AndroidHealthClinic

Grosje werkt cutten als je 54 bent

dan kwam ik ook maar eens hier spieken maar het eerste woord wat ik zie is rollator :eek:

succes dan maar morgen met je beentrain

(en Off Topic...die avatar van jou doet me altijd aan Al Bundy denken...opt eerste zicht lijk je namelijk gewoon met je hand IN je boxer te zitten :D sorry....)

• Topic Starter Topic Starter
dan kwam ik ook maar eens hier spieken maar het eerste woord wat ik zie is rollator :eek:

succes dan maar morgen met je beentrain

(en Off Topic...die avatar van jou doet me altijd aan Al Bundy denken...opt eerste zicht lijk je namelijk gewoon met je hand IN je boxer te zitten :D sorry....)
Gezellig,

Die rollator is nog niet nodig gelukkig, :)

Al bundy effect?
Klopt ik trek hem net uit mijn broek, jij hebt het door
:D

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

Programma voor morgenochtend

dag 4 lower body hypertrofie Week4
wandellunges 3x12 16 kg dumbbels p/hand
Squat 3x15x60kg of hoger
lex ext 2x15 47 kg

stiffl deadlift 3x12. 60kg / 70 kg
ligg leg curl 2x20 32kg

zit calf 6x15 40kg

swissbal crunch 4x50 met 10 kg op borst
Reverse incline crunch 3x8 reps

Dat gaat je zeker een daggie waggelen opleveren. :D

Oke wat een klote weer vanochtend, geen fiets maar met de auto naar de sportschool
9.30 aanwezig en heerlijk rustig... Het klote weer doet toch iets goed :)

Dag 4 lower body hypertrofie Week4
wandellunges 3x12 16 kg dumbbels p/hand... Zwaar, heb nou al moeite
Squat 15x60 12x70 12x70 net te doen
lex ext 2x15 25kg p been andere machine dan normaal

stiffl deadlift 12x 60kg / 2x12 70 kg
ligg leg curl 2x20 32kg soms even een korte rustpauze bij de laatste reps

zit calf 3x15. 40kg
Staande calf 12x70 12x80 12x90

Extra voor de armen
Triceps pushdown rope 4x12x21
Ez barbell curl 4x12x30kg

30 min lopen 6km p/uur incl 10 min op 9 km

Reverse incline crunch 3x10 reps

Wil ook weer iets droger worden dus moet beter op de voeding gaan letten
Ga maar weer eens kijken wat ik kan doen zonder bakken met rijst te eten op mijn werk
Wie heeft tips

haha morgen heb je pijn in je bibs van die walking weighted lunges.....

enne qua tips met eten, ligt het er net aan waar je op wil letten he, gaat het enkel om gezonde rijstvervangers? (sorry, ik volg een heel ander soort dieet denk ik)

haha morgen heb je pijn in je bibs van die walking weighted lunges.....

enne qua tips met eten, ligt het er net aan waar je op wil letten he, gaat het enkel om gezonde rijstvervangers? (sorry, ik volg een heel ander soort dieet denk ik)

Vrees ik ook
Ff lekker op de pot zitten geeft dan een hele andere dimensie aan het lekker zitten:p

Tja weet wel hoe het moet maar ik wil niet met bakjes gaan lopen
Eet nu 4 boterhamen kalkoen en 4 rijstwafels pindakaas 2eieren
In de avond wil ik gewoon met mijn gezin mee eten, enige moment dat we allemaal even bij elkaar zitten en eten en praten over de dag.
Ik ga eens even kijken wat ik kan knutselen

grin...ik had gisteren de weighted lunges...know the feel :D

en wat eten betreft: tsja, ik eet noch brood, noch rijst en doe wel veel met bakjes, dus vrees dat je je hulp elders moet zoeken.

(enne als jij kookt, eet de rest van het gezin toch lekker met je mee en past alles prima in je schema, toch? of denk ik nu heel vreemd)

Ik kook 2x in de week en dan probeer ik wel een beetje mager te koken maar ja ik heb ook 2 pubers thuis en die willen lekker eten, mijn vrouw ook trouwens :)
Ik vrees dat ik ze niet aan mijn voeding kan laten wennen

nja, misschien is het mijn vooroordeel dat mager en lekker prima samen kunnen
(mijn kids zijn nog ieniemienie, die eten alles)

Wacht maar tot ze ouder worden dan eten ze je arm :) euhhh snoepen ze je arm

snoep? wat is dat? mandarijntjes, rozijntjes enzo toch? :D

Ga lekker carbs free eten op je werk. Neem je carbs in de ochtend en de 2 avondmaaltijden. Ook goed om voor je training en na je training voldoende carbs te nemen.
Dus bv sla, tonijn en eitje. Groenten en kip of vis en ananas. En een tweede keer groenten en vlees, kip of vis.
Als je al 3 maaltijden op je werk nuttigt.

Ron: dat doe ik dus, maar hoe zie jij dat voor je zonder bakjes??

Lekkere training hoor!

Ik zeg altijd maar zo.. wat maakt het uit of je een bak met brood meeneemt of een bak met een rijst/pasta salade.
Of een keer en mais of bonen salade. Je kan anders ook nog aan wraps met kip denken. Of een keer havermout pannekoeken. Eigenlijk komt het toch op hetzelfde neer.

Mijn collega;s vragen ook vaak verveelt dat niet. rijst met vlees en groente... ik zeg dan gewoon verveelt dat niet elke dag 4 boterhammen met kaas? Snap je? Het zit beide in een bak... de inhoudt maakt dan eigenlijk niet uit.

Oke wat voor bakjes gebruiken jullie?
Dan ga ik toch maar eens overstag denk ik

Alleen na de training carbs nemen.. Dat moet dan ergens rond 23.00 uur
Weet niet of dat slim is vlak voor het slapen

Laatst bewerkt:
Oke dan ga ik deze week over gerechten nadenken en bakjes kopen

Top!
Er zin echt genoeg opties om lekker eten mee te nemen.
Het hoeft echt niet alleen maar rijst met kip en boontjes te zijn he!
Ik heb nog wel wat lekkere mais/rijst/pasta salades. :D

ik heb een propere saladebak bij de Makro gehaald, onderin de sla, bovenin drie vakjes voor vlees, groenten, eitjes etc en nog klein bakje voor dressing, ideaal!

Verder voor kwark en fruit of tonijnsalade bakjes bij de kruidvat, waar je de deksels van kunt invriezen zodat het goed koel blijft.

En verder de gewone 450 grams bakjes van de Xenos, daar passen lijnzaadwafels in, groenten, fruit, kleine salade, wat vlees enzovoorts.

Dan nog kleine bakjes (hehe, ooit gekocht om voedsel in te vriezen voor de kleintjes toen ze net begonnen met vast voedsel) voor nootjes, zaden, pitten en ander droog grut.

Terug
Naar boven