Fitness Seller

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Beter laat dan nooit: ook via deze weg nog gefeliciteerd!
Je bent zo jong als je je voelt ;).

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.422
  • #2.423
Training van vandaag
UB hypertrofie
Deadlift 2x10x90 1x12x90 nog ff 2 extra gedaan
BOR 2x12x60
Dumbbell incline bench 15x22 10x26
Dumbbel fly 2x12x16
Seated dumbbell press 12x16 11x16 laatste was net te veel en wou niet forceren
Standing lateral raises 2x10x7 kg
Cable triceps push down 20x45 12x54.5
Dumbbell curl 12x14 10x16
Ging weer best.. Rug iets stijf dus hoop dat het herstel goed gaat

• #2.425
Net even met tang vetpercentage gemeten. Niet heel nauwkeurig als je het zelf doet maar ik sta op 18% / 19%
Als ik 23 was dan zou het 15 zijn. Raar dat je als oudere dus een hoger vet% hebt. Vet rond de organen zeggen ze dan...ja ja. Nou ja het mag minder rond de navel maar verder is het best hoor. Minder eten gaat het niet meer worden, heb ook het idee dat het mijn herstel in de weg zit. Liever wat vetter en gespierder dan droog en minder spier. Er blijft zo weinig over dat het niet echt leuk wordt.

Minder eten gaat het niet meer worden, heb ook het idee dat het mijn herstel in de weg zit. Liever wat vetter en gespierder dan droog en minder spier. Er blijft zo weinig over dat het niet echt leuk wordt.
Mee eens met de laatste opmerking.
Vet rond je organen kan je niet meten met een tang. Op zich is het onzin dat daar bij ouderen automatisch meer gerekend wordt. Je kan dat vet wel schatten uit de verhouding buikomtrek+gewicht. Deze gebruik ik altijd: http://www.vetpercentagemeten.nl/

• #2.427
Vandaag korte beentraining
Squat 8x70 8x80 5x90 5x100 12x60 , 100 kg viel tegen
Leg press 15x70 12x90 8x110
Seated leg curl 12x72.5 10x72.5
Leg extention 12x75 10x80
Calves machine 3x12x60 of zoiets
Decline weigted twist met dumbbell 10 kg 30 reps en 20 reps
Decline crunch 2x 20x

• #2.428
Spierpijn is een gek verschijnsel.
Gisteren vrijwel geen last van benen en vanochtend stijf en vermoeidheid. Ik wordt oud :D

Spierpijn is een gek verschijnsel.
Gisteren vrijwel geen last van benen en vanochtend stijf en vermoeidheid. Ik wordt oud :D
Bij mij is de tweede dag na legday wat spierpijn betreft altijd het ergst, en ik ben nog een jong bloempje.. Jezelf niet aanpraten dat je oud bent hoor ;)

• #2.431
Tja heb weer de 100 kg squat gedaan en dan heb ik daar flink last van na 2 dagen. Vind het nog altijd vreemd dat ik de eerste dag vrijwel niets voel en dag 2 weer wel...Ach pijn is fijn...

In! Wat een dedication op jouw leeftijd.
Keek even in je media en toen al goed fysiek.
Is dat nog steeds vergelijkbaar?

Tja heb weer de 100 kg squat gedaan en dan heb ik daar flink last van na 2 dagen. Vind het nog altijd vreemd dat ik de eerste dag vrijwel niets voel en dag 2 weer wel...Ach pijn is fijn...
Man ik voel na de training al aan wat ik na 2 a 3 dagen ga voelen. Is alles hard en blijft het hard in de avond (nee niet datte) dan weet ik dat het zwaar gaat worden.
De dag erna heb ik niet zoveel last, beetje stroef zeg maar. De dag daarna begint het op te komen.
Dan wordt het lopen en traplopen al lastiger en de 3e dag dan voelt alles vol, stijf, pijnlijk.
Maar we gaan door hahaha

• #2.434
In! Wat een dedication op jouw leeftijd.
Keek even in je media en toen al goed fysiek.
Is dat nog steeds vergelijkbaar?
Ben niet meer zo droog. Helaas :)
Alles zit er nog wel onder een beetje vet.. hahaha dat is op mijn leeftijd niet makkelijk meer omlaag te brengen.voorlopig is lekker bezig blijven het belangrijkst

Laatst bewerkt:
  • #2.435
Man ik voel na de training al aan wat ik na 2 a 3 dagen ga voelen. Is alles hard en blijft het hard in de avond (nee niet datte) dan weet ik dat het zwaar gaat worden.
De dag erna heb ik niet zoveel last, beetje stroef zeg maar. De dag daarna begint het op te komen.
Dan wordt het lopen en traplopen al lastiger en de 3e dag dan voelt alles vol, stijf, pijnlijk.
Maar we gaan door hahaha
Tja erg is dat..traplopen of WC of ff wat van de grond pakken..maar het is gelukkig niet blijvend

• #2.436
Nog niet in een lekker ritme.
Maandag niet kunnen trainen :(
Had nog een behandeling bij Fysio en dan mag je erna niet trainen
Gisteren wel weer geweest.

Bench 3x8x60 rustig aan
Dumbbell Straight arm pullovers 3x12x22 kg
BOR 3x6x80 pff maar het ging
Deadlift 3x8x100 kg
Butterfly 3x10x52 kg
Cable Seated Row 15x45 12x55
Incline dumbbell curl 3x13x10 kg
Dumbbell Standing triceps extention 3x12x18

Maandag niet maar vandaag wel! Kijk vooral naar wat je wel kan en doet Grosje!
Positief blijven want je doet het super!

Respectabele training weer! Niet zo klagen :)

• #2.440
Benen vandaag...mijn favoriete training.....not :)

Squat 12x40 12x60 8x80
Schuine leg press plate loaded 12x95 12x105 10x115
Leg press machine 12x115 12x120
SLDL 3x10x60
Calf press op leg press 12x135 12x148
Crunches 3x40

Terug
Naar boven