- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je inhouden bij een ayce
Nice bench maat, op naar de 100kg.
Netjes kerel! Daar mag je zeker trots op zijn. Had ik het met @flexx123 ook nog over...je bent goed bezig.kleine side note:
2 weken op rij 5 dagen gaan sporten, ik ben trots op mezelf!![]()

Netjes kerel! Daar mag je zeker trots op zijn. Had ik het met @flexx123 ook nog over...je bent goed bezig.
Keep it up! PR's zetten na een nachtje stappen trouwens..![]()
I'm not complaining!

Uiteindelijk gaat dat toch ook wel tegen werken. De laatste kilo's zijn het zwaarst. Ik ben al bijna +/- 5 maanden aan het cutten en eet gemiddeld 1700 a 1800 kcal per dag en dat is niet zo heel veel natuurlijk. (hoewel jij niet veel hoger zit).Ziet er toch weer goed uit ondanks je deficit en lange vast iedere dag!
Dat klopt...maar ik eet niet al 4-5 maanden zo weinigUiteindelijk gaat dat toch ook wel tegen werken. De laatste kilo's zijn het zwaarst. Ik ben al bijna +/- 5 maanden aan het cutten en eet gemiddeld 1700 a 1800 kcal per dag en dat is niet zo heel veel natuurlijk. (hoewel jij niet veel hoger zit).
Maar nog even doorbijten nog!

Dat klopt...maar ik eet niet al 4-5 maanden zo weinig
Jouw metabolisme is nog kutter dan de mijne!

Holy *+/- 5 maanden aan het cutten en eet gemiddeld 1700 a 1800 kcal per dag

CRAP! Da's wel erg weinig hoor @FREAKJAM.Ik ben al bijna +/- 5 maanden aan het cutten en eet gemiddeld 1700 a 1800 kcal per dag
Sucks to be me!
Mijn TDEE ligt ongeveer op 2250kcal en dat is erg laag. Ik heb met een speciaal excelsheet vrij recent mijn inname een maand bijgehouden en mij elke dag gewogen. Ik at toen 2700 op trainingsdagen (3x per week fullbody) en op rustdagen zat ik op 1900, wat gemiddeld ~2250 kcal is per dag. Ik kwam die hele maand ook eigenlijk niets aan en bleef toen op hetzelfde gewicht schommelen. Wil ik afvallen moet ik dus 500kcal onder mijn TDEE gaan eten. Toen ik nog zwaarder was (+90kg) zat ik ook al vrij laag qua kcal's (rond de 1900 a 2000) anders viel ik simpelweg niet af.
Lucky bastard

Pff...holy shit! Als je eenmaal droger bent echt flink massa erop knallen en heel voorzichtig reverse dieten.
Er moet wel iets te halen zijn qua TDEE!
Edit: Weleens gespeeld met de verhoudingen E/K/V?
Mooie training and a lot of sets!Jup. Toen ik fullbody deed hanteerde ik carbcycling. Op rustdagen waren mijn vetten vrij hoog (tegen de 100) en mijn carbs weer laag (soms wel rond de 30). Nu hanteer ik tussen de 140/160 aan eiwitten, ~200 aan carbs en de rest vetten. Ik ben ook van plan als ik straks ga bulken het heel rustig aan te doen. Eerst twee weken op onderhoud en dan echt heel rustig verhogen en niet direct +500kcal erbij knallen. Op basis van de spiegel en de resultaten van de trainingen ga ik verhogen. Loop ik bijvoorbeeld 2 weken vast dan 100kcal erbij de week erop. Op die manier heb ik het volledig in eigen hand en klap ik niet direct te hard erop.
Net push variatie gedaan (mix van push + bench/ohp rep-schema van eigen workout).
![]()
Reeting:
Bench ging beter dan verwacht, dus daar was ik wel blij mee. Van de andere kant jammer van de fail op de OHP maar zo slecht is het eigenlijk nog niet. Maandje geleden zat ik nog op 4x8x31kg en nu in totaliteit evenveel reps (ook 32) maar wel 1.5kg zwaarder. Niet zo heel slecht eigenlijk dus. Verder een prima training, incline db press heeft werk nodig, dat kan wel beter!
Hoe kun je dan een zo laag onderhoud hebben? Mijn onderhoud zit bij de 2800/3000 in de buurt.
Mooie training and a lot of sets!
Heb je een foto van hoe je er nu bijstaat? En wat is je doel?
Ik weet het niet, ik had liever ook een hoger onderhoud gehad.Hoe kun je dan een zo laag onderhoud hebben? Mijn onderhoud zit bij de 2800/3000 in de buurt.
Je bent idd al flink stuk afgevallen, goed bezig.Thanks!
Toevallig tijdje terug foto gepost. Ik ben pas 2 jaar geleden begonnen met trainen en heb de laatste 6 maanden in 2016 niet getraind vanwege hele grote drukte op mijn werk en mijn sportschool die overlopen werd. Nu meer rust op het werk en bij een andere sportschool ingeschreven. Ik kom van 91 kilo en mijn eerste cut ben ik destijds 18 kilo afgevallen (91kg -> 73kg). Ik zit nu weer op exact hetzelfde gewicht, alleen sta ik er nu voor mijn gevoel iets beter bij (buikomtrek is ook 2 cm minder). Door het half jaar niet trainen was ik weer zwaarder geworden en woog ik bijna 81kg begin dit jaar. Nu weer 8kg eraf. Doel is om nog iets verder door te cutten en dan hopelijk op de juiste manier massa aan te zetten.
FREAKJAM - 5/3/1 Linear Progression
Ik weet het niet, ik had liever ook een hoger onderhoud gehad.