MuscleMeat

Gotta gain it all! Ash's log.

Zolang je geen last van je polsen hebt maakt het allemaal niet zoveel uit, mijn grip bij BP is ook niet perfect maar ik heb er nooit last van. Ik zou er ook alleen iets aan veranderen als je er last van hebt (en als ik het goed heb, had je dat wel toch?). Dat kan wel ff raar aanvoelen op het begin, ik dacht eerst ook m'n grip in 1 training te veranderen maar daar waren verschillende spiertjes in m'n hand niet echt bij mee :p Ik zou gewoon proberen je grip elke keer een klein beetje aan te passen, kijken of je dan nog steeds last van je schouder krijgt.

Hoezo geen zin om te trainen jonge, ben je gek ofso.

Kende niet beter iets lager gaan in gewicht en de techniek verbeteren?

• Topic Starter Topic Starter
Slechte training en toch 2 PR's?

Ja na BP was 't verneuqt maar wou toch ff goed doen met BOR.

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------

Zolang je geen last van je polsen hebt maakt het allemaal niet zoveel uit, mijn grip bij BP is ook niet perfect maar ik heb er nooit last van. Ik zou er ook alleen iets aan veranderen als je er last van hebt (en als ik het goed heb, had je dat wel toch?). Dat kan wel ff raar aanvoelen op het begin, ik dacht eerst ook m'n grip in 1 training te veranderen maar daar waren verschillende spiertjes in m'n hand niet echt bij mee :p Ik zou gewoon proberen je grip elke keer een klein beetje aan te passen, kijken of je dan nog steeds last van je schouder krijgt.

Hoezo geen zin om te trainen jonge, ben je gek ofso.

Heb er wel last van hoor, dat zal mijn spierscheur ook wel verklaren in m'n onderarm. Not sure tho omdat ik toen ik dat kreeg al een maand niet gebencht had dusja.

Moet ff kijken man maar bedankt.

Kende niet beter iets lager gaan in gewicht en de techniek verbeteren?

Ja ga ik sws doen maar eerst een paar weken dumbbells man.

Ik ken dat gevoel. :( Er hoeft maar één iets minder goed te gaan dan gepland en je hebt het gevoel dat al de rest ook slecht gaat of aanvoelt, ook al zet je nog allemaal PR's.

Kreeg gewoon een heartbreak :( Bench gaat echt niet omhoog :roflol:

Dat dere shoulders.

Beter breek je die 1RM op de bench voor je overstapt, vorige was 70kg toch? Heb je easy dan.
Bench ging toch lekker tot vorige training? Misschien meer PL stijl hanteren en je rug meer proberen te hollen en die borst flink omhoog duwen?

Lol dit doe ik in verre maten, schouderbladen bij elkaar - hele rug aanspannen en hol houden - billen en benen aanspannen maar billen wel op bench... benchen en dan bij moeite reps verlies ik houding en dan nemen voorkant schouders het over = faal.

Somehow ik kan hem niet volhouden ofzo op een gegeven moment verlies ik die houding. Weet niet wat het is..

Iemand moet gewoon ff m'n bench controleren ofzo :roflol:

I feel like shit :(

Keep trying brah!
Bij mij heeft 2x per week benchen erg veel geholpen, maar gaat dan wel ten kosten van je MP (waar je 1x per week tijd voor over houdt dan).
MP kun je alsnog daarna doen, maar zullen geen pr's worden dan :P

I will never give up bro!

MP is niet zo'n prioriteit maar zal deze wel blijven doen.

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

Zou het een goed idee zijn om 5x5 te doen bij de bench? Kijken of dat helpt? :o Misschien ligt het aan de volume ofzo want bij UB/LB ging het ook niet echt omhoog :P

Geen idee man, echt niet.
Wat ik bij Tatt zijn log aangaf over de bench:
5-reppers tot je vastzit (voor jou nu dus), overstappen naar 3-reppers tot je vast zit, en vervolgens 1RM totdat je vast zit. Dus eventueel proberen 2x te verhogen op de 3-reppers en vervolgens 2x op de 1RM (per training, niet per werkset), dan heb je alsnog krachtwinst geboekt.

Voor mij werkte het, maar wel in samenwerking met 2x p/w benchen.
Daarnaast is het ook een deel prioriteiten stellen, ik weet zeker dat je ergens meer progressie op boekt als je het 2x per week doet, maar zoals ik zei, gaat dit ten kosten van je MP.
Zelf heb ik het wel gedaan en is me bench met 12kg omhoog geschoten in 1 maand tijd (3x83kg->3x95kg) :P

Zal eraan denken, ik denk dat het komt door de pols positie zoals Dave Tate zegt in deze video:

https://www.youtube.com/watch?v=_QnwAoesJvQ

Ik zal aan mijn techniek moeten werken, dat ga ik dus doen. **** die dumbbells.

Ik neem deze week een weekje vrij dus geen updates van mij. Enkel en scheenbeen/kuit doen echt zeer gewoon. Voel me sws niet lekker de laatste tijd. Jammer dat dit nu al gebeurd maar ik luister liever naar mn lichaam dan mn verdriet omdat ik niet kan trainen :o . Volgende week hopelijk weer aan de gang.

Om toch een beetje leven in de brouwerij te pleuren een side chest homie:

20h2hdh.png

Need 2 learn 2 pose srs :roflol:

striae op je biceps?

Ja man. Not sure of het door bicep growth komt of door fly's ofzo. Biceps groeien nauwelijks :roflol:

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

Trouwens niet echt last meer van de kuiten. Ga maandag gewoon weer kijken of ik kan beginnen.

Gewoon hgh 4 IU ED (srs)

Epic posing skills :D
Wel nare plek om striae te hebben man.

Heb ook striae als de pest maar niet op de hele zichtbare plekken.
Ben daar best blij mee xD

Terug
Naar boven