XXL Nutrition

Gotta gain it all! Ash's log.

• Topic Starter Topic Starter
+1 :)

Maar waarom wil je momenteel gaan cutten?
Zou juist huge ass bulk gaan houden, eerst massa dan cutten naar mijn mening.
Of je moet jezelf echt dermate vet vinden, maar lijkt me onnodig wat ik me herinner!

Wil weer van een frisse % gaan bouwen. Wil niet op een heel hoog % staan straks.

Hoe graag ik het ook wil ik ben al zoveel tijd kwijt met plateau's die ik niet doorbreek en trainingen die niet door kunnen gaan.

Wat mij in de weg zit is lack of kracht en eetlust.. misschien dat eetlust wat beter wordt naarmate ik cut.

Je kan het asbrenger!

Wil weer van een frisse % gaan bouwen. Wil niet op een heel hoog % staan straks.

Hoe graag ik het ook wil ik ben al zoveel tijd kwijt met plateau's die ik niet doorbreek en trainingen die niet door kunnen gaan.

Wat mij in de weg zit is lack of kracht en eetlust.. misschien dat eetlust wat beter wordt naarmate ik cut.

Litertje chocomelk brah, goeie bulkvoer

Lekker blijven bulken bro, **** die paar procentjes :thumbs: ik sta liever 20% met wat massa dan 16% als een skelet, no offence is natuurlijk jou keus. ;)

Pendlay rows gaan wel lekker man, die DL komt wel. Weer ff lichte deload en per week progressief laden, desnoods met 2,5kg

??? beetje stil hiero

Hij traint niet meer

Wel ben toch op stage en dan log ik niet want zit niet meer achter een pc :p

Waar blijven die trainingen nou miet

Hey hommol. Ben weer terug van stage en ben nu officieel geslaagd dus heb vakantie en kan weer volop posten.

Helaas kamp ik nu met gebrek aan motivatie om naar de gym te gaan dus de trainingen laten op zich wachten. Ben ook 5kg afgevallen door gebrek aan voeding dus gaat allemaal niej zo lekker. Lost some gains maar moet ff back on track voor diploma uitreiking enz. Vrijdag ga ik kijken of ik zin heb bro's.

Kom on mane, word die Uri Boyka

Tijd voor een nieuwe gym, morgen ga ik me abbo opzeggen en bij een nieuwe gym aanmelden.

Voeding is weer op peil gezet en ik ga er weer voor. Doel is om 80kg te wegen voordat ik weer naar school ga :o .

Daarbij maak ik gebruik van een 3x FB hypertrophy workout schema die ik zelf ik elkaar geflatst heb voor ma-wo-vrijdag:

A:

Squats - 3x10
Pull-Ups - 3x10
Face Pulls - 3x10
DBBP - 3x10
Rope Pushdown - 3x10
Standing one leg calf raise - 3x15-20
Side Raises STRICT - 3x5-10
Seated Dumbbell Curls - 3x12

B:

Deficit Deadlift 1x5 (alleen op woensdag) anders RDL 3x10
Military Press - 3x10
CG Lat Pulldown - 3x10
Weighted Dips - 3x5
Pendlay Row - 3x10
Incline Cable Fly's - 3x10
Leg extensions - 3x15
Seated Hammer Curl - 3x10

Wat denken jullie? Complete gare bullshit of is dit enigszins nuttig om massa en gewicht te gainen? Rule is: Progressive overload all time.

Ziet er wel aardig uit! Denk dat nog wat meer compoundgericht beter zou werken, maar het is in ieder geval in balans.

Welke gym ga je ouwe snoeperd?
Schema is persoonlijk man, zou niks voor mij zijn die high reps en zoveel assistance :P
Iedere training curlen is wel veel man :o

Ik zou gewoon 5x5 doen ofzo man, of schema met voornamelijk compoundwerk op kracht. Maar meen me te herinneren dat je dat niet zo geweldig vond :p

Ik zou gewoon 5x5 doen ofzo man, of schema met voornamelijk compoundwerk op kracht. Maar meen me te herinneren dat je dat niet zo geweldig vond :p

Mmh helemaal gelijk ja. Maybe 5x5 it is. **** this is hard.

Stronglifts it is dan :(. Twijfelde zelf idd over de vele assistence. Ga ik even kieke of meer volume draaien op kracht voor me werkt.

Mmh helemaal gelijk ja. Maybe 5x5 it is. **** this is hard.

Stronglifts it is dan :(. Twijfelde zelf idd over de vele assistence. Ga ik even kieke of meer volume draaien op kracht voor me werkt.

als je niet leuk vind hoe je traint is er ook geen bal aan he.. dan gaat het je tegenstaan.

yes, can confirm

als je niet leuk vind hoe je traint is er ook geen bal aan he.. dan gaat het je tegenstaan.

yes, can confirm

I know sis. Gym staat me sws ff tegen dus moet even m'n draaitje vinden. Stronglifts gaat me daarbij helpen, 5x5 woej.

als je progressie boekt worden de trainingen vanzelf leuker

Hoi vandaag in nieuwe gym begonnen (BF) en ik volg nu het SL schema.

Squat:

5x5x40kg oke

OP:

5x5x25kg haha

Pendlay Row:

5x5x40kg tja

Terug
Naar boven