SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt helemaal niet gek. Borrelnoten en drank. HahaHet is nog steeds oud, de meesten van onze leeftijd kennen sport alleen nog uitgezakt en wel van de TV met een krat en een bak borrelnoten ernaast![]()
Ben net 45 of was het nou andersom......mijn geheugen gaat achteruitBeter laat dan nooit: ook via deze weg nog gefeliciteerd!
Je bent zo jong als je je voelt.

Mee eens met de laatste opmerking.Minder eten gaat het niet meer worden, heb ook het idee dat het mijn herstel in de weg zit. Liever wat vetter en gespierder dan droog en minder spier. Er blijft zo weinig over dat het niet echt leuk wordt.
Ach, als je ook nog maar een hoop goeie dagen hebtSpierpijn is een gek verschijnsel.
Gisteren vrijwel geen last van benen en vanochtend stijf en vermoeidheid. Ik wordt oud![]()

Bij mij is de tweede dag na legday wat spierpijn betreft altijd het ergst, en ik ben nog een jong bloempje.. Jezelf niet aanpraten dat je oud bent hoorSpierpijn is een gek verschijnsel.
Gisteren vrijwel geen last van benen en vanochtend stijf en vermoeidheid. Ik wordt oud![]()

Man ik voel na de training al aan wat ik na 2 a 3 dagen ga voelen. Is alles hard en blijft het hard in de avond (nee niet datte) dan weet ik dat het zwaar gaat worden.Tja heb weer de 100 kg squat gedaan en dan heb ik daar flink last van na 2 dagen. Vind het nog altijd vreemd dat ik de eerste dag vrijwel niets voel en dag 2 weer wel...Ach pijn is fijn...
Ben niet meer zo droog. HelaasIn! Wat een dedication op jouw leeftijd.
Keek even in je media en toen al goed fysiek.
Is dat nog steeds vergelijkbaar?

Tja erg is dat..traplopen of WC of ff wat van de grond pakken..maar het is gelukkig niet blijvendMan ik voel na de training al aan wat ik na 2 a 3 dagen ga voelen. Is alles hard en blijft het hard in de avond (nee niet datte) dan weet ik dat het zwaar gaat worden.
De dag erna heb ik niet zoveel last, beetje stroef zeg maar. De dag daarna begint het op te komen.
Dan wordt het lopen en traplopen al lastiger en de 3e dag dan voelt alles vol, stijf, pijnlijk.
Maar we gaan door hahaha

Ben niet meer zo droog. Helaas
Alles zit er nog wel onder een beetje vet.. hahaha dat is op mijn leeftijd niet makkelijk meer omlaag te brengen.voorlopig is lekker bezig blijven het belangrijkst