grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht dat je HIIT ging doen na je training? HIIT is toch echt 1 min vol er tegenaan en 1 min recovery.Vandaag na het werk kort gesport maar wel zwaar
Barbell deadlift 5x110 5x120 5x130 weer een repje meer en er zit meer in
Barbell squat 5x70 5x90 5x90 5x100 4x105 eigenlijk bijna 5 maar de laatste geen volle rom dus ik tel hem niet
Leg press 2x8x120 plate loaded weer 10 kg zwaarder
Seated leg curl 12x65 10x73 8x73
Eigenlijk kuitjes moeten doen maar ik ben cardio gaan doen
18 min totaal 2 min 6km 2 min 11km interval dus
Ging lekker, gewichten zwaar ( voor mij dan) en netjes uitgevoerd
Ik dacht dat je HIIT ging doen na je training? HIIT is toch echt 1 min vol er tegenaan en 1 min recovery.
Of was dit niet de bedoeling?

Wat is tie streng zegNiet zo streng Ron
Ben er nog niet achter hoe ik de loopband kan instellen op 2x1 min interval 2/2 gaat wel maar dat red ik niet voluit.
Vandaar 11 km p uur 2min lang mijn conditie is ruk dus ik moet ook opbouwen
Buiten dat voelen mijn pootjes niet lekker aan na een beentraining dus een volle sprint lijkt mij dan niet verstandig.
Zal woensdag eens kijken op de fiets of het daar wel mogenlijk is.

Ja Ron is een bikkel en denkt dat ik het ook ben hahahahaWat is tie streng zeg
Maar 1 min voluit is wel veel hoor, je kan beginnen met 30 sec + 1 min rustig, en langzaam de verhouding zwaarder maken.

Kan niet streng genoeg zijn. Resultaten boeken is belangrijker dan lief zijn.Wat is tie streng zeg
Maar 1 min voluit is wel veel hoor, je kan beginnen met 30 sec + 1 min rustig, en langzaam de verhouding zwaarder maken.

Nee ik ben geen bikkel, het gaat juist om die hartslag verhoging (verknettering) en dan weer je hartslag naar beneden krijgen. Hoe beter je conditite hoe sneller je hartslag zakt.Ja Ron is een bikkel en denkt dat ik het ook ben hahahaha
Nee 2 min wandelen en 2 min rennen op 11 km p/uur hou ik net vol.
Moet het nog opbouwen was nu pas de 2e sessie en daar zweet ik aardig van en mijn hartslag schiet ook omhoog.
heb al gezocht op de loopband of ik een interval van 1min laag/1min hoog kan instellen maar dat is me nog niet gelukt
2/2 2/3 enz dat kan wel.
Komt wel goed elke cardio sessie is er 1 en verbrand ik meer vet.
Probeer ook heel te blijven en met stijve poten op een loopband rennen is niet makkelijk.
Ben altijd bang dat ik mis stap op de rand![]()

nog even wat info opgezocht
doe het op zich niet verkeerd maar 1 min joggen/wandelen en 1 min sprinten is beter
maar er staat ook dat je niet gelijk als een gek moet beginnen maar moet opbouwen
2 min rennnen op 11 km p/uur is als begin is dus niet slecht maar misschien wel minder effectief
Voeg HIIT toe aan je leven voor een snellere vet verbranding!
Een groot voordeel van HIIT is dat het toegepast kan worden op allerlei soort activiteiten, in en buiten de sportschool. Sprinten, traplopen, hometrainer, stepper of elke andere activiteit waarbij je periodes van lage intensiteit en hoge intensiteit met elkaar kan afwisselen. Ik geef sterk de voorkeur aan activiteiten zoals sprinten en trappen op rennen. Op het moment dat je lichaam met grote regelmaat dwingt explosief te zijn, moet het lichaam ook explosief worden. Explosieve lichamen dragen geen vetreserves bij zich. Kijk maar eens naar professionele sprinters, geen grammetje vet!
Drie of vier HIIT sessies per week brengt een duidelijk vetverbrandend effect te weeg. Probeer als je ook aan gewichts- of andere training doet, de HIIT op niet trainingsdagen te doen. Het HIIT programma zal meer resultaat leveren als het ´s ochtends op een nuchtere maag wordt gedaan. Maar als het niet ´s ochtends kan doe het dan ´s middags, ´s avonds, wanneer dan ook!
Laten we eens aannemen dat je HITT toepast op het sprinten. Je gaat dan een tijdje joggen, dan een tijdje sprinten, dan weer joggen, sprinten, etc, totdat je een bepaalde tijd hebt vol gemaakt. Na twee trainingen van dezelfde tijdslengte voeg je een minuut er aan toe. Deze doe je dan ook weer twee keer en voegt er dan weer een minuut aan toe. Dus elke derde training voeg je een halve minuut sprinten en een halve minuut joggen toe. Je begint in week 1 met 4 minuten en na 8 weken zit je op 15 minuten durende HIIT sessie.
Het is belangrijk dat je onthoudt dat sprinten een erg intensieve oefening is. Als je al een tijdje niet gesprint hebt, zal je waarschijnlijk wat schrikken van de intensiteit. Begin niet alsof je een 10 meter sprint begint, maar houd je zelf even wat in.

Dat vind ik nou leuk om te horen van jou.

Nou....zit nog wel wat hoor maar ik kan er mee omgaanDat zijn flinke gewichten Gros! Als je zulke BOR doet, dan zijn de problemen aan de bovenrug blijkbaar wel over![]()
Dat vind ik nou leuk om te horen van jou.
Thanks.
Gaat best lekker de laatste tijd, herstel van de traps en bovenrug ( mijn probleemzone ) gaat goed en dat is voor mij een pre.
Probeer elke keer iets meer in gewicht maar uitvoering is belangrijker, geen zin in blessures
Nou nog die vette pens weg krijgen maar daar wordt aan gewerkt![]()
Hoeveel onder onderhoud zit je dan ongeveer met 1700 kCal?

Thanks