Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
staat op creapure pot
zeker fout getypt, neem gewoon 1 scoopstaat op creapure potzeker fout getypt, neem gewoon 1 scoop

staat op creapure potzeker fout getypt, neem gewoon 1 scoop
Begrepen thx, vandaag alleen maar gegeten en geslapen... moet een keer een baan zoekenAls ik google op creapure krijg ik verschillende merken creatine. Als het echt pure creatine is (alleen maar zanderig spul) zou je het beste 5 gram per dag nemen. Als het een creatine met andere stoffen is dan is 30 gram niet zo raar.
Ik heb zelf pure creatine monohydrate van dat merk van joop kasteel en neem sochtends en na mijn training een theelepeltje.
Voor vocht hoef je niet bang te zijn want dat vocht vasthouden doe je alleen maar in je spieren, niet onderhuids. Je kan het zelfs nog nemen als je een wedstrijd gaat doen zegmaar.

Is 3 oefeningen nu btw, hmm mn armen zijn wel mn grootste spiergroepen, misschien meet ik ze niet goed..80kg en en 36cm guns? Train je wel?
Btw 4 oefeningen voor biceps na een rugtraining is retarded
80kg en en 36cm guns? Train je wel?
Btw 4 oefeningen voor biceps na een rugtraining is retarded
Ik ben 85kg en heb 37,5cm guns
Train ik nu ook niet?

Ofniet broWat is dat nou weer voor rare opmerking. Beetje mensen afzeiken![]()

maar ik slik een multiIk zou wat meer groente eten. Helemaal in een bodbybuild dieet is dit belangrijk aangezien bij het afbreken van eiwit veel urinezuur vrij komt en groente dit goed laat afvoeren.
Buiten dat is groente gewoon gezond natuurlijk. (kom nu aub niet met "maar ik slik een multi")

Alle oefeningen 4x5 + 1x8?
Jij bent denk meer in de gym dan thuis als dat zo is.
ga een keer bijhouden hoelang ik gym zit..

.