MuscleMeat

Gotta gain it all! Ash's log.

• Topic Starter Topic Starter
Zo ziet mijn chest aanhechting er ook uit hoor :roflol: Maar wel meer symmetrisch zeg maar bij de inner lower chest.

Gekke training vandaag. Veel te warm in die gym gvd.

ATG Squat:

5x80kg PR
5x80kg
1x80kg

2de rep = nope.jpg. Kwam niet meer omhoog en had al doms na m'n 2de setje dus ging niet echt lekker. Heb niet goed gegeten laatste week. Geen idee waar het verder aan lag, kwam echt niet meer omhoog haha.
Quads deden zeer tijdens training, dat is geen goed teken hé ofwel :S

Deadlift:

1x5x100kg

Wrm is deze shit zo zwaar. Had echt zulke verzuring bij de laatste 3 reps dus had best veel pause tussen reps.

Chin-Ups:

3x5xBW+2,5kg

Lekker deze oefening, keek er al uit na m'n 1ste setje squat **** u legs.
Geen last meer van onderarm, me is so happy. Is nu naar m'n elleboog geschoten ofzo voelde die tijdens eerste set maar daarna niet meer <3

Bench Press techniek verbetering ging niet helemaal goed, ik weet niet hoe ik het goed doe dus moet ff kijken of ik met Shady, Krimlo en Mitrenz ff me bench techniek in orde ga maken.

Polsen gaan elke keer automatisch naar verkeerde stand :S

DB BP:

3x5x22kg

Heerlijke full stretch aan begin rom.

Kan je geen filmpie doen van je bench?

Ik zou zeggen; draai gewoon je handen naar voren maar blijkbaar ligt dat niet zo simpel :p

Lekkere train man, die squat ben ik jaloers op. :(
En nice DB BP, ben benieuwd hoever je komt en of het je BP een boost geeft!
Polsen gewoon recht omhoog houden, laat je ze naar achter gaan ofzo?
Anders moet je eens wrist wraps kopen (Nee geen goedkope, maar inzer wrist wraps o.i.d.)
Dan ben je gedwongen je polsen recht te houden. ;)

Ik heb dat polsprobleem niet meegekregen man, wist niet dat je daar last van had.
Of ik was het gewoon alweer vergeten :o

Wil er best even na kijken, maar kan je niet garanderen dat ik de oplossing heb ;)
Zou namelijk ook aan de stand van je ellebogen kunnen liggen o.i.d.
Gaan je polsen naar binnen/buiten staan of naar voor/achter?

Lekkere train man, die squat ben ik jaloers op. :(
En nice DB BP, ben benieuwd hoever je komt en of het je BP een boost geeft!
Polsen gewoon recht omhoog houden, laat je ze naar achter gaan ofzo?
Anders moet je eens wrist wraps kopen (Nee geen goedkope, maar inzer wrist wraps o.i.d.)
Dan ben je gedwongen je polsen recht te houden. ;)

Heb DBs tot 30kg dus niet ver. Zal daar tot 12 herhalingen mee gaan maken en dan weer terug vallen naar de BP.

Idk wat het is, wrist wraps zijn me laatste opties iig haha :P. Bedankt voor je tip iig.

Kan je geen filmpie doen van je bench?

Ik zou zeggen; draai gewoon je handen naar voren maar blijkbaar ligt dat niet zo simpel :p

Nee zodra ik ellebogen inklap zoals het hoort vallen de polsen weer in de foute auto houding.

Kijk Koen jij bent hier de genetic freak dus moet maar oppassen ;)
Maar zit je te overwegen om in de toekomst dergelijke middelen te gaan gebruiken ja?
Wat zijn je ambities dan?

Ik heb de ambitie om sws een wedstrijd te draaien en te kijken hoever ik in de sport kan komen. Maar ik zit nog erg te twijfelen.
Had het er net met me ma over maar die was er niet mee eens, ze was er al bang voor toen ik aan deze sport begon.
Ze is bang dat ik verkeerde gear koop en dan rotzooi in m'n lichaam spuit waar dood het gevolg is.
Dit is ook een van mijn angsten helaas, ik zit er dus goed over na te denken maar de tijd heb ik.

Ik heb dat polsprobleem niet meegekregen man, wist niet dat je daar last van had.
Of ik was het gewoon alweer vergeten :o

Wil er best even na kijken, maar kan je niet garanderen dat ik de oplossing heb ;)
Zou namelijk ook aan de stand van je ellebogen kunnen liggen o.i.d.
Gaan je polsen naar binnen/buiten staan of naar voor/achter?

Lol hadden we bij CGBP nog over met onze gangtren, maar maakt niet uit :P.

Na met z'n 3e geef je sws meer advies en kom je samen tot een conclusie, maar ik heb duidelijk hulp nodig :(.

Polsen gaan naar achter staan en het lijkt dus op een tricep extension als ik bench :)

Ah, daar heb ik ook last van maar wristwraps helpen wel.
Zou ze alleen niet bij hoge rep setjes gebruiken omdat dat niet fijn aanvoelt dan.

Moet ook wel bekennen dat toen ik cursus deed, verhaal hoorde van een ex bber die juist die positie aanleerde bij iedereen die hij begeleidde. Vond het ook vreemd maar hij geloofde er heilig in.

Train je nog?

Nee ash traint niet meer hij is bang dat ie te breed wordt

Geen tijd man woensdag, laatste week school dus allemaal toetsen :roflol:

Net weer tren gehad, beetje gaar beetje dit en dat. Niet echt SS gericht. Rug was echt naar de kleute:

Front Squat:

3x5x57,5kg PR

Wel zwaar en rug gaf beetje op.

Weighted Chin-Ups:

3x5xBW+5kg PR

Weighted Dips:

3x5xBW+5kg

Makkie joh maar moet ff opbouwen weer

Incline DBBP:

8x24kg
6x24kg
7x24kg VPR

T-Bar Rows:

3x6x60kg PR

Incline Seated Side Raises:

3x5x10kg PR

Veel PR, weinig SS. Geef je het wel een kans bro?

Bitchfight :D
Lekker bezig Ashje.

Goeie pr's son

Lekker gedaan jochie die PR's.

Ff gemeten:

Borst 110cm omtrek
L arm 36cm
R arm 37cm
Benen 60 cm
Kuit 41

Mirin calves