MuscleMeat

Grosje werkt cutten als je 54 bent

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.481
Op nuchtere maag....??? Vallen we om dan vallen we om... die leuke dames helpen je wel overeind :D
Op een banaan na dan. Hoop iets meer vet te verbranden. Tja was het maar waar dat die dames komen helpen. leuke mode ook die strakke leggings :) Ben 54 maar heb mijn ogen niet in mijn zak zitten haha.

• #2.482
Na een korte vakantie in Duitsland ben ik vanochtend weer eens gaan trainen. Ik heb deze week nog vrij dus vanochtend 8 uur in de gym en het was er nog best druk.
Full body
Squat 3x10x60
Incline dumbbell bench 3x10x20
BOR 3x10x60
Sitting dumbbell press 3x10x14
Cable triceps pushdown 3x12x32.5
Cable biceps curl 3x13x32.5
Sitting stick twist
30 min wandelen 5.5 km p uur

Ging goed maar wel daarna last van linker schouder :( zal morgen wel weer weg zijn

Lekker even eruit geweest dus he!
Nette training ook. Maar balen van ej schouder :( te zwaar gegaan in ene?

• #2.484
Lekker even eruit geweest dus he!
Nette training ook. Maar balen van ej schouder :( te zwaar gegaan in ene?
Denk het
Zit meer net achter mijn linker schouder, misschien van de incline press. Ben wel vaker stijf in mijn bewegingen van de borst en krijg dan druk achter mijn schouder gewricht. Komt vast goed met een dagje rust

MIsschien wat meer rekken en strekken vooraf of rotator cuff oefeningen doen?
Ik hoop dat het morgen beter gaat.

• #2.486
Nou geen probleem met de schouder, was de volgende dag weer weg
Maar gisteren maak ik een bukbeweging en schiet het in mijn onderrug. Rechtsonder in rug en bil pijn. Eerste keer dat ik het heb..maar het geeft ook wel aan dat mijn Core slap is. Maar goed.....geen trainingen voorlopig..gvd Spit

Nou geen probleem met de schouder, was de volgende dag weer weg
Maar gisteren maak ik een bukbeweging en schiet het in mijn onderrug. Rechtsonder in rug en bil pijn. Eerste keer dat ik het heb..maar het geeft ook wel aan dat mijn Core slap is. Maar goed.....geen trainingen voorlopig..gvd Spit

Goeie reden voor een "thaise" massage...:cool: he kanjer!! :D

Misschien verbrand je dan ook nog wat extra vet...:eyebrow:

Laatst bewerkt:
  • #2.488
Goeie reden voor een "thaise" massage...:cool: he kanjer!! :D

Misschien verbrand je dan ook nog wat extra vet...:eyebrow:
Ben bang dat ik dat ff niet moet doen, laatste keer was een mishandeling..God wat deed die griet het hard.
Nee ik moet mijn onderrug wel weer rustig aan gaan trainen. Denk dat de stok twist bij de vorige training wel goed was maar dat die ook de schuine buikspieren en onderrug hebben aangepakt en dat die de volgende dag in kramp sprong toen ik een bukbeweging maakte. Klote maar het is niet anders. Ben zo snel mogelijk weer gaan bewegen tegen de rugpijn.

Ben bang dat ik dat ff niet moet doen, laatste keer was een mishandeling..God wat deed die griet het hard.
Nee ik moet mijn onderrug wel weer rustig aan gaan trainen. Denk dat de stok twist bij de vorige training wel goed was maar dat die ook de schuine buikspieren en onderrug hebben aangepakt en dat die de volgende dag in kramp sprong toen ik een bukbeweging maakte. Klote maar het is niet anders. Ben zo snel mogelijk weer gaan bewegen tegen de rugpijn.

Heb je een foamroller..dat verbeterd de doorbloeding en haalt de knoopjes weg zeg maar

Geduld Grosje en rustig aan met je rug. Je hebt er maar een van.
Foamrollen kan helpen. En anders back extensions weer oppakken.
Misschien wat stabilisatie oefeningen erbij pakken.
supermans en op je buik liggen en handen en benen omhoog (zie plaatje)

swimming.png

• #2.491
Ben inmiddels wel weer aan het trainen
Vorige week 3x full body. Heb nog wel wat last van onderrug maar we blijven door gaan. Ben inmiddels iets gezakt in vet..18.3 % nu. Gewicht ca 72/73 kg
Ik blijf lekker hobbybuilden

Das goed te horen Grosje! Lekker blijven hobby builden en je vet% daalt! Das toch prima!

Nette stats man, zeker op jou leeftijd!

Goed bezig Gros. Heb je 3 verschillende programmaatjes gemaakt, of iedere dag dezelfde oefeningen?

• Like
Waarderingen: Inb4
Dat houdt het een beetje interessant....
Ik ga me ook maar eens in FB training verdiepen als ik weer uit de lappenmand ben.

• #2.497
Dat houdt het een beetje interessant....
Ik ga me ook maar eens in FB training verdiepen als ik weer uit de lappenmand ben.
Ojee wat is er aan de hand
Zelf had ik spit 2 weken terug...schoot zo in mijn rug. Vandaag weer voor het éérst gesquat met riem tot 70 kg.

Ojee wat is er aan de hand
Zelf had ik spit 2 weken terug...schoot zo in mijn rug. Vandaag weer voor het éérst gesquat met riem tot 70 kg.
Spier gescheurd in mijn lies (ruptuur), tijdens een squat. Nu 12 dagen geleden. Grapje gaat zeker 6-8 weken duren :(

• #2.499
Spier gescheurd in mijn lies (ruptuur), tijdens een squat. Nu 12 dagen geleden. Grapje gaat zeker 6-8 weken duren :(
Pvd dat is erger als spit
Zo zie je dat je zo maar in de kreukels ligt
Klote hoor..kan je nog wel iets met bovenlichaam doen?

Kan wel, denk ik. Maar ik heb nog niet veel motivatie, zit nog een beetje met de teleurstelling te worstelen :(

Terug
Naar boven