Fitness Seller

Grosje werkt cutten als je 54 bent

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.201
Hmmm, dat klinkt niet al te positief :(.
Benieuwd of rekoefeningen kunnen helpen, houd de moed er in!
nou heb de laatste weken wel vaker last op die plek..alsof er een knoopje zit.

doen jullie aan strechen van spieren???
Ik eigenlijk nooit

Moet eerlijk bekennen dat ik heel erg slecht ben wat betreft rekken, opwarmen etc.. Heb laatst wel voor het eerst geprobeerd zo'n foamroller-ding te gebruiken, maar hij staat nu alsnog te verstoffen :o.
Heb ook nog zo'n balletje liggen waarmee je zelf gevoelige plekjes en knopen er uit kunt 'rollen'. Misschien wat voor jou om ook eens proberen te rollen met zo'n foamroller of balletje?

• #2.203
Ja foamroller heb ik zelf thuis ..heb ik voor mijn bovenrug gebruikt en het werkt wel...maar heb mijn been en bil er nog nooit mee gedaan
ga ik ook eens proberen.
Spieren worden met de jaren ook gewoon stijver al heb ik ooit een oud japanse karate leraar gezien die nog een spagaat deed op zijn 70e
Ben bang dat ik uit mijn kruis scheur als ik dat probeer :)

Ja foamroller heb ik zelf thuis ..heb ik voor mijn bovenrug gebruikt en het werkt wel...maar heb mijn been en bil er nog nooit mee gedaan
ga ik ook eens proberen.
Spieren worden met de jaren ook gewoon stijver al heb ik ooit een oud japanse karate leraar gezien die nog een spagaat deed op zijn 70e
Ben bang dat ik uit mijn kruis scheur als ik dat probeer :)
Je kunt het wellicht eens proberen, baadt het niet.. Dan schaadt het niet :).
Hahaha, ik kan het niet laten om je nu voor me in een spagaat te zien :roflol:

• #2.205
Zoiets bedoel je????

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar het is meer van dit

k8825665.jpg

• #2.206
gaat wel lukken vanmiddag :)
heb net al even op mijn stoel mijn glutesspier gerekt (been over je knie en naar voren buigen) en ik voel al minder pijn in mijn bil
toch straks op de sportschool nog even door strechen en dan trainen

• #2.207
Ging allemaal best lekker vandaag

Deadlift 12x50 opwarmen 5x100 5x120 5x130 1x140 1x150 PR trots
Barbell front squat 8x40 8x40 8x50 met straps gaat een stuk beter..nou nog meer gewicht
Barbell back squat 8x80 5x80 5x90 5x90 10x70
Leg press plate loaded 10x80 10x100 6x120
Leg extention 15x67.5 15x73
Seated leg curl 3x10x73

Vooraf iets gerekt en bij squat iets lichter gegaan om dieper te kunnen squaten
Ben tevreden...vooral met 150 kg deadlift

Super die DL! zie je nu wel dat ie snel zou komen! :D

Ik merk echt veel verschil in mijn hamstrings nu ik foamrol

• #2.209
Super die DL! zie je nu wel dat ie snel zou komen! :D

Ik merk echt veel verschil in mijn hamstrings nu ik foamrol
Nou dan moet ik het ook maar eens proberen. Ja lekker hoor 150 Kg dl.. Meer als ,2x mijn gewicht. Nu nog even afwachten of im het morgen overleef :)

Wow, goeie DL ouwe :D
Eigenlijk alles wel netjes.
Foamrollen doe ik wel regelmatig, en ik heb wel een tijdje trouw de psoas gerekt, maar daar is weer de klad in gekomen :(

• #2.211
Wow, goeie DL ouwe :D
Eigenlijk alles wel netjes.
Foamrollen doe ik wel regelmatig, en ik heb wel een tijdje trouw de psoas gerekt, maar daar is weer de klad in gekomen :(
Dank je
Paar maanden terug was Ik blij met net iets meer als 100 kg dl
En heel blijven dat is ook belangrijk ...
Tja het gaat nu erg goed hoop dat mijn mazzel nog even doorgaat

You will survive! :D

Mooie dl pr ondanks het pijntje wat je had.

Yiehaaaa, daar was die PR op de DL er ineens, nice!! :D

• #2.216
  • #2.218
vanochtend verassend weinig last in de benen (normaal 3 a 4 dagen last in de benen en glutes van het sqauten en de deadlift )
de 150 kg Deadlift heeft wel in het weekend wat effect gehad op de traps en voorkant rechter schouder (spierpijn/stijf) maar ik ben weer klaar voor de volgende training.
Vanavond train ik mijn bovenlichaam en de bedoeling is weer de compunds 5x5 en wat isolatie er om heen.
Misschien dat de schouders nog een beetje protesteren maar dat zien we wel vanavond.
Het eten heb ik even los gelaten.. let wel redelijk op wat ik eet maar het afvallen zonder cardio werkt niet goed (ik kan er maar geen tijd voor vrij maken)
Concentreer me meer op lekker trainen en ik eet wel iets lager als mijn onderhoud maar verwacht geen grote hoeveelheden vet die ik zomaar kwijt raakt.
heel blijven is belangrijker dan een sixpack ( en de dames kijken toch niet meer :) hahaha ) dus kan ik maar beter eten voor een goed herstel.
Moet misschien wel meer de buik trainen dus daar zal ik vanmiddag weer wat aandacht aan geven.
Dit weekend zal ik eens kijken of ik een foto kan schieten zodat jullie kunnen zien wat er over is gebleven van de Avatar

• #2.219
Training van vanavond - kracht ub
Pull ups 10x 8x 10x
Bent over barbell row 5x70 5x70 5x80 5x80 5x80
Bench prech 5x60 5x70 5x80 5x80 4x80 pffff uit de tenen
Chest dip 2x10 reps
Dumbbell curl 12x14 10x16 10x16
Hammer curl 3x10 x12kg
Barbell standing mill press 5x5x50
Dumbbell standing triceps extension 12x16 12x20 12x22
Iets langers als een uur bezig geweest - rust 1 min tussen de sets
Iets spanning op de voorkoppen schouders van het benchen..ff kijken hoe ik morgen herstel

Je zit echt in een goeie periode nu. Lekker!

Terug
Naar boven