Fitness Seller

Gaining muscle (cleanbulk)

Hoe bedoel je kan je in een maand 3% bf kwijtraken? Je bent momenteel toch aant bulken?

• Topic Starter Topic Starter
Mja 3% kan wel maar harder dan dat zou ik niet doen ivm spierverlies
ok thx ga denk ik dat van leangaines doen of gewoon 200 kcal beneden onderhoud/carb cyclen met eca stack.

ik ga nu even een week zonnenbanken, kijken hoe het gaat anders hoef ik geen spul te kopen om bruin te worden.

1e keer zonnebank ging goed alleen mn ogen deden zeer

Dan moet je ze de volgende keer wel dichthouden he!:P

Wacht gewoon tot de zon, lekker boeiend dat je nu wat minder bruin bent. Tijdens de zomer kleurt dat snel genoeg bij.

Wacht gewoon tot de zon, lekker boeiend dat je nu wat minder bruin bent. Tijdens de zomer kleurt dat snel genoeg bij.
Dat deed ik vorig jaar maar er was niet bepaald zon in Nederland het regende gewoon.. ik ben echt blank en heb redelijk veel haargroei en soms acne wat echt lelijk staat.

Borst
Benchpress
3x5x70kg (PR)
1x7x70kg
1X8X60kg

Incline Bench press
4x5x26kg (pr)
1x6x24kg

Dumbbell fly's
4x7x16kg
1x8x14kg

Seated Cable fly's
5x5xstand???

Triceps
Tricep dips
5x7 (strict en langzaam)

En nog 2 oefeningen lekker hard gegaan maar weet de naam ervan niet meer :(.

Lekker, kracht en gewicht gaat omhoog lekker zo houden!

Voeding
1x scoop whey
2x perfect carbs
3 boterhammen pindakaas
3 boterhammen
1 pak kipfilet (8 plakjes)
2 en half borden spaghetti + vlees

straks 100gram rijst + tonijn in blik
100/200g kipfilet + 2 schepjes olijfolie
500g kwark+ halve scoop whey

Zonnebanken rulez. Ik doe het ook altijd voor ik echt in de zon ga zitten anders wordt je niet egaal bruin overal.

Eten gaat goed zo te zien ;)

Ik lijk ietsje bruiner dan dat ik ben geloof ik op die foto. Ik ben van mijzelf gelukkig wel vrij bruin dus dan is het minder erg dat ik geen geld heb voor zonnebankjes momenteel :'(
bij ons is het 4 euro voor 15 min maar weet niet hoe sterk het is ben wel wat bruiner maar niet echt veel verschil :rolleyes:.

probleem met mn balls spelen weer op, ook nog een probleem

Ik ga naar Sundays en dan ben je ook echt meteen bruin.
Wat is er met je zak dan? Gewoon meer nken/fappen :p

Ik ga naar Sundays en dan ben je ook echt meteen bruin.
Wat is er met je zak dan? Gewoon meer nken/fappen :p
Soms zomaar steken als ik het aanraak of zit, in een keer en dan niet meer voel ook wat erop maar denk dat het gewoon de bijbal is, maak me zorgen :P is toch me belangrijkste deel wat ik heb en zeker belangrijk voor mn hobby.

Sundays hebben we hier ook maar denk dat ik verbrand ga worden als ik in een sterke zonnebank ga :P zit ik dan 4 dagen te mierenken omdat het zo raar aanvoelt

ben ik nou de enige die vind dat deze jongen weinig eet?

ik vind het ook weinig.
Weg met die perfect carbs meuk en een keer 100gram rijst erbij, en smorgens good ol' havermout or brinta

ik vind het ook weinig.
Weg met die perfect carbs meuk en een keer 100gram rijst erbij, en smorgens good ol' havermout or brinta

Kan inderdaad maar is wel genoeg voor me om mee te gainen.. kracht en gewicht gaan omhoog kan wel brinta en rijst ervoor zetten no problem maar in perfect carbs zit ook complexe kh's en dextrose, wrm vervangen dan?

Terug
Naar boven