- Waardering
- 23.849
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar het gaat fucking langzaam vooruit. Bezig blijven is inderdaad het besteDe meeste blessures verbeteren vanzelf als je gewicht tijdelijk vermindert maar het wel in beweging houdt. Alleen de uitzonderingen niet![]()
Nee valt reuze mee. Geen irritant brandend gevoel. Heb nog geen concrete afspraakGoed dat je een afspraak (hebt) gemaakt bij de fysio.
Beetje lichter gewicht en lekker doorbloeden kan imo geen kwaad. Maar zeker weten is nog altijd het beste!
Ik hoop dat je geen weerslag hebt vandaag van je training.
Dan heb je iig een professionele mening over de kwaal.

Iemand wel eens gehoord van een trainingsprogramma van een amerikaan
Abs over 40 ?
Grosje waarom haal je die squats er niet uit.Training maandag
Leg press plate loaded 8x90 8x90
Squat 6x70 5x80 5x90
Leg press machine 20x90 20x100
Seated leg curl 10x73 10x73 15x60
Reverse crunch 3x20
Training woensdag
Bor 20x20 5x 12x50
Cable straight arm pull down 20x20 20x20
Diverse inpingement oefeningen
Biceps curls 15x5 kg jawel licht
Close grip bench 3x15x20
Wil niets forceren
Training van afgelopen vrijdag
Squat 10x60 8x80 8x90 5x100
Leg press plate loaded 10x90 10x110 5x130
Leg extention 12x67 12x72 10x80
Seated leg curl 10x73 10x73 60x15
Ab crunces machine 3x50reps
Ben dus nog bezig alleen geen zware bovenlichaam trainingen en benen 2xper week maar ook niet te zwaar
Wil geen blesurre of te veel cortisol door te zwaar trainen aanmaken
Iemand wel eens gehoord van een trainingsprogramma van een amerikaan
Abs over 40 ?
Grosje waarom haal je die squats er niet uit.
Een behoorlijke druk op je traps en schouders.
Je kan ook met legpress en legextentions goede poten krijgen.
Misschien nog wat jeffeson squats of een hacksquat machine als je die ter beschikking hebt.
Ja dat geeft deze kerel ook aan, compoundoefeningen, kort trainen, geen lange cardio sesies plus een ander voedingschema. Meer gezonde vetten eten minder koolhydraten. Testosteron verhogen maar dat is het grootste probleemIk heb heel wat van dit soort boeken verslonden. Kortweg komen ze allemaal op hetzelfde neer:
- trainen volgens overload principe
- voldoende rust voor herstel
- voldoende eiwitten consumeren
- minder kcal nuttigen dan dagelijks nodig voor het zichtbaar krijgen van je abs
En als je enkele jaren dedicated met je sport bent bezig geweest en je genetische potentieel hebt bereikt is het een kwestie van blijven buffelen (met bovenstaande voorwaarden) om met het verstrijken van de jaren zo min mogelijk spiermassa te verliezen.
Squaten geeft momenteel geen probleemGrosje waarom haal je die squats er niet uit.
Een behoorlijke druk op je traps en schouders.
Je kan ook met legpress en legextentions goede poten krijgen.
Misschien nog wat jeffeson squats of een hacksquat machine als je die ter beschikking hebt.
alle machine oefening gaf juist wel problemen omdat je je stevig vasthoud en kracht zet..en ook je biceps aanspan.Tja en toch geloof ik wel de dat alle programmas geschreven zijn voor 20 jarigeToch goed dat je doortraint met de dingen die nog goed gaan.
Dit? http://absafter40.org/
Ziet eruit als een goed geoliede 'Buy my program' website![]()
Testosteron verhogen maar dat is het grootste probleem
Die daling wordt erg overdreven hoor. Volgens mij is de daling bij een 60-jarige in de buurt van de 25% tov een 20-jarige. De individuele variatie is veel groter. iemand kan zomaar een kwart of het viervoudige hebben van een leeftijdsgenoot.Tja en toch geloof ik wel de dat alle programmas geschreven zijn voor 20 jarige
Als je ouder bent dan reageert je lichaam toch anders.......of bij jullie niet.?
Test niveau daalt enorm en dat geeft een probleem...in groei en herstel
Ik loop ook steeds aan tegen probleem met voeding...eet ik boven onderhoud voor groei en last ik de buik gaan...die ik al heb. Of ga ik voor een tekort en daardoor ook minder herstel......ben daar zo over aan het twijfelen. Eerst van die schouder af..woensdag fysio..hoop dat hij uitsluitsel kan geven