XXL Nutrition

Grosje werkt cutten als je 54 bent

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.221
Je zit echt in een goeie periode nu. Lekker!
Ik klaag niet :)
Zolang mijn herstel goed blijft kan ik mezelf pushen met een zware training. Ik hou me niet in en kracht gaat soms iets omhoog en dan weer omlaag. Toch een herstel dingetje denk ik.

Ik herken het wel. Lekker trainen en in de flow zitten. Soms heb je wat meer kracht en soms wat minder.
Maar al met al ga je lekker!

• #2.223
Ik herken het wel. Lekker trainen en in de flow zitten. Soms heb je wat meer kracht en soms wat minder.
Maar al met al ga je lekker!
Het scheelt een hoop dat ik momenteel weinig last heb van mijn bovenrug en nek
Bang dat het terug komt ben ik nog steeds
Gisteren voelde ik na de training weer een wat stijve linker nekspier en de overgang van borst naar schouders en dan denk ik gelijk........pvd daar komt het weer
Ik probeer ook nog steeds te annaliseren waar ik het van had toen..blijkbaar niet van het trainen want daar kan ik aardig zwaar door trainen momenteel
maar vandaag voelt het weer beter aan en denk ik dat het weer loos alarm is :)

• #2.224
Het is loos alarm ....wel spierpijn

Lekker door blijven gaan met loos alarm slaan. :D
Goed dat het zo lekker gaat. Soms is het gewoon een samenloop van omstandigheden dat het allemaal tegenzit.

• #2.226
Vanavond benen voor de hypertrofie
Iets andere aanpak ...geen walking lunges maar front squats

Front squat met straps 8x50 8x60 6x70 6x70 iets last van schouder na de training waarschijnlijk te hard aan de straps getrokken
Barbell lunges 10x40 10x40'8x40 pffff zwaar
Leg press plate loaded 3x10x80
Leg extentions 3x15x 67.5
Seated leg curl 3x10 x 73
Calf press op leg press 12x134 12x141. 12x148

Blijf meer moeite houden met meer reps ...conditioneel nog steeds niet goed

Leg raises op bankje met 7kg tussen de voeten 3x15 reps
Knieen naar borst trekken op bankje 3x20
Ca 1 uur training
Wel erg last van linker schouder..iets fout gedaan bij front squat
Blijft moeilijk om de bar stabiel op de borst/schouders te houden en dan ga ik trekken aan de straps om hem op zijn plek te houden.

Blijf meer moeite houden met meer reps ...conditioneel nog steeds niet goed

Wel erg last van linker schouder..iets fout gedaan bij front squat
Blijft moeilijk om de bar stabiel op de borst/schouders te houden en dan ga ik trekken aan de straps om hem op zijn plek te houden.
sets van 10 lunges zijn echt voor iedereen wel pittig hoor :)

Het is de kunst je ellebogen minstens horizontaal, maar beter iets naar boven te laten wijzen, dan ligt de bar vanzelf al stabiel. Beetje stretchen met je lats zonder gewicht eerst?

Balen van je schouder... Maar wel een mooie training weer!

lunges zijn voor iedereen hijgend aan het eind komen.. :D als dat niet zo is kan het zwaarder! ;)

• #2.229
sets van 10 lunges zijn echt voor iedereen wel pittig hoor :)

Het is de kunst je ellebogen minstens horizontaal, maar beter iets naar boven te laten wijzen, dan ligt de bar vanzelf al stabiel. Beetje stretchen met je lats zonder gewicht eerst?
Ja die lunges zijn killing

Die front squat ligt mij niet
Blijf klooien en de mind muscle connecties heb ik niet..ben te veel bezig met die stang
Of ik doe hem te zwaar

• #2.230
Balen van je schouder... Maar wel een mooie training weer!

lunges zijn voor iedereen hijgend aan het eind komen.. :D als dat niet zo is kan het zwaarder! ;)
Klopt als het te makkelijk is dan werkt het niet

Tja schouder even afwachten hoe die herstelt. Vrijdag staat er weer een ub training in de planning....en anders buik en cardio en FF wat langer rust
We zien wel

Ja die lunges zijn killing

Die front squat ligt mij niet
Blijf klooien en de mind muscle connecties heb ik niet..ben te veel bezig met die stang
Of ik doe hem te zwaar
ik heb zelf ook lang met 45-50 kg lopen klooien voordat ik hem onder controle had :)
voorzichtig met die schouder!

• #2.232
Ik wil vast te snel te zwaar
Moet ook geen 70 kg willen doen maar goed ...heb het gedaan dus ik kan het wel maar nou nog zonder een wegrollende stang
Schouder voelt na een nacht rust al beter aan. Morgenavond moet ik weer aan de bak dus ik heb nog bijna 36 uur voor herstel

Je doet het met FSQ beter dan ik, ik heb het gewoon opgegeven die met bb te doen..
Doe ze nu met een kettlebell, bevalt me zelfs nog beter dan met db! Daarbij ga ik ook met elke voet op één step sta zodat ik nog dieper kan zakken, kan je wellicht eens proberen?

• #2.234
Ja dat is ook een optie.
Ben er nog niet helemaal klaar mee
Moet toch maar lichter proberen

• #2.235
Gisteren to h nog ff overgeslagen en vanochtend gaan trainen
Nog wat irritatie in schouder en bicepsspier aan 1 kant
Vandaag geen borst schouder en biceps dus
Rug triceps dan maar en dat ging goed

BOR 12x50 12x60 8x70 8x70
Dumbbel row op incline bank 3x12x16 kg dumbbells
Straight arm pull down 12x45 12x50 12x50
Cable standing row 3x 32.5x12. 12x45.5

Cable rope triceps pushdown 12x45 2x12x50
Cable rope ovethead extention 3x12x32.5
Barbell lying triceps extention 3x12x30

4x20 crunces

Weer een uurtje bezig geweest
Veel reps niets forceren

• #2.236
Geen goede foto maar FF snel wat geschoten. Huidig fysiek ben ik tevreden mee. Ja er valt altijd wat te wensen :)

IMG_20160319_115834.jpg

Ik keur de foto goed hoor.. :rolleyes:. Is er een bepaald punt waar nu vooral je aandacht naar uit gaat, waar je aan wilt werken?
En oja, high reps, daar ga ik zelf de laatste tijd erg lekker op, dus mij hoor je er niet over mopperen.. ;)

NIce pica hoor Grosje! Abs zijn zichtbaar ook!
Welk wensenlijstje heb je?

• #2.239
Ik keur de foto goed hoor.. :rolleyes:. Is er een bepaald punt waar nu vooral je aandacht naar uit gaat, waar je aan wilt werken?
En oja, high reps, daar ga ik zelf de laatste tijd erg lekker op, dus mij hoor je er niet over mopperen.. ;)

Meer schouder boller en meer biceps triceps. Maar denk dat die er wel zit als ik droger wordt...maar dan wordt ik ook weer iel ....eeuwig dillema dus... Moet ik cutten of juist zo blijven of meer eten. Ik ben een twijfelaar

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven