AndroidHealthClinic

Grosje werkt cutten als je 54 bent

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.301
Goede Bor, goede Bench.
Nice
Dank je. Ben tevreden. Jaar terug alleen maar ellende met rug en nek maar nu ben ik de meeste klachten kwijt. Nog niet helemaal 100% pijn vrij en herstel is ook minder maar dat zal de leeftijd zijn. Ben in ieder geval nog steeds bezig en dat is mijn grootste doel.

Genieten van het goede leven is ook heel wat waard Grosje ;)

daar sukkelde je dan ook al lang mee, goed te horen dat het bijna weg is. Succes met de laatste loodjes daarvan

• #2.304
daar sukkelde je dan ook al lang mee, goed te horen dat het bijna weg is. Succes met de laatste loodjes daarvan
Sukkel zo nu en dan nog steeds. Weet nog steeds niet wat het trikkert maar uiteindelijk gaat het weer weg. Ik kan er mee leven zo en probeer me er niet altijd druk om te maken. Hoe is het met jou? Al gelukkiger na alle narigheid

Sukkel zo nu en dan nog steeds. Weet nog steeds niet wat het trikkert maar uiteindelijk gaat het weer weg. Ik kan er mee leven zo en probeer me er niet altijd druk om te maken. Hoe is het met jou? Al gelukkiger na alle narigheid
zonde dat je niet weet wat het triggert...
en lief dat je ernaar vraagt: echt zoveel beter. Nu wachten op nieuwe huis zodat het nog rustiger wordt en het makkelijker is negatieve reacties naast je neer te leggen ;)

In ieder geval allemaal goede verhalen hier. :D

Leren leven met bepaalde pijntjes en eromheentrainen is ook prima te doen.

• #2.307
zonde dat je niet weet wat het triggert...
en lief dat je ernaar vraagt: echt zoveel beter. Nu wachten op nieuwe huis zodat het nog rustiger wordt en het makkelijker is negatieve reacties naast je neer te leggen ;)
Het leven is te kort om je op te offeren voor anderen. Nu is het opbouwen en genieten Nicky..maar dat doe je al gezien de fb foto :)

Ondertussen toch weer iets te hard gegaan gisteren. Rechterschouder voelt niet goed dus met icepack op de schouder. Voelde tot vanmiddag weinig nu ontstekingsverschijnsel

• #2.308
GVD heb denk ik toch een ontstekling in de rechterschouder
Halverwegen mijn schouderblad naar borst zit een gevoelige pek
l
impignement4.jpg

en het bewegen van mijn arm doet daar ook pijn
toch iets verkeerd gedaan met de Bench of MP
dat wordt dus weer rust voor het bovenlichaam :(
Altijd wat met die Grosje

• Like
Waarderingen: Inb4
Ugggh, nee joh, dat is helemaal niet de bedoeling.. :(
Wel even naar arts lijkt me?

Misschien heb je gewoon net wat teveel gedaan?
Ik merk zelf dat als ik opgeknapt ben ik er echt vol voor wil gaan.. soms ga je dan net wat te ver.
Ik hoop dat het snel wegtrekt.
Sterkte.

• #2.311
Heb nog steeds last. Trekt wel per dag iets meer weg dus heb goede hoop dat het van zelf weer weg gaat met rust. Smeer er ook ontstekingsremmende gel op. Maar trainen zit er FF niet in. Ga over 2 weken op vakantie en wil wel kunnen zwemmen

• #2.312
heb even wat onderzoek gedaan en het is mijn ac gewricht waar ik last heb.
Waarschijnlijk een aanhechting op dat gewricht. Toch van de MP of de biceps curl volgens internet
het is nog steeds warm en pijnlijk als ik er op druk (wel minder als Woensdag) dus helaas toch een overbelasting die alleen met rust overgaat las ik net
jammer maar het is niet anders.

• #2.313
Gelukkig hebben we de benen nog
Squat 4x8 70 kg
Incline leg press 4x10 100 kg plate loaded
Sitting leg curl 4x12 ?
Lunges 4x16 28 kg
Calvrs op de legpress 4x12 100 kg of zo
Cable crunches 50 kg 4x12
Incline twist crunches 4x16
15 min wandelen 6.5 km p uue

Herkenbaar.. maar beter nu wel goed laten herstellen.

Lekkere beentraining in ieder geval!

Niet geblesseerd op vakantie gaan he? :o
Ff rust met die schouder.

• #2.318
Nee, dat is verstandig. maar toch is alles vele malen beter dan vorig jaar!
Zeker. Dit komt ook weer goed. Alleen die uitpuilende buik die wil niet meer weg. Het is meer slappe buikspieren dan vet. Misschien wel eens goed dat ik daar nu meer op kan trainen

Zeker. Dit komt ook weer goed. Alleen die uitpuilende buik die wil niet meer weg. Het is meer slappe buikspieren dan vet. Misschien wel eens goed dat ik daar nu meer op kan trainen
Ja dat heb ik ook wel, slappe buik en ook slechte stand van bekken (anterior pelvic tilt), moet ik ook op letten.

Weet nog toen ik een blessure had en per sé 6 keer in de week wilde trainen een hele dag alleen maar buikspieroefeningen deed. Wellicht ook een idee voor jou? Of je er vrolijk van wordt, dat is een tweede.. :o

Terug
Naar boven