MuscleMeat

Gaining muscle (cleanbulk)

• Topic Starter Topic Starter
Het maximale eruit halen hoeft niet eens persé, kan best begrijpen dat je wat eerder wilt beginnen. Maar jij hebt het een maand geleden nog over skinny fat, 32 cm armen en bent geloof ik pas 18 dan zou ik het wel een hele zielige vertoning zijn om nu al te gaan kuren.
je hebt gelijk man, dom van me om er zelfs over na te denken...
even een jaar 100% geven en kijken hoe het word

wat zouden jullie doen? 3 maand bulk en dan 1 maand cut of 1 maand bulk en dan 1 maand cut

Vandaag rug + biceps zal zo alles posten :D
Cut komt begin juni en dan zal ik de methode van leangaines volgen.

Training is zeer lekker gegaan! :D + mooi weer, jammer dat mn beste vriend is opgepakt anders waren we buiten :(

Heb ook NoxiPro sample genomen, lekker pomp en kracht maar later toen ik ging douchen zag ik dat m'n penis was gekrompen :P (niet nemen als je later met je vriendin gaat stoeien)

Enige wat ik niet snap is dat ik steken bij m'n onderrug krijg van het deadliften.. Als ik stop is het over paar minuten al weg, mijn techniek is ook goed want toen ik het slecht deed had ik er een paar dagen last van!

Oke kwam aan.

Pull ups (1e keer dat ik dit doe, echt dom van me dat ik er niet eerder mee begon)

4x5 reps

Heel slecht maar komt goed, begon ook met triceps dips op 3 reps en nu kan ik het 10x met gemak.

Dumbbell Row
1x24kgx10
1x26kgx8
1x26kgx8
1x24x8
1x20x12

Lat pulldown
4xstand 9
1x12xstand 8
Weet nog niet hoeveel kg's het is staat er niet bij :( (zal vragen)

T-bar row
4x8x35kg
1x12x20kg

Biceps
Seated Dumbbell curl
2x8x18kg (zeer traag gedaan)
2x8x16kg
1x12x14 kg

Alles traag gedaan en voelde het burnen!

Hammer curls (strict)
3x10x18kg
2x10x16kg

Con curls
1x10x10kg
3x8x12kg
1x10x10kg

En daarna Deadliften

5x5x100kg
1x10x60kg

Gaat lekker maar kan meer reps maken maar m'n grip failed erg elke keer.

En dan onderarmen gedaan.

En dat was het heb ook lekker bolle schouders gekregen nu even verder bulken en dan cutten zodat het lekker beter staat.

Laatst bewerkt:
voeding vandaag:

Whey
3 schepjes pindakaas
3 sneeen bruin brood+pindakaas
2 grote witte bollen met 2 grote turkse worst
100gram rijst + 10 kippenvleugels + komkommer+sla
1 perfect carbs+creatine
tonijn in blik + 1 snee bruin brood
2 plakjes kaas + 2 sneeen bruin brood

straks kipfilet + olijfolie en daarna 500g kwark

geslaagde bulkdag denk ik zo :D

Heb ook nog keiharde spierpijn van training gister morgen hopelijk borst + triceps aanpakken anders pak ik benen+kuiten

grt

Vandaag keihard spierpijn, maar toch schouders gedaan.

Dumbbell Shoulder press
1x26kgx8
1x26kgx8
1x26kgx5
1x26kgx5
1x20kgx15

Side Raise
4x8x10kg
1x12x8kg

Achterkant schouders gedaan 2 oefeningen.
Heb wel last van achterkant als ik oefeningen doe, hoor steeds gekraak.. bij mn linkerschouder.

Daarna traps aangepakt en abs.

Voeding :
3 grote theelepel pindakaas
1 scoop whey
visolie tab
3 broodjes pindakaas
3 witte italiaans bollen + hele pak kipfilet bij c1000
1x perfect carbs
1x bord wat moeder heeft gemaakt (rijst,vlees,champignons+ wat saus)
1x scoop whey

straks rijst+blik tonijn
2 sneeen brood+ 2 plakjes kaas

200gr kipfilet
2 eetlepels olijfolie

500g kwark + halve scoop whey

geslaagde bulkdag???? :D

Heb ook een halve blikje energy drank op maar voelde me schuldig en dronk de ander helft niet :( (ik heb paar maanden niet gejunkt of gesnoept zelfs)

en ik ben bloed geil pff altijd een stijve niet leuk als je steeds een joggingsbroek draagt

ga je denk je nog kuren? als ik jou was zou ik dan wel anavar pakken mogt je gaan kuren

Wachten tot je 21 bent bro. Het duurt even voordat je weet welke voeding en training goed voor jou werkt (blijft sowieso een on-going-proces) en het is beter voor je hormoonhuishouding om dan pas te beginnen.

Wachten tot je 21 bent bro. Het duurt even voordat je weet welke voeding en training goed voor jou werkt (blijft sowieso een on-going-proces) en het is beter voor je hormoonhuishouding om dan pas te beginnen.
Bij een jaar kan veel veranderen.. misschien kuur ik dan niet maar we zien wel. Voeding en training zal dan top zijn. en dan ben ik 20

Bij een jaar kan veel veranderen.. misschien kuur ik dan niet maar we zien wel. Voeding en training zal dan top zijn. en dan ben ik 20

Zou kunnen idd, maar als ik lees dat italiaanse bollen met turkse worst in je dieet zit krap ik enigszins achter mijn oren hoor :P

Zou kunnen idd, maar als ik lees dat italiaanse bollen met turkse worst in je dieet zit krap ik enigszins achter mijn oren hoor :P

Bij bulken let ik wel op wat ik eet maar zoiets kan toch ook :P bij cutten let ik alleen heel erg op mijn dieet. Nam worst en brood alleen omdat ik thuis niks verder had.. liever eet je dat dan niks.

En kuur komt rond zomervakantie (niet deze) dan zijn mijn ouders weg en dan heb ik genoeg voedsel in huis om er wat van te maken ;)

Bij bulken let ik wel op wat ik eet maar zoiets kan toch ook :P bij cutten let ik alleen heel erg op mijn dieet. Nam worst en brood alleen omdat ik thuis niks verder had.. liever eet je dat dan niks.

En kuur komt rond zomervakantie (niet deze) dan zijn mijn ouders weg en dan heb ik genoeg voedsel in huis om er wat van te maken ;)

Aah op die manier. Ik dacht dat je dat elke dag at :P

Niet echt veel zin om te posten, zijn maar handvol mensen die reageren :(

Benen
Squat
1x8x100kg
1x8x100kg
1x5x100kg
1x5x100kg
1x12x60kg (snel)
leg press
Seated leg curl
Leg curl

Rest staat geen gewicht op, alleen standen.. maar ben wel zwaar gegaan (4 sets 6-8 reps en laatste set high volume 12x

Kuiten
Calf press 4x 8
Lever standing calf raise 4x8

Borst
Benchpress
1x8x65kg
1x8x70kg
1x5x70kg
1x5x70kg
1x10x60kg

(Strict tot borst gedaan vaak zie je mensen 90 kg doen op halve rom hier..)
Incline dumbbell press
1x8x24kg
1x8x24kg
1x8x24kg
1x6x24kg
1x10x20kg

Dumbbell fly's
1x8x16kg
1x8x16kg
1x8x16kg
1x8x14kg
1x12x12kg

Triceps
Tricep dips 5x8 (steken in schouder, teveel overbelast)
Close grip benchpress
5x4x8x60kg

en nog 2 cable oefeningen voor triceps, zelf heb ik vandaag meer cable oefeningen gedaan omdat ik wat steken kreeg @ schouders, ze krijgen te weinig rust denk ik (2 dagen rust).

Wel is mn kracht vooruit gegaan :D

Zelf ga ik rond juni/juli melanotan II proberen iemand die me dit afraad (sides)?

Ga even 4x5 doen en laatste set doe ik 1x8.. kijken of het beter progressie krijg

Terug
Naar boven