AndroidHealthClinic

Grosje werkt cutten als je 54 bent

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.262
Vrijdag niet getraind ivm behoorlijk tuinklus die ik in het weekend mocht doen...eigenlijk ook een workout :)
Geen risico met de bovenrugspieren ... Liever iets minder gespierd dan lang uit de running

Vandaag de benen getraind, telefoon met schema was leeg dus maar wt verzonnen
Squat 12x60 12x80 8x90 8x90
Sldl 12x50 12x60 12x70 12x70
Leg press plate loaded 2x12x90
Leg extension 3x12x67
Leg curl 3x12x67
Calves met tenen op schijf en barbel 59 kg 4x12 reps

Incline Crunches 4x20 met 10 kg schijf op borst

In de tuin werken is altijd leuk. Tenminste vind ik met t mooie weer. Die van jullie ziet er leuk uit;)

Lekkere training weer.

• #2.264
In de tuin werken is altijd leuk. Tenminste vind ik met t mooie weer. Die van jullie ziet er leuk uit;)

Lekkere training weer.
Moest in het weekend een mega grote struik uit de tuin halen
Veel knippen graven wortels trekken enz enz best zwaar werk voor je rug en schouders.
Zondag in ieder geval genoten van de tuin en het zonnetje :)

Moest in het weekend een mega grote struik uit de tuin halen
Veel knippen graven wortels trekken enz enz best zwaar werk voor je rug en schouders.
Zondag in ieder geval genoten van de tuin en het zonnetje :)
Originele training. Wel functionele kracht :D

• #2.266
Ub vandaag niet op kracht maar 8a12 reps per set
Gekke volgorde ivm drukte bij de benchpress bankjes... Maar tich lekker getraind

Pull ups 3x8
BOR 3x8x70
Standing mil press 3x8x40
Cable standing deltoids raise 3x10x7 kg
Cable triceps push down 12x45 12x50 10x55
Dumbbell standing triceps extention 3x10x20
Barbell curl 3x12x30
Hammer dumbbell curl 3x10x12kg
Dumbbell benvh press 3x12x22 kg
Dumbbell flyes 2x12x16 kg beetje last van rechter voorkop schouder dus bij 2sets gelaten

Goeie train. Je schrijft het heel compact op, maar zijn best een hoop setjes :)

• #2.268
Goeie train. Je schrijft het heel compact op, maar zijn best een hoop setjes :)
32 sets totaal vandaar dat die borst aan het einde een beetje te laat was. Die had ergens aan het begin moeten zitten. Toch fijn getraind
Moet wel zeggen dat ik iets meer kracht wil op de bench. Zit dus toch aan 5x5 of zo Te denken maar dan wel als ik meer eet......over een week of 7
Eerst nog op vakantie

Bij mij zat borst ook lang vast, maar ik ben toen met het zelfde gewicht steeds meer reps in een set gaan doen, tot wel 10x. Daarna al een paar keer nieuwe PR's geduwd. Ik zeg niet dat dit altijd de oplossing is, maar voor mij werkte het goed.

Lekkere training!
dus eerst vakantie en dan weer wat bouwen?

• #2.271
Nog 6 weken gewoon trainen en schoon eten. Cutten wil ik het niet noemen want de cardio ontbreekt. Wordt niet zwaarder en niet echt lichter. Als ik maar in mijn zwembroek pas :). Daarna ga ik wat anders proberen. Kracht in rug is goed..borst valt tegen ondsnkt dat de massa er wel is. Het is techni

Ach, je kunt linksom of rechtsom cutten..
Gezien mijn grote afkeer wat cardio betreft doe ik het liever ook alleen door voeding terug te schroeven :o.

• #2.273
Ach, je kunt linksom of rechtsom cutten..
Gezien mijn grote afkeer wat cardio betreft doe ik het liever ook alleen door voeding terug te schroeven :o.
Vrees dat het voor mij niet genoeg is alleen minder eten. Maar ben te lui om naast het trainen ook nog te rennen.

Vrees dat het voor mij niet genoeg is alleen minder eten. Maar ben te lui om naast het trainen ook nog te rennen.
Je kunt ook.. Fietsen.. Of trappen sprinten, dat laatste prefereer ikzelf omdat ik dan maar heel kort cardio hoef te doen, maar wel tot ik er bij neerval :rolleyes:

• #2.276
Benen vanochtend
9 uur in de gym f4f scheveningen....lekker rustig

Deadlift 5x90 5x110 3x130 grip is weg met blote handen en ik mis mijn straps ..ergens verloren pvd
Squat 5x80 5x90 5x90 5x100 5x100 rubber vloer vind ik niet fijn.. Kracht lijkt minder te zijn
Legg press plate loaded 10x80 10x95 10x110
Seated leg curl 3x10x73
Calf press op leg press machine 12x141 12x147 12x155
Knee raises on parallel bars 3x15

Korte training...weer even back to basic want de training die ik hoor te doen wijzigd elke keer in een langere training met andere oefeningen..dat komt meestal door drukte en dan moet je alternatieven zoeken......vandaag niet :)
Ging verder lekker...laatste squat 100 kg voelde wel wat wiebelig maar what the f.. Ik heb het gedaan

• #2.277
Vandaag supps binnen
Whey isolaat xp banaan en creapure creatine. Ga het maar weer eens proberen met creatine. Laatste keer was jaren terug. Tevens multivitaminen, Omega 3 en D had ik al.
Wil ook meer goede vetten eten om mijn test te verhogen. Laatste tijd heb ik het idee dat het slecht is met mijn testniveau. Droge ogen laag libido weinig vet verlies.... Dus meer zink meer olijfolie vette vis avocado ....dus werk aan de winkel :)

Prima aanpak, ben benieuwd of het je wat gaat opleveren :).

Rubber tegels lijkt me ook niks... te wiebelig. verder mooie training. Creatine heb ik ook een tijd aan getwijfeld, maar de laatste maand gebruik ik het weer na heel lang niet, en ik heb toch wel het idee dat het je helpt bij de laatste zware reps. Achteraf denk ik dat creatine nergens op slaat bij beginners gewichten.

• #2.280
Ben net 3 dagen bezig en ik doe geen laadsessie zal deze training er nog niets van merken. Vroeger merkte ik wel dat ik iets sterker was met creatine. Misschien ook Placebo effect. Tja squaten op rubber tegels is vreemd, je voelt je kracht anders in je benen.

Terug
Naar boven