grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook! O... oepsHoop dat als ik jouw leeftijd heb ik ook nog hard aan het knallen ben!

Haha jij knalt meer als ik
Niet zo moeilijk hoor ...Hoop dat als ik jouw leeftijd heb ik ook nog hard aan het knallen ben!
Precies. Train zelf ook al jaren en verwacht ook niet te stoppenNiet zo moeilijk hoor ...
Gewoon vol houden en iets aanpassen aan je niveau die je dan kan volhouden. Lukt vast, er zijn hier genoeg jonge 40+ ers en 50+ ers
Ha ha, maar als ik iedere dag knalde, zou ik ook niet meer herstellen. Dus je kan het ook omdraaienHaha jij knalt meer als ik
Als ik niet zulke problemen met herstel had dan knalde ik elke dag.

Het is het totaalgewicht van 2 dumbbellsBeste gewichten Grosje op die incline db presses.
Niet gaan dippen als je last hebt van je schouders komt enorm veel druk op te staan.
valt dus wel mee Ron.Het is het totaalgewicht van 2 dumbbellsvalt dus wel mee Ron.

Dank je wel. 54 was toen ik kind was heeeeeeel oud. Nu ik het ben valt het wel mee. 62 was geen slecht jaar hshaMooie leeftijd Gros, hoop het dit jaar ook te worden. In elk geval was '62 een goed jaar
![]()
Ja train bij 2 f4f vestigingen en 1 heeft airco maar hier in Den Haag dus niet...Ach is wel goed om eens lekker te zweten. Dank je voor je felicitatieGefeliciteerd nog! Weer een stel goeie trainingen, de warmte is ook een uitdaging erbij![]()
Ja stoppen is niet goed voor me. Probeer gewoon nog steeds een goed fysiek te houden en me te verbeteren. Denk ook dat het kan. Er lopen hier ook genoeg oude ijzervreters die het doen en volhouden.Van Harte nog Grosje!
je bikkelt toch gewoon door. Op je eigen tempo en met wat kan en goed voelt! Respect!

Het is nog steeds oud, de meesten van onze leeftijd kennen sport alleen nog uitgezakt en wel van de TV met een krat en een bak borrelnoten ernaastDank je wel. 54 was toen ik kind was heeeeeeel oud. Nu ik het ben valt het wel mee. 62 was geen slecht jaar hsha