- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja klopt. was niet dr ideale volgorde maar de 1e training is een feit.Je was natuurlijk al voorvermoeid door de leg press. Het absolute gewicht maakt ook niet uit in zo'n geval.
Ja thanks
Ca 73 kg nu...nuchter
Tja aankomen ivm het herstellen.Zit je lekker hoog in de eiwitten in ieder geval. Wat is je doel, afvallen of aankomen?
Tja aankomen ivm het herstellen.
Zwaarder trainen zal mijn lichaam wel een opdonder geven dus heb ik ook meer voeding nodig.
Eet eigenlijk altijd te weinig voor groei maar buik groeit toch. maar ik hoef voorlopig toch niet in mijn zwembroek haha
Jawel vind het krachtdeel het leuks. maar ik moet rustig aan beginnen. nog 7 training moet ik iets opbouwen en de bench van 60 vond ik vandaag tegen vallen. leek wel of ik niet ver genoeg kon zakken.voelde niet lekker
vooral last met de borstspieren nu - 60kg benchen viel me ook tegen terwijl ik dat vroeger makkelijk kon
als je met ''vroeger'' bedoelt een x aantal jaar geleden, dan weet ik er ook nog wel een paar, niet te ver terugkijken hoor, met wat we vroeger konden liften, daar tillen we nu niks meer mee op ( helaas)Idd. Het totale gewicht in een week wat je verplaatste was waarschijnlijk een stuk hoger toen. Dan is het niet gek als de kracht minder is geworden.Ongeveer een jaar tot 2 jaar terug was ik sterker met de bench. is nooit mijn top oefening geweest. ben ook minder beperkt in het zakken van de stang. tot op de borst lukt mij niet goed. tevens is het een oefening waarbij ik snel blessures mee oploop. misschien ook mentaal ding.
Geen probleem verder zolang ik maar heel blijf. uiterlijk van fysiek vind ik belangrijker dan 10 of 20 kg meer pushen.....maar het viel me wel op. nou ja..verder niet zeiken dus
Tja dan moet ik toch weer het aantal kg opvoeren. dat is ook wat ik langzaam aan wi. maar kan het niet te gek maken want dan loop ik zo weer bij de fysioIdd. Het totale gewicht in een week wat je verplaatste was waarschijnlijk een stuk hoger toen. Dan is het niet gek als de kracht minder is geworden.
Maar zolang je tevreden bent met een goed fysiek en kan genieten van een geslaagde training is alles prima toch?