- Waardering
- 23.849
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn wel gemeende excuses voor het optellenHe, dumbells tellen we niet op he?Mijn EZ bar is 6.5 kg, maar dat is een cheapo
Maar lekkere train hoor. Chins niet verkeerd
Geen grapjes over zieke training![]()

Deadlift van 140 moet dan lukken om jou in te halen...we zullen zien morgen

Voel me al beter als gisteren. Was gewoon laat door werk en te laat om ook nog te trainen zonder eten
Nog net geen 2x BWLekkere DL!
en ondanks gammel zijn een mooie training!
Thanks Ron. Hoop dat ik net als jij vet kwijt raak en zo kan blijven trainen. Zolang ik heel blijf ben ik heel blij
Ja dat wel maar voor een dame is het zwaarder. Dus wel goed die 140 maar jouw prestatie is beter
Ja het gaat weer erg goed en ik krijg ook het vertrouwen dat ik weer dingen zonder angst voor pijn achteraf kan doen. Techniek is momenteel mijn winst. Ik tracht de oefening goed uit te voeren en ik kan daardoor zwaarder trainenNetjes dat PR met je DL! Gewoon doorbuffelen zolang je idd heel blijft![]()
Ben er wel beter op gaan letten maar denk eerder dat de rust beter is verdeeld tussen de trainingen. Heb het ook iets rustiger op het werk sinds november.Heb je toch het idee dat techniek de oorzaak was van het gedoe met je bovenrug iedere keer?