- Waardering
- 1.015
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is spiermassa gewonnen met aas ook niet, hier iemand die heel lang kuurt zegt als ik goed pct neem en hcg tijdens kuur en na mijn kuur goed eet dat er minimum spier verloren gaat, je verliest altijd kg's in je herstel periode maar geen groot deel spier.Je kan toch genoeg massa pakken nog naturel? Je wint er wss weinig mee, of je nou in 1 maand 6-8kg pakt en maanden moet herstellen of 6-8kg pakt in 6-8 maanden
Plus het feit dat naturel massa niet na 1 weekje feesten gelijk weg is, dat is veel makkelijker te behouden.
Ik ben er zeker van dat ik goed ga gainen, kennis en voeding vind ik nu heel erg goed, en ben in 15maanden 12 kg aangekomen en wat vet kwijtgeraakt zonder een voedingsschema of dergelijke maar zoals je al zei we zien wel, heb veel mensen die met aas bezig zijn rond en die zeggen dat een lichte cycle geen kwaad kan als ik maar een goed basis heb en een normale bf.
Maja nog een jaar dus kan veel gebeuren![]()
Post die cycle is, ben wel benieuwd wat dat is. Wat je voorstelde in dat andere topic was natuurlijk om te huilen. Heb je borstkanker dat je 46 weken aan de nolva gaat?
Voor de rest goeie foto's! Gewoon lekker door knallen, en bekijk het volgend jaar maar nog een keer nuchter.

Wat ik eerder had gepost, alles vind ik prima alleen bij de pct ging die erop losPM of Post die cycle eens, ben wel benieuwd ernaar wat je hebt gekregen.
Mocht ik ooit beginnen heb ik mijn kuur al in gedachten, gewoon simpel basic klaar en knallen!
dat moet wat veranderen.HCG is onzin voor zover ik heb gelezen, is niet nodig bij een relatieve lichte kuur.
En waarvoor de eerste 6 weken test maar op 250mg, wat is dat voor ongein? Nog nooit gelezen.

Je hoeft van diana geen bloat te krijgen... maar is wel mogelijk inderdaad. Als je er echt bang voor bent zou ik ook winny nemen i.p.v diana. Je kan ook gewoon als je echt knobbels voelt opkomen wat nolva ernaast slikken om het te laten verdwijnen..

je hebt wel gelijk, brinta opvoeren dan maar? of kan dat rijstkoek nemen als dat goeie kh's zijnErg weinig kh vind ik het in de bulk. 5 stuks brood en 100gram rijst zijn echte kh bronnen, rest valt redelijk mee.

Uuh meer boterhammen, meer brinta kan inderdaad.
Maar als jij mijn vorige pm had ontvangen even je schema klein beetje aanpast kan ik het goed zien.
---------- Post toegevoegd Wed 24 Aug 2011 om 22:34 ----------
hoelaat = 7:30
1. 100 g brinta
scoop whey
Kcal 480 Eiwit 34 Koolhydraten 74 Vet 4
Na trainen
2. 100 gram rijst
1 blik tonijn (water)
Kcal 505 Eiwit 40 Koolhydraten 74.9 Vet 1.1
rond 20:00
3. ei (gekookt) 3 stuks
3 snee bruin brood
kcal 722 eiwit 41 kh 45 vet 23
Is dit 1 maaltijd, of hoort dit bij maaltijd 3? 1 maaltijd maar ga het met brood eten ( 2 sneeen bruin brood om 21:00)
250 gram kipfilet
373 kcal, eiwit?
Dit is voor of na trainen? ( voor 1 tje en na 1tje) Na trainen gelijk 2 eetelepels honing + banaan en whey)
2 banaan
kcal 248 eiwit 2.0 kh 60 vet 0
Voor of na trainen? ( voor eetlepels voor en 2 na )
6 eetlepels honing
kcal 408 eiwit 6 kh 96 vet 0
Is dit na trainen of voor het slapen? voor het slapen
500g kwark
50gram ongezouten pinda's
kcal 748 ei 101 kh 22 vet 27