Fitness Seller

Grosje werkt cutten als je 54 bent

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.001
Tja back to basic is het al lang niet meer...meer ouwe lullen training :)
ga het een tijdje proberen die vacuum (en anders vraag ik aan mijn vrouw of ze me helpt door alle lucht er uit te zuigen ;) haha )
Ook weer beter op het eten letten, doe ik al een week of 2 en eet nu ca 2000 cal p/dag maar met zittende baan gaat er niet veel af
Wil ook niet te hard gaan dan hou ik niets over van het kleine beetje spieren dat ik bezit

Ach joh... je bent zo oud als je je voelt.. en ik denk niet dat jij je tot het standaard groepje senioren mag noemen. ;)
Je bent en blijft sportief en ziet er goed uit! Dus niet zeuren maar gewoon doorgaan op de manier die het beste gaat.
Rustig aan vooruit gaan is nog altijd beter dan stilstaan he!

• #2.003
Benen getraind, hou het toch maar kort en zwaar
Deadlift 5x90 5x110 5x130 pr
Barbell squat 5x70 5x80 5x90 5x100 3x105 pr
Seated leg curl 12x65 12x67.5 8x72.5
Calf press on leg press 12x120 2x 12x127.5
Legg press 10x120 10x120 10x127.5
Leg extention 12x50 2x12x60

Ging goed 5x130 deadlift is voor mij een mooi pr
Squat 105 moeilijk maar toch gedaan

Laatst bewerkt:
Zo ouwe lul, wel ff. 2 PR's eruit persen? :P
DL 130 heb ik nog nooit gehaald.

• #2.005
Ja dat ging wel lekker
Zat wel meer in maar denk dat techniek dan beter moet zijn.
Maar blijf ook altijd bang dat ik weer te ver ga. Gisteren nam ik het risico en het ging goed

Goed je herstel en rust in de gaten houden, dan valt het risico wel mee toch? Zou niet vandaag tegels in je achtertuin gaan leggen ;)

• #2.007
Nee geen tegels hahaha... Neem meer rust maar probee als ik train wel zwaar te gaan.
Merk erg dat mijn testosteron niveau aardig gedaald is in de jaren en spieropbouw dat is er niet veel meer
Heb meer vet op de buik en minder sexdrive :(
Zou bijna aan de middeltjes gaan... Probeer met vitamine d en omega en meer vet in het eten nog wat te redden.
Misschien dat sexy blote vrouwen ook nog wat kunnen helpen.....hallo hallo zijn die hier? :) geintje

• #2.008

Lang verhaal maar ik herken er een hoop in

Zal het eens afluisteren. Maar Eliott is natuurlijk maar een jonkie vergeleken bij ons :p

Hmmm, interessante log. Komt enigzins in de buurt bij mijn leeftijd.
Hoewel ik nog deels in de ontkenningsfase zit :o, maarre ik volg (zo nu en dan).

Zoals gebruikelijk ratelt Eliott maar door, maar hij heeft zeker goeie punten dat je niet meer nachten moet doorhalen, geen troep meer moet eten en minder zuipen als je ouder wordt. Je komt jezelf anders tegen!

• #2.012
Klopt..ben het verder ook met hem eens dat je wel moet trainen alleen voorzichtiger.
Hmmm, interessante log. Komt enigzins in de buurt bij mijn leeftijd.
Hoewel ik nog deels in de ontkenningsfase zit :o, maarre ik volg (zo nu en dan).

Heb ik ook lang in gezeten :) maar zolang je bezig blijft valt het wel mee met fysiek ouder worden..het gaat in ieder geval langzamer dan bij iemand die niet sport. Ze schatten mij nog altijd jonger dan 53

• Like
Waarderingen: Inb4
Ik ontken nog altijd (heb ws. een bord voor mijn kop ;) ). Ben ook echt niet van plan binnenkort mijn gewichten te vervangen door een partijtje tennis :roflol:

• #2.014
Ik ontken nog altijd (heb ws. een bord voor mijn kop ;) ). Ben ook echt niet van plan binnenkort mijn gewichten te vervangen door een partijtje tennis :roflol:
Nee zag vandaag ook weer YouTube filmpjes van fitte 60 jarige BB die ook nooit zijn gestopt
Gewoon door gaan en ja misschien niet als een 20 jarige maar wel zo zwaar als je lichaam het toe last

Nee, vooral pieken en excessieve dingen moet je niet meer willen, dat doen die 20-jarigen dan maar. Verder goed op je herstel fase letten, maar lekker bezig blijven hoor :)

Ik knal nog steeds meer dan de helft van de jonkies eruit met mijn oefeningen. En dat is het verschil.
Wij oudjes doen het gewoon nog steeds goed. Focus, training, voeding, resultaat, juiste uitvoering van de oefeningen en er nog goed uitzien. :p

• #2.018
Hangt er van af. Als ik voel dat mijn lichaam nog niet herstelt is na 3 dagen dan maar langer herstellen of een training lichter maken. Soms heb ik een week nodig voor vol herstel.
Kortom zolang als het nodig is ;)

• Like
Hangt er van af. Als ik voel dat mijn lichaam nog niet herstelt is na 3 dagen dan maar langer herstellen of een training lichter maken. Soms heb ik een week nodig voor vol herstel.
Kortom zolang als het nodig is ;)

Hmmh okay, dat vind ik nog wel eens moeilijk. Ik voel eerlijk gezegd niet 1,2,3 of ik hersteld ben.
Soms wel na een zware training wil ik nog wel eens wel wat spierpijn hebben, dat neem ik dan als indicator.

Meestal heb ik geen spierpijn en kan ik na 48 uur wel weer (ik heb dan wel een twijfelstemmetje in mijn achterhoofd) dat ik mogelijk te vlug wil (vooral als ik toch tijd zat heb).
Mogelijk dat ik dan toch nog redelijk snel herstel op mijn (bijna) 44e.

Thanx in elk geval !

• #2.020
Ik kreeg pas problemen rond mijn 50e. Zolang je je goed voelt kan je knallen. Je voelt het vanzelf als je echt meer tijd nodig hebt

• Like
Terug
Naar boven