Fitness Seller

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Ik moet nog even nadenken hoe of wat te doen om dat hardnekkige vet rond de navel weg te krijgen
Iemand tips?
Alleen dat buiktraining nauwelijks helpt (verbrand je te weinig calorieen mee). Maar flinke cardio wel. Als overal op je lichaam de kilo's eraf zijn, dan volgt uiteindelijk de buik ook wel. Helaas gaat dat nooit als eerste :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.042
Alleen dat buiktraining nauwelijks helpt (verbrand je te weinig calorieen mee). Maar flinke cardio wel. Als overal op je lichaam de kilo's eraf zijn, dan volgt uiteindelijk de buik ook wel. Helaas gaat dat nooit als eerste :(
Hmmm tja daarom wil ik in ieder geval in het weekend een uur cardio er tegenaan gooien
Eind mei ga ik naar griekenland een weekje chillen en dan wil ik er wel een beetje beachproof uitzien.
Iets droger zou mooi zijn. Moet ik toch meer aan de cardio

Walking lunges is meestal hijgend als een paard eindigen en met de laatste passen met moeite nog omhoog kunnen komen. :p

• #2.045
Spierpijn in mijn kont en hamstring. Vast van de sldl op het verhoginkje zak je net wat dieper door
Verdr begin ik nu ook mijn traps te voelen blijkbaar met de lunges en sldl mijn traps mee laten werken :)
Morgen weer ub. Met hogere reps Hoop dat de traps dan weer wat herstelt zijn anders gaan de gewichten iets omlaag.

Nuchtere ochtend cardio in de weekenden en HIIT na je training en tijdens je cardio sessie crosstrainer.

• #2.047
Nuchtere ochtend cardio in de weekenden en HIIT na je training en tijdens je cardio sessie crosstrainer.
Hoe lang deed jij die ochtend cardio Ron? Naar mijn sportschool lopen is 45 min. 6 km p uur lopen. Denk dat ik dat ga doen...en terug uiteraard. Door de weeks heb ik weinig tijd voor cardio na de training.hiit zou kunnen voor 15 min maar is dat wat?

Hoe lang deed jij die ochtend cardio Ron? Naar mijn sportschool lopen is 45 min. 6 km p uur lopen. Denk dat ik dat ga doen...en terug uiteraard. Door de weeks heb ik weinig tijd voor cardio na de training.hiit zou kunnen voor 15 min maar is dat wat?
Ochtend cardio is "Opstaan eventueel BCAA's nemen met weinig water, direct wandelen en dan bij terugkeer ontbijt incl eiwit of amino tabs".
HIIT is het beste te doen op een fiets, één minuut fietsen rpm 80 daarna één minuut het snot voor je ogen trappen. En dat opbouwen van 12 tot max 20 minuten.
Dit doe je na je KT. Tijdens je KT lekker BCAA's nemen.
Ik doe mijn ochtend cardio de laatste 3 maanden voor mijn wedstrijd. Elke dag :p

• #2.049
Ochtend cardio is "Opstaan eventueel BCAA's nemen met weinig water, direct wandelen en dan bij terugkeer ontbijt incl eiwit of amino tabs".
HIIT is het beste te doen op een fiets, één minuut fietsen rpm 80 daarna één minuut het snot voor je ogen trappen. En dat opbouwen van 12 tot max 20 minuten.
Dit doe je na je KT. Tijdens je KT lekker BCAA's nemen.
Ik doe mijn ochtend cardio de laatste 3 maanden voor mijn wedstrijd. Elke dag :p
Heftig ron...ga ik niet redden elke dag. Sta nu al 6 uur op en vroeger red ik niet

• #2.050
Training na het werk
Chinnen 3x10 reps
Bor 10x60 2x10x70
Bench press 12x50 10x60 8x70
Dumbbell fly 3x 15x16kg
Barbell standing mil press 10x30 10x30 8x40
Dumbbell lateral raise 3x8x8 kg
Biceps dumbbell curl 12x14 10x16 8x16
Cable rope triceps push down 12x40 12x45 25x32.5

• Like
Waarderingen: Inb4
  • #2.052
Als je echt wil dan zou het kunnen maar ik wil toch wel 6a 7 uur slaap
En 22.00 uur in bed dat red ik.niet.
Dan maar hiit als het kan

• #2.053
Vanochtend een uur interval gedaan 2 min wandelen 2 min rennen
Daarna div buikspieroefeningen.
Ben stijf en de spierpijn is overal voelbaar van de lastst trainingen

Je gaat lekker door Grosje!
Tja.. slaap is heel belangrijk. Dan maar Hitt na het trainen he.
Is het geen mogelijkheid om met de lunch te wandelen? Dat doet mijn man vaak. half uur stevig wandelen tussen de middag.

• #2.055
Je gaat lekker door Grosje!
Tja.. slaap is heel belangrijk. Dan maar Hitt na het trainen he.
Is het geen mogelijkheid om met de lunch te wandelen? Dat doet mijn man vaak. half uur stevig wandelen tussen de middag.
Heb officieel 30 min pauze maar zit meestal binnen
In de zomer wil ik wel eens een wandeling maken maar den niet dat ik daar veel mee verbrand.
Zal toch een korte hiit of interval moeten doen

Heb officieel 30 min pauze maar zit meestal binnen
In de zomer wil ik wel eens een wandeling maken maar den niet dat ik daar veel mee verbrand.
Zal toch een korte hiit of interval moeten doen
Daar gaat iedereen mee in de fout. Wandelen op zich verbrand niet zoveel, maar als je stevig doorstapt dan heb je een naverbranding die wat voor je doet, gratis en voor niets. Maar dan niet wandelen met eten of suikervolle drinken in je handen natuurlijk.

• #2.057
Daar gaat iedereen mee in de fout. Wandelen op zich verbrand niet zoveel, maar als je stevig doorstapt dan heb je een naverbranding die wat voor je doet, gratis en voor niets. Maar dan niet wandelen met eten of suikervolle drinken in je handen natuurlijk.
Ja dat begrijp ik. Frisdrank drink ik al helemaal niet. Drink thee of Koffie zwart en water en in het weekend een glaasje wijn ( ja niet goed maar een van de weinige zondes) wandelen doe ik in het weekend en dan stap ik lekker door.
Denk dat ik een paar keer na de training interval of hiit ga proberen.
3x per week krachttraining en wat korte cardio en in het weekend langer cardio en buik
Momenteel 75 kg en ca 18% vet ben al blij als ik weer naar 15 16 % daal

Laatst bewerkt:
Ja dat begrijp ik. Frisdrank drink ik al helemaal niet. Drink thee of Koffie zwart en water en in het weekend een glaasje wijn ( ja niet goed maar een van de weinige zondes) wandelen doe ik in het weekend en dan stap ik lekker door.
Denk dat ik een paar keer na de training interval of hiit ga proberen.
3x per week krachttraining en wat korte cardio en in het weekend langer cardio en buik
Momenteel 75 kg en ca 18% vet ben al blij als ik weer naar 15 16 % daal
Pak na je KT lekker HIIT. Ik deed max 18 min. Met HIIT heb je de beste resultaten na een training.
En tijdens je langere cardio kan je prima die 2 min low 2 min high doen. :thumbs:

• #2.059
Vandaag weer uur gewandeld op de nuchtere maag..lekker weer. Begon net aan het einde te regenen.
Alle kleine beetjes helpen om vet te verbranden
Morgen na het werk weer sporten. Benen op kracht.
Ben nu wel van het rennen en wandelen wat stijf in de kuiten en Hams. Morgen maar kijken hoever ik kom

Ik ga dit voorjaar niet cutten, maar probeer ook eens met 's ochtend sprintjes (HIIT) toe te voegen of dat tot een buikafname wil leiden. Of zoals Ron en jij na de training.

Terug
Naar boven