- Waardering
- 23.849
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flinke DB bench. Als je moe wordt, is het lastig om ze neer te leggen zonder jezelf te pletten.[/QUOTE
Geloof dat mijn Max bij ca 30 kg ligt
Vind vandaag de 24 met 12 reps ook al pittig![]()
Valt mee, onze fit4free heeft een koelsysteem dus ik heb geen excuses om niet te gaan trainen.

maar jij moet het doen.Wie weet...maar merk vooral door dalen testosternniveau dat ik meer buikvet hou. Vrees dat daar weinig aan te doen is. Maar een tijdje blessure vrij trainen is ook lekker. Verg waarschijnlijk toch soms te veel van mijn lichaam....... voorlopig gaat het goedTrainen in een gym met airco is wel lekker.. bij ons trekt de airco het toch niet.
Je staat er goed bij voor je leeftijd maar je zal het zelf toch nooit goed genoeg vinden.
Als je er wat aan wil doen moet je ook zelf jezelf een schop geven. Een ander doet het niet voor je.
Wij kunnen je wel even schoppen..maar jij moet het doen.
Geniet van je weekje weg. Wie weet heb je dat juist nodig om daarna er weer volop in te vliegen.

Wie weet...maar merk vooral door dalen testosternniveau dat ik meer buikvet hou. Vrees dat daar weinig aan te doen is. Maar een tijdje blessure vrij trainen is ook lekker. Verg waarschijnlijk toch soms te veel van mijn lichaam....... voorlopig gaat het goed![]()
Ja ik moet maar weer eens een goed voedingschema uit gaan zoeken. Om te cutten moet ik ca 1700 cal eten maar ik zal ook meer tijd aan cardio moeten besteden. Ga er over na denken
onze gym heeft ook een koeling

onze gym heeft ook een koeling
als de deur open staat en het waait
rip in een miljard graden

Wie weet...maar merk vooral door dalen testosternniveau dat ik meer buikvet hou. Vrees dat daar weinig aan te doen is.

Ben tevreden met ca 15 a 17 % maar zit nu op ca 20 denk ik. Heb geen enkele illusie dat ik naar 10 kan......dan blijft er weinig van mij overDaar is goed wat aan te doen. In het jaar dat ik 50 werd besloot ik (weer) onder de 10% te komen. Uiteraard gelukt want de doorzetter wint.
Overigens na een klein jaartje op dat lage percentage weer terug naar hoger. Voel me met 15-20% een stuk beter.
Vervelende is dat het subcutane vet op de buik als laatste weg is en als eerste terug.
Maar 't kan!![]()

Ben tevreden met ca 15 a 17 % maar zit nu op ca 20 denk ik. Heb geen enkele illusie dat ik naar 10 kan......dan blijft er weinig van mij over
Nee gewoon iets minder dat je de abs ziet als je aanspant. Dat moet te doen zijn.....na mijn vakantie..haha
Beetje wandelen, fietsen, zwemmen om wat vet te verbranden....Nee heb momenteel geen groot probleem met lichaam. Ben alleen voorzichtig met benchpress waar ik vaak een blessure mee oplopen kan. Daarvoor neem ik tegenwoordig de incline dumbbell bench en flyes. En soms de flat dumbbell bench. Merk dat ik na een zware borst oefeningen vaak een probleem krijg in bovenrug. Krijg het er nooit helemaal uit. ... voorzichtig met eten ben ik wel eet ca 1700 tot 2000 cal maar ik beweeg verder te weinig. Kantoorbaan 8tot17.30 en een uur reistijd en dan nog koken voor vrouw die ook laat thuis is. Ik moet ergens gewoon 30 min extra cardio doen dan verbrand ik net iets meer. Ben gewoon te luiGoeie airco in de gym is idd goud waard... ik moet het hier thuis doen met een ventilator recht op me af, gaat ook redelijk hoor.
Gaan die bench dips goed met je schouders, ik vond dat een beetje belastend eigenlijk.
Cutten op onze leeftijd gaat idd moeilijk, laat het in de vakantie dus ook niet uit de hand lopenBeetje wandelen, fietsen, zwemmen om wat vet te verbranden....
Have fun!