Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja hoop dat ik er morgen minder last van heb als ik benen ga doen. Dat is pas een echte testNette herstel training! je pakt het toch weer mooi op.
Hoop dat het slijm gebeuren snel overgaat.

Ja weer 5 kg er bij (niet veel maar kruip omhoog)Gaat weer de goeie kant op. Want als je niet zo lekker bent is been train meestal te zwaar
Mooi die DL, een nieuw PR??

18% is nog steeds niet skinny.....al is het voor de gemiddelde 53 jarige niet heel vet.
.gefeliciteerdJa weer 5 kg er bij (niet veel maar kruip omhoog)
gaat ook maar net hoor en ik moet er niet te veel arbeid voor doen
wil toch die 1x 150 binnenkort halen
En een mooi doel. Ga er voor!!Ja klopt skull crushers met ez bar. Doe ze niet zo vaak voel ze niet altijd goed in de triceps miss hien dat ik mijn bovenarm niet stil genoeg hou.Goeie UB training. Op zo'n manier lukt het me niet uit te lopen op jou
Die lying triceps extention, is dat hetzelfde als skull crusher, of toch net anders?
Doe zelf sinds kort ook weer skullcrushers. Jaartje geleden waren mijn triceps nog niet sterk genoeg hem degelijke uit te voeren.. Ik snap denk ik wel wat je bedoelt met dat je hem niet zo goed in je triceps voelt. Bij mij is dat gevoel gekomen toen ik bij de beweging naar boven (de positive dus) bewust mijn bovenarmen als het ware 'naar elkaar toe kneep', zodat ik eigenlijk met geen mogelijkheid met mijn ellebogen naar buiten zou 'zwabberen'.Ja klopt skull crushers met ez bar. Doe ze niet zo vaak voel ze niet altijd goed in de triceps miss hien dat ik mijn bovenarm niet stil genoeg hou.
Heb inderdaad lekker spierpijn hoog in de borst bij de schoudekoppen. Moet toch vaker incline benchen.

denk inderdaad dat mijn ellebogen teveel naar buiten wijzen en dat ik daardoor minder de triceps laat werken.Doe zelf sinds kort ook weer skullcrushers. Jaartje geleden waren mijn triceps nog niet sterk genoeg hem degelijke uit te voeren.. Ik snap denk ik wel wat je bedoelt met dat je hem niet zo goed in je triceps voelt. Bij mij is dat gevoel gekomen toen ik bij de beweging naar boven (de positive dus) bewust mijn bovenarmen als het ware 'naar elkaar toe kneep', zodat ik eigenlijk met geen mogelijkheid met mijn ellebogen naar buiten zou 'zwabberen'.
Weet niet of dit een beetje duidelijke uitleg is..![]()
Kick back voel ik meestal wel goed en ook dippen tussen bankjes met een schijf op je schoot. Had vroeger nog zo een goede liggend op een bankje met dumbbells op je borst en dan strekken. Ben pvd de naam kwijtIk doe pas sinds kort skull crushers. Ik voel dat goed in de triceps, en helaas ook een beetje in de aanhechting op elleboog (knobbel). Het is een heel andere beweging dan triceps kickbacks die ik vaak doe. Die pakt misschien meer rear delt en rotator cuff mee. Ook niet verkeerd hoor, ze vullen elkaar mooi aan.
http://fitnessjunk.nl/wp-content/uploads/instructie/triceps/Tricep-Dumbbell-Kickback.jpg