MuscleMeat

Gotta gain it all! Ash's log.

• Topic Starter Topic Starter
Gaan mij die 40g eiwitten helpen bij het aankomen? :P

Waste of dat dere money dus.

Maar thx for input.

Scheut olijf/zonnebloemolie in de shake? :p

En ook als je niet aankomt; dan "recomp" je maar.

Recomp in bulk?

Ik bedoel dus, als je gelijk blijft hoeft dat geen achteruitgang te zijn. Integendeel.

Eerlijk gezegd echt epic schema met bakpao erin xD
Zou ook meer iets meer eiwitten nemen.
Wees daarnaast een vent en vreet 500gram kwark voor slapen gaan.
Btw veel suikers zo te zien ofnie ?

Das ook niet goed jaa, benchen terwijl je traps de bank niet raken is als een crunches bench press ???

Eiwitten gewoon op 2gr de kg doen. Soms iets minder is niet zo'n ramp, maar toch beter meer eiwitten pompen.

Ik bedoel dus, als je gelijk blijft hoeft dat geen achteruitgang te zijn. Integendeel.

Maar voelt alsof ik niet vooruit kom :(.

Eerlijk gezegd echt epic schema met bakpao erin xD
Zou ook meer iets meer eiwitten nemen.
Wees daarnaast een vent en vreet 500gram kwark voor slapen gaan.
Btw veel suikers zo te zien ofnie ?

Ja thx. Zal ff kijken naar eiwitten. Kwark is best duur hoowr :(

Suikers ja maar dat maakt in een bulk niet zoveel uit ofwel?

Das ook niet goed jaa, benchen terwijl je traps de bank niet raken is als een crunches bench press ???

Eiwitten gewoon op 2gr de kg doen. Soms iets minder is niet zo'n ramp, maar toch beter meer eiwitten pompen.

Will do sir, thx for help.

---------- Toegevoegd om 06:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:30 ----------

Laatst bewerkt:
Kwark is 60cent per bak ?, ideaal juist om cheapy eiwitten binnen te krijgen naast eieren.
Je kunt trouwens zien dat je 50% van je KH uit suikers bestaan, als het werkt voor je prima maar denk dat je meer hebt aan betere KH bronnen.

:roflol: kwark is echt cheap. Lift jij überhaupt wel?

Tatt ben jij een domme belg?

inb4 nieuwe Angelus

Voor de meeste dames heb je al een goed lichaam, je hebt iig geen gekke verhoudingen en de V-vorm komt al goed op :rolleyes:

Wat bedoel je hiermee steentju?

V vorm had ik allang maar die komt hier niet goed op :roflol:. Als ik een stinger aan heb zie je ut veel beter. Zal is foto maken binnenkort.

Kwark is 60cent per bak ?, ideaal juist om cheapy eiwitten binnen te krijgen naast eieren.
Je kunt trouwens zien dat je 50% van je KH uit suikers bestaan, als het werkt voor je prima maar denk dat je meer hebt aan betere KH bronnen.

Ja ik weet ut haha maar is toch weer 4,20 per week :( ben een zeikerd op het gebied van geld uitgeven.

50% ? Nee joh lol. Enigste suikers zijn de stukjes chocola in de cruesli en banaan ??

Vandaag ochtend tren gehad, 5 uur na wake-up. Moest lang in de trein zitten ben net pas thuis drm ochtend tren.

ATG Squat:

3x5x75kg PR

Deadlift:

1x5x95. Die laatste ging helemaal mis maar wel uitlock, geen rechte lijn gehouden en links ging eerder omhoog dan rechts zag er niet uit :roflol:

Military Press:

3x5x47,5kg PR

Wewt lekkere gains.

Juh dier, het staat zelfs in de fitnesspal screen die je hebt genomen, bijna 200 van de 400gr KH zijn suikers.
Kwark/melk/chocomelk zijn suikers :)

4,20 uitgeven en al lopen zeiken ?, bro do you wanna get huge or what :p

OT: lekkere tren

Er wordt gevraagd of je überhaupt wel lift, ik heb dat eerder gezien :o niet srs tho, jij traint wel

Die MP is wel echt sterk! Totaal zonder legdrive?

Naar aanleiding van andere topic :roflol: nog wat picca materiaal.

sxiwq0.png

Je moet ff verder van scherm zitten, als je dichtbij zit zie je weinig definitie (srs)

kapot grote arm

Terug
Naar boven