AndroidHealthClinic

Gotta gain it all! Ash's log.

Gimme them calves damn it !

• Topic Starter Topic Starter
Lolol. Kuit idd hoogtepunt van LB :P.

Kleine update:

Deadlift:

1x5x105kg pr

Military press
3x5x50kg pr

Nu 2 dagen in de week tren want elke vrijdag avond ga ik naar huis. Flinke cut zit eraan te komen xd. Fatty me.

Wat voor schema ga je aanhouden dan 2x per week? Kan je best wel wat meer volume doen man.

Heb ik ook gedaan. Doe nu ss oefeningen op 3x5 en dan alle spiergroepen extra aandacht geven. Zoveel mogelijk compounds dat wel. Squat niet want geen safety in deze gym. Zal wel 3x15 squat worden.

Netjes, 2 PR's! Ga zo door

Waar zijn de trainingen heen?

Wel getraind hoor maar heb geen pc bij logeerplekje :P

Vrijdag weer een tren. Heb gister mijn adipower opgehaald dus ben benieuwd hoe ze werken met de skwats.

Wel matige motivatie gehad om te trainen, vorige week woensdag laatste tren geweest :o

Nu ik 19 ben hoop ik wat flinke kracht gains te krijgen.

Heuj, gefeliciteerd!

En nu verwachten we zeker wat! :p

Vanaf 19 gaat alles downhill man :(

Hoi. Hopelijk vandaag weer loggen. Had vrijdag geeen zin. Voelde me halverwege de training helemaal waus. Had PWO op lege maag genomen zal daar wel door komen. Zat helemaal te trillen.

Zo ff tweede meal erin stoppen en dan gaan met du banana.

Ik stop trouwens met SS (ja lol nu al) omdat het niet gaat werken a.k. 5 weken ben ik weer loesoe what means dat ik niet veilig kan skwatten, voeding niet optimaal is i.v.m. werktijden en ik maar 2 dagen kan trainen. Dus ga nu alles 8-12 reps doen, op techniek letten etc.

Deadlift blijft wel 1x5.

Niet overna gedacht ofc, na deze 5 weken ga ik ook is beginnen aan een cut. Krachtdoelen worden dit jaar dus niks.

Wat voor werktijden heb je dan + wat voor werk ?

:roflol: Je verandert nog vaker van schema dan een vrouw van outfit op een vrijdagavond.

Waarom al cutten? Je staat toch gewoon op een acceptabel vp?

:roflol: Je verandert nog vaker van schema dan een vrouw van outfit op een vrijdagavond.

Jij blijft vaker hangen dan een schilderij :roflol: vuile ecto

Nah vind 16% +- niet echt acceptabel. Wil weer fris op 12% staan en dan weer bouwen. Lijkt me sws wel gaaf om mezelf op een lager % te zien.

Ik werk van 08:00 tot 17:00, heb maar 2 pauzes en omdat mijn eetlust vrij klein is kan ik niet 2 meals in de lunch verplaatsen. S'morgens krijg ik nooit veel weg en omdat ik thuis eerst werk voordat ik naar school ga bouw ik tijdens werk de eetlust op voor het huge ontbijt :P.

Zal ff kijke, misschien dat ik gewoon doorga maar de squat alleen op 8/10 reps zet. Ff kijke waar ik zin in hab.

Jij blijft vaker hangen dan een schilderij :roflol: vuile ecto

Nah vind 16% +- niet echt acceptabel. Wil weer fris op 12% staan en dan weer bouwen. Lijkt me sws wel gaaf om mezelf op een lager % te zien.

Ik werk van 08:00 tot 17:00, heb maar 2 pauzes en omdat mijn eetlust vrij klein is kan ik niet 2 meals in de lunch verplaatsen. S'morgens krijg ik nooit veel weg en omdat ik thuis eerst werk voordat ik naar school ga bouw ik tijdens werk de eetlust op voor het huge ontbijt :P.

Zal ff kijke, misschien dat ik gewoon doorga maar de squat alleen op 8/10 reps zet. Ff kijke waar ik zin in hab.
huh hangen?

16% is inderdaad te hoog. Voor mij is 15% al teveel, maar ik heb dan ook zeer slechte fat partitioning. :( Gewoon lekker cutten en zorgen dat je een ruime marge hebt om te bulken. Succes.

Dus normale werktijden zorgen er al voor dat je maar 2x kan trainen ???
Ontbijtshake maken, kun je net zoveel toevoegen als je wilt en makkelijker weg te krijgen dan vast voedsel.

Dus normale werktijden zorgen er al voor dat je maar 2x kan trainen ???
Ontbijtshake maken, kun je net zoveel toevoegen als je wilt en makkelijker weg te krijgen dan vast voedsel.

Ontbijt shake kan wel ja. Heb nog oats liggen. Goed idee niet eens aan gedacht swa :S love you man.

Ik kan maar 2x per week trainen omdat ik vrijdag avond naar huis ga voor stageverslag jwz.

Zaterdags rijles, leren bla bla dus geen tijd, zondag weer naar huis. 2x per week is kewl moet geen baan worden.

Tren vandaag met zieke doms:

Deadlift:

5x80kg
3x100kg
Failx110kg

Ik snap het echt niet meer.

Leg Extensions:

3x8x77kg PR wejoo. Zag me quads alles had kort broekje aan. Lekkere poemp.

Pendlay Row:

3x5x65kg

Hier beetje BP zitten oefenen, volgensmij gaat wel wat beter met polspositie. Ik blijf oefenen. Krijg wel raar gevoel als ze goed staan maar wel pijn aan schouder nog als ik de polsen goed zet.

Weighted Dips:

3x5xBW+10kg Easy man

Seated DB Hammer Curl:

3x8x12kg met TOT shizzle Squeeeeeeze ....... CONTRACTION

Rear Delt Fly's:

3x8x8kg

Wou eigenlijk face pulls doen maarja waren weer van die tricep day f**gots die 10 setjes voor hun armpjes doen per materiaal (touw/v-bar).

Why am I not so strong, I cry everytim :(

Jammer van de DL's. Gewoon doorgaan, dat komt wel!

Terug
Naar boven