ben:P)
begin jij dan er maar eerst aan jij:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Kunnen we ook een lijstje maken voor 24-jarigen tussen de 105 en 110 kg???
ga uw gang he,moet jij weten

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

Ff zonder gekheid, deze lijst voegt niets toe.
Zorg gewoon dat je écht de sterkste gaat worden, dat telt. Als je dat frustreert, dan moet je maar denken:
"Het houd me van de straat".
bekijk het dan niet he,als je het niet intereseert :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

ik ga morgen alles updaten,
en voor de rest,jongens het is om ons te motiveren he,en sommige van ons geraken niet in de forumrecords(algemeen).
het is ook eens leuk om te weten wat de medeatleten zoal verzetten he.
en degene die meededen,merci,en aan de rest,als jullie het niet intresseerd ga dan naar de BB sectie ofzo,maar blijf er niet steeds over zagen over details e.d.:rolleyes:

Yoke:
270kg 12m
Loglift:
80kg
Tireflip:
5x 350kg ( zeer zware ) of bij gijs toen 12x 380kg ( deze voelde alleen lichter aan dan die 350kg )
Duckwalk:
125kg 20m
Stones:
90kg 1.32m
Farmers walk:
110kg 20m

bench: 110kg
squat: 150kg
dl: 190kg
rackpull: 205kg
pp: 85kg
mp: 75kg
welke flip wil je dat ik neem?

---------- Toegevoegd om 22:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

20...

---------- Toegevoegd om 01:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:45 ----------

C atleten en atleten die mee hebben gedaan in belgie, zijn natuurlijk van een geheel ander kaliber als wij nederlanders...
wat bedoel je juist?dacht dat nederlanders juist sterker waren?:p

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

wim haal mij maar uit de lijst :P ik ga voor de echte forumrecords lijst :cool:
jij moet het weten,maar wat heb je te verliezen?je bent toch ook een beginner?of ben je al gepromoveerd naar b-atleet?:p
(is het niet leuk bovenaan te staan dan:p)

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

Squat-150
Deadlift- 190
Bench Press-100
Push Press-80
Militairy Press- 70
Bodyweight momenteel 102.
jij bent wss geen strongman,maar als je wil,voeg ik je wel toe.

@strong1967...zucht

@strong

ben idd geen strongman, train op kracht voor me plezier. voeg me maar toe als je wilt :)

boeltje ge-update

Gooi mijn oude shit er anders ook maar tussen.
Wheelflip 2x407kg
8x320kg
Timberwalk 2x120kg 20m
2x110kg 23,5m
2x70kg 61,5m
Cardeadlift 320kg
Truckpull 16000kg 16m
1 hand db press 55kg
1 hand fat db press 2x44kg
DL 210kg
Duckwalk 135kg 20m
175kg 25m
PP 101kg
Loglift 95kg
Yoke 200kg 20m

BW gem. 85kg

Laatst bewerkt:
Je krijgt hier echt een recordlijst die nergens op slaat. Vergelijk je met jezelf en desnoods met gasten waarvan je weet dat ze in de buurt liggen.

Ik snap er ook helemaal niets van. Als je een limiet legt op de resultaten om op de lijst te staan dan kan je het toch geen records noemen? Records = beste. Wil je jezelf met de beste vergelijken dan kijk je naar de records. Niet dat dat veel bijbrengt, je vergelijkt beter met jezelf.

Wie zichzelf als beste van de middelmatigen wil bekijken op deze lijst, zou zich beter als slechtste van de toppers beschouwen en dat als motivatie nemen. Zelfde instelling als strongmen die in C meedoen terwijl ze bij de bovenste helft van B wedstrijden kunnen eindigen.

Laatst bewerkt:
Je krijgt hier echt een recordlijst die nergens op slaat. Vergelijk je met jezelf en desnoods met gasten waarvan je weet dat ze in de buurt liggen.
dat doe ik/we toch???? tis voor beginnende/c-atleten

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

begin dat gezaag stillekens aan moe te worden

Ok, ik ga wel een recordlijst voor net beginnende b-atleten. Zal ook een groot succes worden.

Niks persoonlijks tegen jou, maar dit recordtopic is gewoon niet boeiend.

Ok, ik ga wel een recordlijst voor net beginnende b-atleten. Zal ook een groot succes worden.

Niks persoonlijks tegen jou, maar dit recordtopic is gewoon niet boeiend.
ok,u doet maar,de mensen die het boeiend vinden zullen hun pr's wel posten.
en net beginnende atleten,zijn volgens mij c-atleten(in belgie toch)

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

Ik snap er ook helemaal niets van. Als je een limiet legt op de resultaten om op de lijst te staan dan kan je het toch geen records noemen? Records = beste. Wil je jezelf met de beste vergelijken dan kijk je naar de records. Niet dat dat veel bijbrengt, je vergelijkt beter met jezelf.

Wie zichzelf als beste van de middelmatigen wil bekijken op deze lijst, zou zich beter als slechtste van de toppers beschouwen en dat als motivatie nemen. Zelfde instelling als strongmen die in C meedoen terwijl ze bij de bovenste helft van B wedstrijden kunnen eindigen.

er zij in sommige landen zoals duitsland ook een record lijst +105/-105kg,en in powerliften zijn er ook recordlijsten in gewichtsklasse.
ga je dan ook nie meedoen omdat je toch de sterkste niet bent????
en ik leg toch geen limieten?buiten dat het c-atleten/beginners moeten zijn,als het dat is wat je bedoeld.
en iedereen moet maar uitmaken in welke catogorie zich bevind.
op de site sterkestemanvanbelgie.be staan er genoeg uitleg over die categorien

In Nederland geldt dat niet.

Terug
Naar boven