MuscleMeat

gazearek's HIT log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Even een algemene update n.a.v. de vraag van bsbsbs: wat zijn de resultaten van je HIT tot nu toe?

Kracht gaat elke training vooruit, en ik train echt tot het uiterste zodat ik echt geen mogelijke positieve herhaling meer kan doen, vb. bij de leg press is het bij de eerste herhalingen al moeilijk en zou je graag willen stoppen vanwege de pijn van de leg extension ervoor (superset) waar je ook tot het uiterste bent gegaan en dan doe je uiteindelijk toch nog 16 reps op de leg press. 2 weken daarvoor 12 reps en 2 weken daarvoor 10 reps. En het gewicht van de leg extension is inmiddels ook al verhoogd en gaat van de 18 tot en met de 25 reps. En zo is het bij alle oefeningen het geval. Kracht gaat overal vooruit, elke training, maar ik train ook maar 1x per week.

Gewicht blijft een beetje schommelen tussen de 71 en 73 maar afgelopen maandag was het weer 73. Mike Mentzer beschrijft in zijn boek dat je geduld moet hebben met gewichtstoename. Vaak gaat eerst kracht vooruit en volgt de massa later ineens. En wekelijks merkbare gewichtstoename is volgens mij naturel ook niet mogelijk zonder extra vet en vocht aan te zetten. In kilogrammen gezien dan, en er vanuit gaande dat je al 2 jaar traint en je groeispurt in het begin al wel gehad hebt...

Ik hoop dat je er wat aan hebt, ik ben er nu pas 3 maanden mee bezig dus ik heb nog meer tijd nodig om nog verdere kracht en massa gains mee te maken. Spierpijn heb ik iig na elke training wel een dag of 5 dus dat zit wel goed en voeding, rust en supplementen zit ook wel goed volgens mij. Nu is het nog een kwestie van geduld ;)
 
hehe leuk :)
geen gewichtstoename is wel jammer, tuurlijk gaat dat traag maar als je gewichten omhoog gaan en je goed clean bulkt moet er toch wel spier aankomen zou je denken

jij doet dus met die HIT een isolatie oefening direct gevolgd door een compound? hoe doe je dat in de gym als het druk is?
 
Waar zit je dan, heb je nog steeds rust?
 
Back
Naar boven