Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jah, bedoel in juni als ik ga cuttenHoe bedoel je kan je in een maand 3% bf kwijtraken? Je bent momenteel toch aant bulken?
ok thx ga denk ik dat van leangaines doen of gewoon 200 kcal beneden onderhoud/carb cyclen met eca stack.Mja 3% kan wel maar harder dan dat zou ik niet doen ivm spierverlies
deed ik ook broer en toch deden ze pijn en ben ook misselijk nu.. pff om maar bruin te wordenDan moet je ze de volgende keer wel dichthouden he!![]()
Dat deed ik vorig jaar maar er was niet bepaald zon in Nederland het regende gewoon.. ik ben echt blank en heb redelijk veel haargroei en soms acne wat echt lelijk staat.Wacht gewoon tot de zon, lekker boeiend dat je nu wat minder bruin bent. Tijdens de zomer kleurt dat snel genoeg bij.

.Aan je pic te zien gaat het ook goed met jouw zo te zienZonnebanken rulez. Ik doe het ook altijd voor ik echt in de zon ga zitten anders wordt je niet egaal bruin overal.
Eten gaat goed zo te zien![]()

Aan je pic te zien gaat het ook goed met jouw zo te zien![]()
bij ons is het 4 euro voor 15 min maar weet niet hoe sterk het is ben wel wat bruiner maar niet echt veel verschilIk lijk ietsje bruiner dan dat ik ben geloof ik op die foto. Ik ben van mijzelf gelukkig wel vrij bruin dus dan is het minder erg dat ik geen geld heb voor zonnebankjes momenteel :'(
.Soms zomaar steken als ik het aanraak of zit, in een keer en dan niet meer voel ook wat erop maar denk dat het gewoon de bijbal is, maak me zorgenIk ga naar Sundays en dan ben je ook echt meteen bruin.
Wat is er met je zak dan? Gewoon meer nken/fappen![]()
is toch me belangrijkste deel wat ik heb en zeker belangrijk voor mn hobby.
zit ik dan 4 dagen te mierenken omdat het zo raar aanvoelthoezo? toen ik klaar was met cut woog ik 76 kg en nu ben ik 83ben ik nou de enige die vind dat deze jongen weinig eet?
ik vind het ook weinig.
Weg met die perfect carbs meuk en een keer 100gram rijst erbij, en smorgens good ol' havermout or brinta