grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Al heel lang geleden al

Pas geposte foto Ben ik ook niet
Ik loop met een stok en heb een bierbuik en baard van een meter
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al heel lang geleden al

Moest in het weekend een mega grote struik uit de tuin halenIn de tuin werken is altijd leuk. Tenminste vind ik met t mooie weer. Die van jullie ziet er leuk uit
Lekkere training weer.

Originele training. Wel functionele krachtMoest in het weekend een mega grote struik uit de tuin halen
Veel knippen graven wortels trekken enz enz best zwaar werk voor je rug en schouders.
Zondag in ieder geval genoten van de tuin en het zonnetje![]()

32 sets totaal vandaar dat die borst aan het einde een beetje te laat was. Die had ergens aan het begin moeten zitten. Toch fijn getraindGoeie train. Je schrijft het heel compact op, maar zijn best een hoop setjes![]()
. Daarna ga ik wat anders proberen. Kracht in rug is goed..borst valt tegen ondsnkt dat de massa er wel is. Het is techniVrees dat het voor mij niet genoeg is alleen minder eten. Maar ben te lui om naast het trainen ook nog te rennen.Ach, je kunt linksom of rechtsom cutten..
Gezien mijn grote afkeer wat cardio betreft doe ik het liever ook alleen door voeding terug te schroeven.
Je kunt ook.. Fietsen.. Of trappen sprinten, dat laatste prefereer ikzelf omdat ik dan maar heel kort cardio hoef te doen, maar wel tot ik er bij neervalVrees dat het voor mij niet genoeg is alleen minder eten. Maar ben te lui om naast het trainen ook nog te rennen.

Doe het wel met een roltrapJe kunt ook.. Fietsen.. Of trappen sprinten, dat laatste prefereer ikzelf omdat ik dan maar heel kort cardio hoef te doen, maar wel tot ik er bij neerval![]()