thnx ging wel aardig op truck en vooral boom na: 8e van de 9 of 10... stuk heftiger deelnemersveld dan vorig jaar!
Weight for height (15 kg zak)
5m gehaald PR. 5.25m net niet.
Plaats geen idee, ergens midden in.
Log max:
alleen de 110 gepakt.. 120 kg gefailed. Is me al 2 jaar niet meer overkomen. Heel raar
Truck pull:
een paar meter...zware start met deze truck, daarna was ie lichter. Maar kreeg hem net niet door de 2e hobbel getrokken. Jammer laatste plaats
Tyre flip 380 kg:
8x in 38 seconden (PR!)
Ik dacht dat ik het slecht deed omdat ik m'n tegenstander op één flip na niet had verslagen. Maar toen bleek ik 3 seconden sneller te hebben geflipt dan ooit te voren

ook iets van 5e plaats.
Deadlift max:
opgewarmd tot 2x1x200 kg
1e beurt 230 kg easy
2e beurt 250 kg
3e beurt 260 kg
zelfs de 3e beurt zonder hitch getrokken en niet verwacht dat ik alweer op bijna oud niveau zat qua deadlift. M'n onderrug was dit keer de limiterende factor; voelde bij de 260 dat er een max stretch op zat. Geen gekkigheid dit keer dus met de 270. Ergens 5e ofzo
Farmers afstand:
102 kg 46m
6e plaats? Ongeveer zoals verwacht gepresteerd.
Lange lange lánge dag zo gecombineerd met sterkste vrouw...pfff van 11 tot 19:30 uur in de hal gestaan. Wel een erg leuke groep mensen om me heen vandaag!... tof om met hen dit te delen en heb alles gegeven op de onderdelen. Gijs, Kev, Vlad... RPB represent + erg leuke aanhang!