MuscleMeat

Gaining muscle (cleanbulk)

Je kan toch genoeg massa pakken nog naturel? Je wint er wss weinig mee, of je nou in 1 maand 6-8kg pakt en maanden moet herstellen of 6-8kg pakt in 6-8 maanden
Plus het feit dat naturel massa niet na 1 weekje feesten gelijk weg is, dat is veel makkelijker te behouden.

• Topic Starter Topic Starter
Je kan toch genoeg massa pakken nog naturel? Je wint er wss weinig mee, of je nou in 1 maand 6-8kg pakt en maanden moet herstellen of 6-8kg pakt in 6-8 maanden
Plus het feit dat naturel massa niet na 1 weekje feesten gelijk weg is, dat is veel makkelijker te behouden.
Dat is spiermassa gewonnen met aas ook niet, hier iemand die heel lang kuurt zegt als ik goed pct neem en hcg tijdens kuur en na mijn kuur goed eet dat er minimum spier verloren gaat, je verliest altijd kg's in je herstel periode maar geen groot deel spier.

maja weer bro science weer, naturel kan spier er langer aanzitten, klopt.

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 18:13 ----------

Laatst bewerkt:
Ik ben er zeker van dat ik goed ga gainen, kennis en voeding vind ik nu heel erg goed, en ben in 15maanden 12 kg aangekomen en wat vet kwijtgeraakt zonder een voedingsschema of dergelijke maar zoals je al zei we zien wel, heb veel mensen die met aas bezig zijn rond en die zeggen dat een lichte cycle geen kwaad kan als ik maar een goed basis heb en een normale bf.

Maja nog een jaar dus kan veel gebeuren ;)

Nou, whoop-di-do! En met jou zijn er maar ikweetniet hoeveel anderen die in hun eerste jaar ook 10kg gepakt hebben. Nogmaals, dat feestje gaat niet door. Goede en harde spiermassa is wat anders dan die 12kg wat jij eraan hebt geplakt, maar daar kom je nog wel achter. Vind je fysiek voor 15 maanden trainen niet heel impressive, dit is voor iedereen die hard werkt goed te bereiken.

Je bent naïef en volgens mij helemaal niet op zoek naar advies. Enige wat ik kan zeggen is lekker doorknallen, twee keer borst kan je doen maar uit ervaring kan ik vertellen dat hij in het tweede jaar vanzelf wel bijtrekt. Je kan nog genoeg massa makkelijk pakken natural, maar als je wil kuren moet je het vooral doen.

Post die cycle is, ben wel benieuwd wat dat is. Wat je voorstelde in dat andere topic was natuurlijk om te huilen. Heb je borstkanker dat je 46 weken aan de nolva gaat?

Voor de rest goeie foto's! Gewoon lekker door knallen, en bekijk het volgend jaar maar nog een keer nuchter.

Laatst bewerkt:
Post die cycle is, ben wel benieuwd wat dat is. Wat je voorstelde in dat andere topic was natuurlijk om te huilen. Heb je borstkanker dat je 46 weken aan de nolva gaat?

Voor de rest goeie foto's! Gewoon lekker door knallen, en bekijk het volgend jaar maar nog een keer nuchter.

haha thx, iemand die me niet afzeikt denk nog niet aan cyclen nu ;)

PM of Post die cycle eens, ben wel benieuwd ernaar wat je hebt gekregen.

Mocht ik ooit beginnen heb ik mijn kuur al in gedachten, gewoon simpel basic klaar en knallen!

PM of Post die cycle eens, ben wel benieuwd ernaar wat je hebt gekregen.

Mocht ik ooit beginnen heb ik mijn kuur al in gedachten, gewoon simpel basic klaar en knallen!
Wat ik eerder had gepost, alles vind ik prima alleen bij de pct ging die erop los :P dat moet wat veranderen.

basic dus 1/6 week 250 test en dan 7-12 500 mg met 40 dbol 1/4 week en met hcg erbij.

HCG is onzin voor zover ik heb gelezen, is niet nodig bij een relatieve lichte kuur.

En waarvoor de eerste 6 weken test maar op 250mg, wat is dat voor ongein? Nog nooit gelezen.

HCG is onzin voor zover ik heb gelezen, is niet nodig bij een relatieve lichte kuur.

En waarvoor de eerste 6 weken test maar op 250mg, wat is dat voor ongein? Nog nooit gelezen.

Hij zegt dat je lichaam heel snel aan test went vandaar 250, zal het hem vragen waarom op 250, hcg ga ik zowiezo nemen een kuur blijft een kuur als het me helpt met sneller herstel waarom niet ;)

Denk zelf dat het toch zo gaat worden dennis

Cycle

1-12 500 mg test-e om 5 dagen inject
1-4 40mg dbol
hcg (dosis etc ga ik nog bespreken)

PCT
en tijdens kuur iets tegen de bitchtits en bloat

Hcg tja, ik zou het niet nemen.
Hoe zwaar/lang ben je nu?

Zou eerder voor winny gaan als je titties wil vermijden. En ook met bloat, maar dat ligt gewoon aan je eten. Hoezo pak je uberhaupt dia als je deze 2 sides wilt vermijden?

Je weet niet eens hoe je reageert op een kuur, dus hoezo dat al mee laten lopen?

Je hoeft van diana geen bloat te krijgen... maar is wel mogelijk inderdaad. Als je er echt bang voor bent zou ik ook winny nemen i.p.v diana. Je kan ook gewoon als je echt knobbels voelt opkomen wat nolva ernaast slikken om het te laten verdwijnen..

Je hoeft van diana geen bloat te krijgen... maar is wel mogelijk inderdaad. Als je er echt bang voor bent zou ik ook winny nemen i.p.v diana. Je kan ook gewoon als je echt knobbels voelt opkomen wat nolva ernaast slikken om het te laten verdwijnen..

Kan idd dat nemen, maar 500 mg test e gaat er echt in komen kan ipv dbol winstrol nemen.

Persoonlijk zou ik zeker voor dbol kiezen..maargoed;). Goed inlezen en besluiten als het moment daar is.

Bezig met bulk, dus log word weer ge update jongens!

Voeding vandaag :
100 gram brinta + halve scoop whey
500gram kwark
5-6 eetlepels pindakaas
2 sneeen brood + salami (moest wel had niks anders)
100gram rijst + 1 blik tonijn
banaan
2 pangafilet + 2 sneeen bruin brood
3 sneeen bruin brood plus smeerkaas (is niet zoveel kcal en het is lekker)

Zo 2 eetlepels olijfolie, 500gram kwark en als ik wakker word om te pissen eet ik nog pinda's denk dat ik ook zo een banaan ga eten hoop dat ik de 3500 kcal bereik :D

Vrijdag Borst +triceps

Erg weinig kh vind ik het in de bulk. 5 stuks brood en 100gram rijst zijn echte kh bronnen, rest valt redelijk mee.

Uuh meer boterhammen, meer brinta kan inderdaad.

Maar als jij mijn vorige pm had ontvangen even je schema klein beetje aanpast kan ik het goed zien.

---------- Post toegevoegd Wed 24 Aug 2011 om 22:34 ----------

Hoelaat?
1. 100 g brinta
scoop whey
Kcal 480 Eiwit 34 Koolhydraten 74 Vet 4

Hoelaat?
2. 100 gram rijst
1 blik tonijn (water)
Kcal 505 Eiwit 40 Koolhydraten 74.9 Vet 1.1

Hoelaat?
3. ei (gekookt) 3 stuks
3 snee bruin brood
kcal 722 eiwit 41 kh 45 vet 23

Is dit 1 maaltijd, of hoort dit bij maaltijd 3?
250 gram kipfilet
373 kcal, eiwit?

Dit is voor of na trainen?
2 banaan
kcal 248 eiwit 2.0 kh 60 vet 0

Voor of na trainen?
6 eetlepels honing
kcal 408 eiwit 6 kh 96 vet 0

Is dit na trainen of voor het slapen?
500g kwark
50gram ongezouten pinda's
kcal 748 ei 101 kh 22 vet 27

Uuh meer boterhammen, meer brinta kan inderdaad.

Maar als jij mijn vorige pm had ontvangen even je schema klein beetje aanpast kan ik het goed zien.

---------- Post toegevoegd Wed 24 Aug 2011 om 22:34 ----------

hoelaat = 7:30
1. 100 g brinta
scoop whey
Kcal 480 Eiwit 34 Koolhydraten 74 Vet 4

Na trainen
2. 100 gram rijst
1 blik tonijn (water)
Kcal 505 Eiwit 40 Koolhydraten 74.9 Vet 1.1
rond 20:00
3. ei (gekookt) 3 stuks
3 snee bruin brood
kcal 722 eiwit 41 kh 45 vet 23

Is dit 1 maaltijd, of hoort dit bij maaltijd 3? 1 maaltijd maar ga het met brood eten ( 2 sneeen bruin brood om 21:00)
250 gram kipfilet
373 kcal, eiwit?

Dit is voor of na trainen? ( voor 1 tje en na 1tje) Na trainen gelijk 2 eetelepels honing + banaan en whey)
2 banaan
kcal 248 eiwit 2.0 kh 60 vet 0

Voor of na trainen? ( voor eetlepels voor en 2 na )
6 eetlepels honing
kcal 408 eiwit 6 kh 96 vet 0

Is dit na trainen of voor het slapen? voor het slapen
500g kwark
50gram ongezouten pinda's
kcal 748 ei 101 kh 22 vet 27

Heb alles in je post gezet (bij spoiler)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven