grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Smaak is goed en herstel lijkt beter en sneller. Megagrow met juiced aminos is een goede combi. Dus so far so good
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Smaak is goed en herstel lijkt beter en sneller. Megagrow met juiced aminos is een goede combi. Dus so far so good
Lijkt minder te zijn
Dat zal het zijn. Creatine heb ik nu een weekje. Dagelijks een scoop megagrow en de amino's . Zeker geen toverdrankje. Die had astrix alleenMG is geen toverdrank...haha
Je hersteld beter....en wellicht wat creatine als je dat dagelijks neemt teminste...lekker doorgaan Gros
Was je weg dan?
Was er stiekem even tussenuit geknepen

Ja die blessures moeten nu maar eens minder worden. Raak al gewend aan de regelmatige pijntjes. Het is niet anders..no pain na gainGelukkig nieuwjaar Grosje!
Veel succes en een sportief gezond 2017! dat de blessures in 2016 mogen achterblijven!
lekkere start in ieder geval!
Jsha het maken van voornemens is een makkie....volhouden is weer iets anders.. maar ik wil net áls ieder ander mezelf verbeteren. Droger meer gespierd er uitzien minder slappe buik. In Mei wil moet ik weer zwembroekproof zijn dus dat is mijn doel.jij ook de beste wensen nog Gros
meteen beginnen met goede voornemens?
Jsha het maken van voornemens is een makkie....volhouden is weer iets anders.. maar ik wil net áls ieder ander mezelf verbeteren. Droger meer gespierd er uitzien minder slappe buik. In Mei wil moet ik weer zwembroekproof zijn dus dat is mijn doel.
Ga ik ook 1x inde week doensport met n hoge hartslag, dan gaat het zeker lukken
Ga ik ook 1x inde week doen
3trainingen full body waarbij de middelste met meer reps en lichter gewicht. Meer op hypertrofie en conditie