XXL Nutrition

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Beterschap!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.142
1e training na mijn griep
Nog gammel maar toch maar gegaan
BOR 5x 60 4x5x80
Pull ups 2x10
Standing milit press 5x40 5x45 5x45
Barbell curl 8x40 8x40 8x35
Chest Dip 2x10
Barbell Bench Press 6x60 5x70 5x75 4x75 8x60
Cable triceps pushdown 12x50 10x60 20x40
Dumbbell curl 2x12x14 12x16

Nou maar eens kijken of ik herstel na de griep
Had het soms erg zwaar met zuurstof...slijm op de longen maakt het niet makkelijk
Kracht zit nog wel goed

Nette herstel training! je pakt het toch weer mooi op. :)
Hoop dat het slijm gebeuren snel overgaat.

• #2.145
Benen gedaan en ging aardig
Uiteraard nog wat kortademig
Deadlift 5x100 5x130 1x140 1x145 pr 2x mijn gewicht
Squat 5x80 5x90 5x100 4x100 8x80
Leg press 2x10x100 plate loaded
Calf press op de leg press 12x134 12x141 12x141
Seated leg curl 12x73 8x73 8x73
Buik crunches met knieen omhoog 4x20 reps

Fysiek ben ik redelijk tevreden mee.
Nog iets droger ga ik proberen maar wil ook niet te skinny worden

Laatst bewerkt:
Gaat weer de goeie kant op. Want als je niet zo lekker bent is been train meestal te zwaar :)
Mooi die DL, een nieuw PR??

• #2.147
Gaat weer de goeie kant op. Want als je niet zo lekker bent is been train meestal te zwaar :)
Mooi die DL, een nieuw PR??
Ja weer 5 kg er bij (niet veel maar kruip omhoog)
gaat ook maar net hoor en ik moet er niet te veel arbeid voor doen ;)
wil toch die 1x 150 binnenkort halen

Laatst bewerkt:
Skinny is niets.. Liever wat voller ^^

Het is netjes Grosje! :thumb:
en die 1x150 kg gaat er zeker wel komen!

Lekker die pr op je dl;)

• #2.153
Upper body training voor de hypertrofie

Dumbbell bench press 15x22 12x24. 8x26 dumbbells
Incline dumbbell press 3x 12x40
Dumbbell one arm row 10x28 8x32 8x32
Cable straight arm pull down 12x41 12x45 12x50
Barbell standing mill press 10x30 2x10x32.5
Dumbbell lateral raises 3x8x8 kg
Barbell lying triceps extention 13x25 12x30 8x35 die was te zwaar
Dumbbell curl 3x10x16 kg
Cable rope triceps push down 15x40 12x45 12x50
Ez bar curl 3x15x25 kg

Dat gaat weer spierpijn geven..voel het nu al in de borst en schouders

Goeie UB training. Op zo'n manier lukt het me niet uit te lopen op jou :D
Die lying triceps extention, is dat hetzelfde als skull crusher, of toch net anders?

• #2.155
Goeie UB training. Op zo'n manier lukt het me niet uit te lopen op jou :D
Die lying triceps extention, is dat hetzelfde als skull crusher, of toch net anders?
Ja klopt skull crushers met ez bar. Doe ze niet zo vaak voel ze niet altijd goed in de triceps miss hien dat ik mijn bovenarm niet stil genoeg hou.
Heb inderdaad lekker spierpijn hoog in de borst bij de schoudekoppen. Moet toch vaker incline benchen.

Ja klopt skull crushers met ez bar. Doe ze niet zo vaak voel ze niet altijd goed in de triceps miss hien dat ik mijn bovenarm niet stil genoeg hou.
Heb inderdaad lekker spierpijn hoog in de borst bij de schoudekoppen. Moet toch vaker incline benchen.
Doe zelf sinds kort ook weer skullcrushers. Jaartje geleden waren mijn triceps nog niet sterk genoeg hem degelijke uit te voeren.. Ik snap denk ik wel wat je bedoelt met dat je hem niet zo goed in je triceps voelt. Bij mij is dat gevoel gekomen toen ik bij de beweging naar boven (de positive dus) bewust mijn bovenarmen als het ware 'naar elkaar toe kneep', zodat ik eigenlijk met geen mogelijkheid met mijn ellebogen naar buiten zou 'zwabberen'.
Weet niet of dit een beetje duidelijke uitleg is.. :o

• #2.158
Doe zelf sinds kort ook weer skullcrushers. Jaartje geleden waren mijn triceps nog niet sterk genoeg hem degelijke uit te voeren.. Ik snap denk ik wel wat je bedoelt met dat je hem niet zo goed in je triceps voelt. Bij mij is dat gevoel gekomen toen ik bij de beweging naar boven (de positive dus) bewust mijn bovenarmen als het ware 'naar elkaar toe kneep', zodat ik eigenlijk met geen mogelijkheid met mijn ellebogen naar buiten zou 'zwabberen'.
Weet niet of dit een beetje duidelijke uitleg is.. :o
denk inderdaad dat mijn ellebogen teveel naar buiten wijzen en dat ik daardoor minder de triceps laat werken.
Zal de volgende keer beter focussen op het knijpen en toch iets lichter. Die laatste set met 35 kg is leuk voor je ego maar werkt niet voor je groei. Heb trouwens ook de bicepscurl met meer reps gepakt om de pomp in de armen groter te maken. Dat werkt wel weer goed voor mij.

• #2.159
Ik doe pas sinds kort skull crushers. Ik voel dat goed in de triceps, en helaas ook een beetje in de aanhechting op elleboog (knobbel). Het is een heel andere beweging dan triceps kickbacks die ik vaak doe. Die pakt misschien meer rear delt en rotator cuff mee. Ook niet verkeerd hoor, ze vullen elkaar mooi aan.
http://fitnessjunk.nl/wp-content/uploads/instructie/triceps/Tricep-Dumbbell-Kickback.jpg
Kick back voel ik meestal wel goed en ook dippen tussen bankjes met een schijf op je schoot. Had vroeger nog zo een goede liggend op een bankje met dumbbells op je borst en dan strekken. Ben pvd de naam kwijt

• #2.160

Eerste oefening in dit filmpje. Dit is de oefening die ik bedoelde

Terug
Naar boven