AndroidHealthClinic

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Tja dank je . Ben ca 18% vet nu. En lijst.. Heb je FF...kan een hoop verzinnen maar schouders armen mag wel beter
Ik herken het wel.. de waslijst is hier ook nog erg groot. :o
Maar we hebben allemaal wel onze wensen denk ik zo. Gewoon rustig doorgaan. :)
Wensen en dromen zijn er om waar te maken. En juist als je er geen datum aan hangt zal je zien dat ze misschien sneller uitkomen dan je denkt!
De volhouder wint he!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.242
Ik herken het wel.. de waslijst is hier ook nog erg groot. :o
Maar we hebben allemaal wel onze wensen denk ik zo. Gewoon rustig doorgaan. :)
Wensen en dromen zijn er om waar te maken. En juist als je er geen datum aan hangt zal je zien dat ze misschien sneller uitkomen dan je denkt!
De volhouder wint he!
Hmm ja doorgaan dat doe ik wel maar denk niet dat er nog veel veranderd aan mijn fysiek.

Foto ziet er uitstekend uit, goeie massa, nette abs. Zeer fitte 50-er!!
Ja, ik ben net als jij een beetje bang voor cutten. Heb daar vorig jaar echt veel spiermassa mee verloren :(
Maar je ziet er toch prima uit als dit jaar rond zo blijft?

• #2.244
Foto ziet er uitstekend uit, goeie massa, nette abs. Zeer fitte 50-er!!
Ja, ik ben net als jij een beetje bang voor cutten. Heb daar vorig jaar echt veel spiermassa mee verloren :(
Maar je ziet er toch prima uit als dit jaar rond zo blijft?
Dank je, ben ook wel tevreden zo.
Aan de ene kant denk ik dat als ik droger wordt de spieren beter zichtbaar zijn en dat ik gespierder lijk
Aan de andere kant dan verlies ik ook vast spiermassa en zoveel heb ik niet..
Tja dillema dus.. Momenteel eet ik wel iets onder onderhoud en ik kruip iets omlaag maar gaat niet snel
Blijf daarom nog wat door klooien zo en dan zie ik wel waar ik uit kom

• #2.245
Geen training vandaag, heb mezelf vrij gegeven.
Goede spierpijn in de rug en triceps dus de training was goed......misschien iets te goed...moet langer herstellen dus ik doe FF rustig

Helemaal geen slechte shape zeg! Goed bezig. En gewoon langzaam cutten en trainen wat je kunt. Zo veel mogelijk massa behouden. Imo al vrij beach ready zo.

• #2.247
Helemaal geen slechte shape zeg! Goed bezig. En gewoon langzaam cutten en trainen wat je kunt. Zo veel mogelijk massa behouden. Imo al vrij beach ready zo.
dank je wel :)
probeer inderdaad langzaam aan nog iets droger te worden maar ben al redelijk tevreden hoor
wil liever het beetje spier dat ik bezit niet verliezen dus heel snel afvallen daar zit ik niet op te wachten
Nog 8 weken en dan ga ik een weekje in de zon bakken in Griekenland dan wil ik in ieder geval een beetje beachproof zijn

had wel weer even een dipje de afgelopen dagen maar dat komt wel weer goed
neem gewoon even wat gas terug en doe dan liever even wat minder en dan daarna weer door met de normale trainingen

Je mag niet klagen met jouw leeftijd en dan zo'n figuur hartstikke goed man, wat een progressie in de loop van de jaartjes

Laatst bewerkt:
  • #2.249
Je mag niet klagen met jouw leeftijd en dan zin figuur hartstikke goed man, wateren progressie in de loop van de jaartjes
Dank je
Zie die progressie zelf niet zo..maar ik geloof je graag :)
Trainen gaat nu weer even goed na een lange tijd spierproblemen. Afgelopen weekend ook weer even last en pijn..maar ik herstel wel weer
Ik moet niks en mag alles van mijn trainer......en dat ben ik zelf :)

• #2.250
Een week vakantie genomen ivm wat rugproblemen maar vandaag maar weer wat gedaan
Van niets doen wordt ik alleen maar stijver en daar heb ik niets aan...dussss aan de bak ..maar nog niet te gek met de gewichten doen
Lekker weer dus gaan fietsen naar de sportschool ca 20 a 25 min
Squat 8x50 8x70 5x80 5x90 2x100 nee voelt niet lekker... 6x50
Deadlift 8x100 5x120 kon meer maar wil niets forceren
Leg extention 12x67 12x72.5 10x80
Seated leg curl 10x73 10x73 10x73
Leg press machine 10x117 10x117 10x115 vond hem zwaar
Calf press op de leg press machine 12x134 12x141 12x141
Op de fiets terig naar huis lekker zonnetje maar wat een fucking wind...stond bijna stil

Nou afwachten en kijken wat er gebeurt... Blijft vreemd dat ik na een lange tijd van lekker trainen zonder al te veel last ineens een dip had..... Tijdelijk ga ik maar van uit...... Ik blijf in ieder geval door trainen

Dipjes komen soms Grosje. Maar zo te zien heeft wat rust ook wel eens goed gedaan toch?
Je pakt het in ieder geval weer op en dat is wat telt!
Rust roest... dus Rustig doorgaan!

• #2.252
Dipjes komen soms Grosje. Maar zo te zien heeft wat rust ook wel eens goed gedaan toch?
Je pakt het in ieder geval weer op en dat is wat telt!
Rust roest... dus Rustig doorgaan!
Ja ik ben het nooit 100% kwijt geweest maar het was zo goed als weg en het herstel was elke keer op tijd voor de volgende training. Maar vorige week had ik iets gedaan wat niet goed was. Of de frontsquat die niet lekker ging of de liggende triceps barbel skul crusher of extentie hoe je het wil noemen ... Maar iets in combi met werk ging niet goed.
Of te veel op mobile gekeken (dan hangt je hoofd zo nasr beneden) weet het niet maar klote was het wel.
Wil geen langlopende problemen hebben dus dan maar rust... Maakt voor mijn progressie toch niets uit :)

Ja ik ben het nooit 100% kwijt geweest maar het was zo goed als weg en het herstel was elke keer op tijd voor de volgende training. Maar vorige week had ik iets gedaan wat niet goed was. Of de frontsquat die niet lekker ging of de liggende triceps barbel skul crusher of extentie hoe je het wil noemen ... Maar iets in combi met werk ging niet goed.
Of te veel op mobile gekeken (dan hangt je hoofd zo nasr beneden) weet het niet maar klote was het wel.
Wil geen langlopende problemen hebben dus dan maar rust... Maakt voor mijn progressie toch niets uit :)
Ik doe met je mee... wil geen langlopende problemen dus zit nu met verplicht rust.. maar ach misschien doet het me wel veel goed!
enne.. jij staat er prima bij he! :)

Tuurlijk is het dipje maar tijdelijk. Komt weer goed :)

• #2.255
Paasdagen weer overleeft.
Veel fout vreten naar binnen gewerkt :)
Reactie op beentraining viel gelukkig ook mee. Rugreactie op deadlift is ook meegevallen. Morgen kan ik weer gewoon trainen als het zo blijft. Positief denken dus :)

• #2.256
Last van een knoopje in de latts net achter oksel... Maar toch getraind
Bench press 5x60 5x70 5x75 5x80 4x80 klote bench blijft zwaar
Chest dip 2x10
BOR 8x60 5x70 5x80 5x80 5x80
Pull ups 2x8
Standing mil press 5x40 4x5x45 pr
Dumbbell lateral raises 3x10 x6kg
Dumbbell curl 10x14 2x10x16
Dumbbell hammer curl 3x10x12
Cable triceps pushdown 12x50 12x55 12x60
Cable overhead extention 15x32.5 12x32.5

Ging goed nu ff afwachten hoe ik herstel

Mooi setje weer. Train je nou op vaste dagen, of laat je het een beetje van herstel en zo afhangen?

• #2.258
Mooi setje weer. Train je nou op vaste dagen, of laat je het een beetje van herstel en zo afhangen?
Probeer maandag woensdag en vrijdag vast...maar afgelopen week was vreemd en inderdaad FF een probleem met de rug. Knopen in de spieren ben ik erg gevoelig voor. Had vorige week tintelingen in mijn hand en pijn in een Pink. Blijkt knoop in mijn latt te zijn. Vandaag gerekt en triggerpoint met druk behandeld en pijn in Pink en hand is weg dus zal er wel mee te maken hebben. Hoop dat het snel weg is

Lekkere training!
en gewoon aanpassen waar het even moet. dat is natuurlijk nooit leuk.. maar soms kan het wel net even goed zijn. :)
Hoop dat het snel weg is.

Probeer maandag woensdag en vrijdag vast...maar afgelopen week was vreemd en inderdaad FF een probleem met de rug. Knopen in de spieren ben ik erg gevoelig voor. Had vorige week tintelingen in mijn hand en pijn in een Pink. Blijkt knoop in mijn latt te zijn. Vandaag gerekt en triggerpoint met druk behandeld en pijn in Pink en hand is weg dus zal er wel mee te maken hebben. Hoop dat het snel weg is
.. Is het aftakelen begonnen? ;) :kiss:

Terug
Naar boven