- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat hoop ik welAl met al gaat ie toch lekker Gros.
Kracht afwisselen met hypertrofie kan je lang volhouden
Ja dat hoop ik wel
Kracht vind ik zelf wel leuker om te doen. maar heel blijven is belangrijker.
Probeer het langzaam op te schroeven. so far so good

Ik heb het al een aantal keren geschreven. STOP MET BENCHPRESS. Pak enkel de dumbbells om je borst te ontwikkelen.Heb weer even in een trainingsdip door drukte gezeten
Merkte ook weer dat de rugblessure ging opspelen en vreemd genoeg door benchpress
Meestal komt er dan een plek op mijn traps tussen schouderbladen wat bij de bench kraakt alsof mijn spier daar uit elkaar getrokken wordt, knoop misschien. Het blijft raar........
Tja blijft het zelfde oude liedje. rugpijn blijft terug komen zodra ik de intensiteit maar opschroef. dus dan maar doen wat wel kan. ach is ook beter en zwaarder dan de meeste mannen van mijn leeftijd doen in mijn gym. geest wil meer maar lichaam weigertbeter korte trainingen of 2 x peer week een FB dan niet Grosje!
Je zet door en dat is ook wat waard he!
Laat alleen oefeningen waar je last van hebt vallen. Pak oefeningen die je geen problemen geven. dat zal je uiteindelijk meer opleveren!
.......die vielen gelijk op, sterkAch ik weet niet of het zwaar is. weeg zelf 74 kg. er zijn veel sterkere mannen hiern maar bedankt voor het compliment.......die vielen gelijk op, sterk
de rest van je training ook, maar die deads zijn erg sterk